Gå til innhold

Hvor lenge bær man vente med sex?

mysterygirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal man gå inn i et parforhold med en man ikke føler er den rette når man har så og si fri tilgang på sex som singel? Sex med nye spennende menn er jo også mye bedre enn sex med en halvkjedelig type som du egentlig ikke har noe særlig følelser for.

Hvem har sagt at du skal gå inn i et parforhold med en du ikke føler er den rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at du skal gå inn i et parforhold med en du ikke føler er den rette?

Du lurte på hvorfor man ikke bare kunne gå inn i et parforhold hvis man var avhengig av sex (avhengig i dine øyne), som om det bare er å bestemme seg for å gå inn i et parforhold. Alle går jo inn i et forhold når de er klare for det og har møtt den rette, det er ikke noe man bare kan gjøre fordi det er praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Sex er som et frø når regnet faller, det kommer av seg selv og spirer.

Noen ganger skjer det og andre ganger haster det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lurte på hvorfor man ikke bare kunne gå inn i et parforhold hvis man var avhengig av sex (avhengig i dine øyne), som om det bare er å bestemme seg for å gå inn i et parforhold. Alle går jo inn i et forhold når de er klare for det og har møtt den rette, det er ikke noe man bare kan gjøre fordi det er praktisk.

Er det ikke da bedre å se etter den rette, istedet for å bare kaste bort tiden på duster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke da bedre å se etter den rette, istedet for å bare kaste bort tiden på duster?

Jeg har en del ekser og ser ikke på noen av dem som bortkastet. Det finnes mye moro man kan ha med andre enn den rette. Jeg har lært at det finnes utrolig mange interessante jenter og gutter jeg kan bli kjent med og tilbringe tid med og utforske nye ting med, og at jeg ikke trenger å gjøre alt sammen med den rette - når nå enn han eller hun skulle dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en del ekser og ser ikke på noen av dem som bortkastet. Det finnes mye moro man kan ha med andre enn den rette. Jeg har lært at det finnes utrolig mange interessante jenter og gutter jeg kan bli kjent med og tilbringe tid med og utforske nye ting med, og at jeg ikke trenger å gjøre alt sammen med den rette - når nå enn han eller hun skulle dukke opp.

Sikkert. Og det betyr i praksis at du ikke er moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en dere Dater?

Du selv vet at du er ute etter noe særiøst.

Hvordan kan man være sikker på at det ikke bare er sex de er ute etter? =)

Når er det Ok og gi etter?:P

Hva burde man tenke på?

Hva tenker gutta om jenta vis det skjer tidlig?

Blir hun da mindre interessang? Ser mindre respektfult på henne?

Er det lureste og vente en stund,og da se om interessen oppretholdes? Og om fyren blir for fokusert på det og ha sex,og dermed da mest det han er interessert i?

Fortest mulig uansett om det er langvarig/kortvarig man er ute etter, da den seksuelle tiltrekningen må være tilstede uansett, og når den er det, så er det jævlig frustrerende å vente..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...