Gå til innhold

Hvor langt ut i forholdet skal man slippe prompen løs?

Gjest Gjest_krepsen_*

Anbefalte innlegg

Nei, det er én ting med de som kommer ved et uhell, men jeg gjør det aldri med vilje. Har ingenting med at jeg ikke er komfortabel rundt mannen min, men med oppdragelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fis? Det er jo hysterisk morsomt i dette huset. Har tre barn som hadde rullet på gulvet av latter, så bare kom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er én ting med de som kommer ved et uhell, men jeg gjør det aldri med vilje. Har ingenting med at jeg ikke er komfortabel rundt mannen min, men med oppdragelse.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine egne foreldre fes og rapte i ett sett, min far og mor plukket seg i nesa, men vi som ungdommer satt IKKE ved bordet og rapte og fes i ville veier og pillet nese nettop fordi vi var så at våre foreldre var grisete som gjorde dette. :kjefte:

Jeg mente ikke at alle barn som hadde foreldre som rapte og feis i ett ville gjøre det samme, men jeg mente at foreldre bør være gode eksempler for sine barn.

Og forresten, jeg hatet å spise hjemme hos tante og onkel... der satt to store og tre små og rapte og feis i ett ved matbordet. "Bedre å få det ut, så det blir plass til mer mat" sa de alltid da. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Har aldri prompet foran kjæresten min, og har heller aldri tenkt til det. Han har prompet foran meg et par ganger, men uten vilje. Tror han ble litt flau :gjeiper: Han sa iallfall unnskyld, og det synes jeg er vanlig høflighet. Så tenkte jeg ikke mer over det :) Når det gjelder tissing og bæsjing foran ham, NEI. Kan se for meg at jeg kunne ha tisset foran ham dersom situasjonen krevde det, men bæsjing? Aldri. For øvrig synes jeg som en over meg at alle disse tingene er ting man bør gjøre alene, når man er på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kjæresten min fiser så får han høre at han er en prompenisse. Om jeg fiser så skylder jeg på ham. Vi tuller mye om dette og jeg synest det er utrolig fint å være komfortabel med akkurat det å fise fordi det kan være flaut om man helst vil skjule slikt

Greit nok at man ikke går å fiser både her og der,man kan jo gå på do om man virkelig har mye luft i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest samme gjesten
Jeg mente ikke at alle barn som hadde foreldre som rapte og feis i ett ville gjøre det samme, men jeg mente at foreldre bør være gode eksempler for sine barn.

Og forresten, jeg hatet å spise hjemme hos tante og onkel... der satt to store og tre små og rapte og feis i ett ved matbordet. "Bedre å få det ut, så det blir plass til mer mat" sa de alltid da. *grøss*

Greit mine ofreldre var ikke så grisete rundt bordet som du beskriver her, men de har ikke lagt skjul på at de fisingen fra før av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Promper du foran kjæresten din? Ja, men ingen høye brak eller stinkbomber

2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? Det var først etter et år vi begynte å prompe forran hverandre.

3. Var det flaut? Veldig!!

4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? Nei.

Hvordan vet man på forhånd at det ikke kommer til å være en braker eller stinkbombe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare vanskeligheter med å tenke meg et fordhold der man blir flau over rap, fis og bæsjing. Dette re ikek noe man deler med sjef og kollegaer osv selvsagt, men venner generelt kanskje og ihvertfall kjæresten tenker jeg! Husker en gang jeg var sammen med en fyr, forholdet var ganske nytt og vi sov i samme seng. Plutselig bråvåknet jeg av at det kom den brakern ut av meg, og han våknet han også.. Vi bare lå der helt stille og jeg var så flau og redd for at han hadde hørt det.

Men min forrige eks var jeg sammen med i 5 år og vi både rapa feis, bæsja og tissa i nærværet til hverandre uten problemer. Det var ganske deilig å slippe å være redd og nervøs for at noe flaut skulle skje. Man blir jo mere avslappa liksom.

Ihvertfall blir jeg det da.. Men jeg har ikke vært med så mange og han er den eneste jeg har vært fri med. Jeg kan ikke bli i et forhold der dette er tabu på en måte. Det går bare ikke for min del. Jeg må være fri og komfortabel og jeg må kunne fise i senga om vi ligger der, eller på sofaen uten at jeg skal måtte knipe igjen for harde livet og håpe at den ikke braker løs. For det blir slitsomt i lengden altså.

Hadde aldri klart være gidt i 15 år som en i tråden her var, og fortsatt ha slike ting til tabu.. shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter over åtte år sammen med kjæresten min har vi ALDRI prompet så den andre har merket det. Tror faktisk ikke han promper... Selv promper jeg kanskje to ganger i døgnet, så det er ikke akkurat vanskelig å gjøre det i enerom. Jeg har tisset med han i rommet to ganger, begge ganger sto han i dusjen, og snudde ryggen til slik at han verken så eller hørte noe. Større ting gjør jeg da virkelig i enerom.

Dere som ikke klarer å holde tett burde kanskje revurdere kostholdet? Hvis dere ikke trives med å gå rundt å gasse, da :blink:

Endret av Fat Sally Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Promper du foran kjæresten din?

Ikke så sannt jeg klarer å la være. Har en sykdom som gjør at jeg har mye luft så om jeg slapper av kommer det av og til noen uforskyllte.

2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)?

Etter to måneder og det var ikke med vilje

3. Var det flaut?

Litt, men vi lo bare godt av det

4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær?

NEI. Jeg mener dette er med på å ødelegge en del av "mystikken" i forholdet. Jeg går ikke på do foran andre og skjønner ikke hvorfor den jeg bor sammen med skal være unlatt den samme folkeskikken som jeg viser andre mennesker.

Vi har forresten vært sammen i snart ti år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri klart være gidt i 15 år som en i tråden her var, og fortsatt ha slike ting til tabu.. shit.

Det er meg...

Det er ikke tabu å fise og rape foran partner, det er normal folkeskikk å ikke gjøre det!

Hvis jeg ved et uhell slipper en fis eller det kommer en rap, så sier jeg "unnskyld".

Jeg blir ikke flau, jeg synes ikke det er morsomt, jeg synes det er uhøflig og respektløst, derfor ber jeg om unnskyldning!

At andre viser mer respekt og høflighet til fremmede enn de viser sin partner får være deres sak. Jeg gjør det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Var det flaut?

1. Nei!

2. Har enda ikke gjort det, og har ingen planer om det heller.

3. Ikke relevant.

4. Jeg går på do alene, men kan til nød tisse hvis han er i nærheten.

Vil legge til at vi har et tett og godt forhold, og har vært sammen i tre år, men at jeg er oppvokst med, og rett og slett synes, at slike ting hører privatlivet til. Han har nok et mer avslappet forhold til det, men respekterer at jeg ikke liker det, så pr. i dag gjelder det samme for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er meg...

Det er ikke tabu å fise og rape foran partner, det er normal folkeskikk å ikke gjøre det!

Hvis jeg ved et uhell slipper en fis eller det kommer en rap, så sier jeg "unnskyld".

Jeg blir ikke flau, jeg synes ikke det er morsomt, jeg synes det er uhøflig og respektløst, derfor ber jeg om unnskyldning!

At andre viser mer respekt og høflighet til fremmede enn de viser sin partner får være deres sak. Jeg gjør det ikke!

Helt enig med dette!

Jeg hadde nok ikke villet være i et forhold der det ble sett på som en big deal, eller noe morsomt om en av oss skulle råke til å slippe en fis, men det er ganske mye mellom det og å bare slippe seg løs til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raping er null proble, fiser ikke med vilje, men vi kan le av det, feks om det kommer en kraftig så en må holde dyne på plass så den ikke rømmer. Tiss og bæsj synes vi det er greit å holde litt privat, han har feks en greie med at han ikke vil gi meg oralsex rett etter at jeg har tisset, så greit å ikke minne hverandre på daglig (selv om vi vet det så godt) at ja, kjæresten kan bæsje, og er ikke alltid deilig.

Da jeg var yngre, og noen var ulykkelig avstandsforelsket, så pleide vi å si til hverandre: " se han for deg på do, mens han bæsjer for harde livet". Det skulle få en rask slutt på romantikken.

Har hørt om en kone som ikke kunne tisse mens mannen var hjemme (lyden da), såå ekstreme er ikke vi, trenger bare ikke å vise oss frem på do med vilje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, hver dag vi er sammen. Har irritabel tarm, så jeg kan ikke være sammen med en som ikke tolerer dette. Han promper også mye, så vi er på en måte skuls. (Det har forøvrig lite med kostholdet å gjøre)

Et par måneder kanskje? Husker ikke. Det var så lite traumatisk.

3. Var det flaut?

Sikkert fniseflaut. Men deilig å være så fri også.

Tisse, ja. Bæsje har jeg gjort noen ganger mens han har vært i dusjen, men ikke noen skvising akkurat. Bare når den kommer fort og jeg ikke klarer vente. (se ovennevnte lidelse)

Jeg er helt enig med trådstarter. For meg er det viktig å kunne være kroppslig uten å være flau over det. Jeg fiser sikkert ti ganger i timen, og jeg er glad typen kan leve med det. Vi tøyser mye med prompinga vår, men det er bare morsomt. Som oftest skylder vi på de på TVn eller de over oss. Det kan selvsagt hende at jeg har helt anfall i magen, og da er det ikke sååååå gøy - føler meg ganske ekkel. Men det er ikke noe å gjøre med det, så da må jeg bare godta det. Det gjør jo han.

Har forøvrig vokst opp i en familie der alle promper foran hverandre, også veldig befriende. Men ikke ved bordet, da, og ikke med stygge ord eller beinløfting involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3. Var det flaut?

1. ja

2. 1/2 - 1 år?

3. ja - i starten

4. ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Var det flaut?

1. Nei. Eller rettere sagt, jeg unngår det så langt det lar seg gjøre. Dersom jeg overhodet ikke har muligheten til å forlate rommet og har så mageproblemer at en bare MÅ ut, så prøver jeg å gjøre den så lydløs og "liten" som mulig. Tror ikke han egentlig har merket noe til det - iallefall har han ikke gitt hint om at han har det på noen måte. Samme med ham. Vi har vært sammen i 1,5 år forøvrig.

2. Se svar 1. I mitt forrige forhold (9 år eller noe) slapp jeg en ved rent uhell (litt røff sex og kjæresten presset feil sted) etter et års tid, som var utrolig flaut. Jeg gjorde det aldri til noen vane - tror kanskje han kan ha hørt meg et halvt dusin ganger på de 9 årene. Han derimot var veldig stolt av hvor bråkete han klarte å få sine...

3. Utrolig flaut hver gang, derfor jeg unngår det.

4. Vi har "persiennedør" mellom toalettet og resten av baderommet, og det hender vi tisser mens partneren er på andre siden av denne døra (kan ikke se noe, men kan jo høre da). Men der går også grensa. Skal jeg noe mer enn å tisse så skal hoveddøra være lukket - og ser ut som om han mener det samme, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Var det flaut?

1. Ja.

2. Husker ikke, men det kan ha vært et par måneder ihvertfall.

3. Litt, men kom fort over det.

4. Nei, er jeg ikke. Synes det er morsomt at folk som ikke tør å prompe foran kjæresten tør å tisse i samme rom som h*n :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...