Gjest Gjest_krepsen_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? 3. Var det flaut? 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FiseFisk Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? 3. Var det flaut? 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? 1) ja 2 og 3) Vi hadde vært sammen ikke i en mnd en gang. Av en merkelig grunn kunne han se at jeg holdt inne en promp å presset meg på magen. å da kom fjerten, han lo og lo. jeg var mer flau. han fant det hysterisk morsomt. hehe.. jeg følte meg ukomfertabel etter det. tok vel 1/2 år før jeg turte å "slippe" meg løs 4) Jeg går helst på do alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? 3. Var det flaut? 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? 1. Hehe, ja.. det gjør vi begge, er litt barnslige og ler skikkelig av det og. 2. Hmm.. noen få måneder ut i forholdet... 2-3 måneder? 3. Nei Da var vi såpass komfortable med hverandre 4. Tisse ja... bæsje, nei har jeg ikke lyst å gjøre med ham i rommet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #4 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? 3. Var det flaut? 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? 1. Nei. 2. Aldri. 4. Jeg synes alle doting hører hjemme på do, alene. Gud, så ekkelt det hadde vært med en kjæreste som feis blant folk. Det er rett og slett dårlig folkeskikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes alle doting hører hjemme på do, alene. Signerer. Folkeskikk trenger ikke opphøre selv om man er i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. januar 2010 #6 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? Jepp. 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? Var ganske tidlig, blei noen smygere og trompetfanfarer som eg skyldte på skoene mine som gnissa mot hverandre, eller andre ting. 3. Var det flaut? Litt, men ikkje no lenger. 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? Foretrekker gå på do aleine gitt, men klarer å tisse med han i nærheten/i samme rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 11. januar 2010 #7 Del Skrevet 11. januar 2010 Signerer. Folkeskikk trenger ikke opphøre selv om man er i et forhold. Enig. Greit om du mister en, det er jo naturlig trossalt, men å prompe høyt og "gi den fart", løfte på rumpa eller beinet el. er forferdelig ekkelt og harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. januar 2010 #8 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Nei. 2. Aldri. 4. Jeg synes alle doting hører hjemme på do, alene. Gud, så ekkelt det hadde vært med en kjæreste som feis blant folk. Det er rett og slett dårlig folkeskikk.. Enig her. Og for de som evt. skulle påstå det, så handler det absolutt ikke om å være komfertable med hverandre, og det å tørre å slippe seg løs. Man skal da være oppdratt såpass at man skjønner at promping hører hjemme på toalettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 11. januar 2010 #9 Del Skrevet 11. januar 2010 Men hva hvis man ligger i senga og bare kjenner at man må prompe, hva gjør dere da? Går dere på do da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 11. januar 2010 #10 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Helst ikke. 2. Husker ikke, men har aldri gjort det uten å prøve å skjule det. 3. Ja. 4. Jeg har tisset foran kjæresten min en gang på fjelltur, men jeg foretrekker å gå på do alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 11. januar 2010 #11 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Nei. 2. Aldri. 4. Jeg synes alle doting hører hjemme på do, alene. Gud, så ekkelt det hadde vært med en kjæreste som feis blant folk. Det er rett og slett dårlig folkeskikk.. Signerer. Både jeg og kjæresten har hatt uhell, og det er selvsagt ingen krise. Men jeg skjønner meg ikke på folk som helt uten hemninger fiser og raper i nærheten av andre, synes ikke det er hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 11. januar 2010 #12 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? - Det har jeg aldri gjort! 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? - Se svar over. 3. Var det flaut? - Se svar over. 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? - Ja å tisse, men jeg gjør det sjeldent for det. Det hender jeg tisser søtt foran han i nødstilfeller. Han sier jeg er søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 11. januar 2010 #13 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg slipper ikke noe i nærheten av ham med vilje, fordi jeg da blir flau. Kan godt tisse hvis han er på badet i dusjen, men ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. januar 2010 #14 Del Skrevet 11. januar 2010 - Ja å tisse, men jeg gjør det sjeldent for det. Det hender jeg tisser søtt foran han i nødstilfeller. Han sier jeg er søt da. Hvordan tisser man 'søtt' 'a? (Sorry! Kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillefisk Skrevet 11. januar 2010 #15 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvordan tisser man 'søtt' 'a? (Sorry! Kunne ikke dy meg) Har du ikke sett monsters inc? Det er søtt å tisse når det bare kommer noen få dråper. Med andre ord, så slipper snasen bare ut noen få dråper, ingen rennende elv akkurat. Det er det som heter "tinkle" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #16 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Promper du foran kjæresten din? Ja, men ingen høye brak eller stinkbomber 2. Når slapp du din første promp (hvor langt ut i forholdet)? Det var først etter et år vi begynte å prompe forran hverandre. 3. Var det flaut? Veldig!! 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. januar 2010 #17 Del Skrevet 11. januar 2010 Har du ikke sett monsters inc? Det er søtt å tisse når det bare kommer noen få dråper. Med andre ord, så slipper snasen bare ut noen få dråper, ingen rennende elv akkurat. Det er det som heter "tinkle" Har tydeligvis gått glipp av noe der ja, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Andrè Skrevet 11. januar 2010 #18 Del Skrevet 11. januar 2010 1. Nei. 2. Aldri. 4. Jeg synes alle doting hører hjemme på do, alene. Gud, så ekkelt det hadde vært med en kjæreste som feis blant folk. Det er rett og slett dårlig folkeskikk.. enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #19 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har vært gift i 15 år, og jeg svarer på grunnlag av det. 1. Promper du foran kjæresten din? NEI, aldri med vilje! Unntaket er når det kommer så fort at jeg ikke rekker å løpe på toalettet først 4. Er du komfortabel med å bæsje/tisse i kjæresten din sitt nærvær? Nei! Litt mystikk mellom partene er greit å bevare. Enkelte ting er private! Jeg må også spørre dere som synes det er morsomt å rape/fise foran partner... hvor gamle er dere egentlig? Mine barn var ferdige med "rape, tiss og promp"-stadiet lenge før de begynte i 1. klasse! Det var spennende og morsomt da de var 3... Hva når barna deres sitter ved middagsbordet og raper og fiser... er det like søtt/morsomt da? "Men vi har ingen barn" sier du kanskje nå... Nei vel, men kanskje dere vil få det en gang, er det da ikke greit å lære barna gjennom eksempel hva normal folkeskikk er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillefisk Skrevet 11. januar 2010 #20 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har vært gift i 15 år, og jeg svarer på grunnlag av det. Jeg må også spørre dere som synes det er morsomt å rape/fise foran partner... hvor gamle er dere egentlig? Mine barn var ferdige med "rape, tiss og promp"-stadiet lenge før de begynte i 1. klasse! Det var spennende og morsomt da de var 3... Hva når barna deres sitter ved middagsbordet og raper og fiser... er det like søtt/morsomt da? "Men vi har ingen barn" sier du kanskje nå... Nei vel, men kanskje dere vil få det en gang, er det da ikke greit å lære barna gjennom eksempel hva normal folkeskikk er? Mine egne foreldre fes og rapte i ett sett, min far og mor plukket seg i nesa, men vi som ungdommer satt IKKE ved bordet og rapte og fes i ville veier og pillet nese nettop fordi vi var så at våre foreldre var grisete som gjorde dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå