sinicola Skrevet 30. august 2003 #1 Del Skrevet 30. august 2003 Noen som vet hvor man får kjøpt utstyr til å printe bilder på marsipan?? Hadde blitt SÅÅÅÅ glad!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2003 #2 Del Skrevet 30. august 2003 Tror det bare er bakeri som kan gjøre sånt og har slikt utstyr... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. august 2003 #3 Del Skrevet 30. august 2003 Det kreves spesielt " papir" og spesielt blekk for å få til dette, så du måtte nok ha investert i nytt utstyr (printer m.m.). Men jeg tror at du får laget bilder til egne kaker. Spør i et bakeri eller søk på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 30. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2003 Fant det på www.sugarcraft.com.... Men det koster ja :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kissa Skrevet 31. august 2003 #5 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg kjenner noen som lager bilde til kake. Det koster 150 kr inkl. frakt, og tar 3-4 dager med postgang. Send meg en PM så skal jeg forsøke å videreformidle kontakt hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #6 Del Skrevet 1. september 2003 Åssen sender man et slikt bilde da...? Ferdig til å legge på et marispanlokk...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget @lfa Skrevet 1. september 2003 #7 Del Skrevet 1. september 2003 Bildet blir sendt i en konvolutt mellom stiv kartong. Ikke noe problem å sende det i posten. Jeg skal lage en slik kake nå i helgen. Tassen har bursdag og skal ha marsipankake med lokomotivet Thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #8 Del Skrevet 1. september 2003 Fortell da, @lfa..... ER bildet på et marsipanlokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. september 2003 #9 Del Skrevet 1. september 2003 Bildet er på et slags "maispapir" (spiselig selvfølgelig) som "smelter" ned i marsipanen når du legger det oppå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #10 Del Skrevet 1. september 2003 Og hvor får man bestilt dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 1. september 2003 #11 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg vet i allefall at Maxi på Skårer tar imot bestilling på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. september 2003 #12 Del Skrevet 1. september 2003 Er det ikke enklere å ha et foto med kake på a :-? Bare lurer jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. september 2003 #13 Del Skrevet 1. september 2003 Er det ikke enklere å ha et foto med kake på a :-? Sikkert. Men jeg tviler på at det smaker like godt!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå