Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #21 Del Skrevet 11. januar 2010 Nei, jeg snakker sannsynligvis på en relativt normal måte om vær og vind og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becquerel Skrevet 11. januar 2010 #22 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) ... Endret 11. januar 2010 av Becquerel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becquerel Skrevet 11. januar 2010 #23 Del Skrevet 11. januar 2010 .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. januar 2010 #24 Del Skrevet 11. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 11. januar 2010 #25 Del Skrevet 11. januar 2010 Fest i helga, på festbussen ble jeg sittende ved siden av og prate med en mann på førti pluss med giftering og FrognerFrisyre. Han pratet mest om kjendisting, noe jeg kunne svare rimelig greit på. Men det syns jeg var kjedelig. Så jeg spurte om han hadde lest noen spennende bøker i det siste. "Ja, en bok om Nietzsche,"svarte han "Nietzche var en tysk filosof som levde for mange år siden." "Jaha,"svarte jeg. Og lurte på hva fyren mankerte. "Du har ikke lest noe Jung, da" fortsatte jeg, og tilføyde: "Jeg er med på et Quiz-lag som heter Forever Jung, ser du." "Quiz? Er det noe sånn Facebook Greier?" "Hva?" Sa jeg "Er det noe sånn Facebook greier?" "Nei, sa jeg, "Quiz er kunnskap og spørrespill som man driver med eksempelvis på Pub, eller andre samlinger." Hvorpå kug-skallen svarte: "Åh, QUIZ? JUNG???!!! Og jeg som var sikker på at du bare var Jævlig DUM og DEILIG, også KAN du noe!" Hoho, kunsten å sjarmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilette Skrevet 11. januar 2010 #26 Del Skrevet 11. januar 2010 Herlig type! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørlandsjente Skrevet 11. januar 2010 #27 Del Skrevet 11. januar 2010 Var jo greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #28 Del Skrevet 11. januar 2010 Synes det er greit jeg at man snakker om litt enkle temaer når man treffer ukjente. Jung aner jeg ikke hvem er, og hadde sikkert ikke syntes det var så interessant om en fremmed mann begynte å snakke til meg om han. Nå er jeg en ganske intelligent person også, jeg er bare ikke interessert i sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #29 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva er "frognerfrisyre"? Det lurer jeg på her jeg sitter ute i provinsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #30 Del Skrevet 12. januar 2010 Selvsagt er det greit å snakke om enkle temaer. Men når noen snakker sånn sakte og rolig til deg, som om du var et barn i barnehage-alder, så er det en smule teit, syns jeg da... Så hvem Carl Jung er, er i og for seg ikke så viktig. http://www.kirjasto.sci.fi/cjung.htm FrognerFrisyre? Nja, svært påkostet sleik som prøver å se casual ut... FrøkenJenta: Memoirs, Dreams, Reflections Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #31 Del Skrevet 12. januar 2010 Selvsagt er det greit å snakke om enkle temaer. Men når noen snakker sånn sakte og rolig til deg, som om du var et barn i barnehage-alder, så er det en smule teit, syns jeg da... Så hvem Carl Jung er, er i og for seg ikke så viktig. http://www.kirjasto.sci.fi/cjung.htm FrognerFrisyre? Nja, svært påkostet sleik som prøver å se casual ut... FrøkenJenta: Memoirs, Dreams, Reflections Herregud, hvem orker å lese noe så kjedelig!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #32 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Dumme og deilige kvinnemennesker, for eksempel. Du som sier du er så glad i psykologi, burde jo elske disse artiklene... Endret 12. januar 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #33 Del Skrevet 12. januar 2010 Dumme og deilige kvinnemennesker, for eksempel. Du som sier du er så glad i psykologi, burde jo elske disse artiklene... Glad i psykologi er jeg ikke. Men det er et nødvendig onde å forstå. Jeg er fascinert av hvordan mennesket fungerer - eller ikke fungerer. Og jeg klarer som regel å tenke og filosofere godt nok selv. Ellers finnes alt tilgjengelig på Internett. Skal jeg lese en bok så skal det være noe som underholder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 12. januar 2010 #34 Del Skrevet 12. januar 2010 Helt automatisk så tror jeg vel man danner seg et inntrykk av folk basert på utseende første gang man ser vedkommende. Jeg tror ikke så rent få får et litt dumt&deilig inntrykk av noen som er blonde og pynta, selv jeg. Så er det jo opp til en selv og vedkommende å endre dette inntrykket ved å prate sammen. Mulig det er kommet fram nå i ettertid så har du jo selv ganske klare oppfatninger om fyren med hårsveis o.l. Ser jeg en mann som er litt feminin men veldig pen så tenker jeg Frogner-klyse med en gang. Dette kan jo også vise seg i visse tilfeller å faktisk ikke stemme .... Jeg kan tenke meg det er irriterende å stadig vekk oppleve dette - men må jo være desto mer gøy å oppleve folk når de skjønner at det faktisk ikke er tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #35 Del Skrevet 12. januar 2010 Når jeg tenker meg om så har faktisk jeg også blitt tatt for å være dum et par ganger. En gang var det en tulling som trodde at jeg ikke ville klare en viss utdanning - og han tok jo feil! hehe En annen gang var det en lærer som ikke trodde jeg kunne svaret og ikke hørte på hva jeg sa. Det var irriterende! Dette er mange år siden og nå fortia må jeg tydeligvis se smart ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. januar 2010 #36 Del Skrevet 12. januar 2010 Nettopp, PunkyB. Jeg koste meg jo jeg, og har ledd godt av kommentaren hans. Selv syns jeg nok det er et annet utseende enn mitt som ser dum og deilig ut... At jeg betegnet ham som FrognerSveis-fyr, var jo fordi han presiserte hvor han bodde flere ganger, dog hadde jeg nok kunnet gjettet det basert på sveisen alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #37 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er mer interessant å snakke om menneskets væremåte, enn om vær og vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #38 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er mer interessant å snakke om menneskets væremåte, enn om vær og vind. Sikkert. Men det er ikke noe man begynner å snakke om med et helt ukjent menneske. Ikke sikkert h*n har verken peiling eller interesse av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #39 Del Skrevet 12. januar 2010 Sikkert. Men det er ikke noe man begynner å snakke om med et helt ukjent menneske. Ikke sikkert h*n har verken peiling eller interesse av det. Med et snev av sosial intelligens finner en fort ut hva den andres interesser er. Det er metereologer som er interessert i å snakke om været og helst med kollegaer. Jeg kan ikke tenke meg noe mer drepende kjedelig å snakke om enn været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. januar 2010 #40 Del Skrevet 12. januar 2010 Å snakke om været er på lik linje med menn på sukker som sender mail og spør "Hva gjør du?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå