Supramundane Skrevet 13. januar 2010 #21 Skrevet 13. januar 2010 (endret) KateW: Godt du ikke tok i mot gavene, og at du fikk avsluttet kontakten med denne fyren - han er jo ikke helt i vater. Skremmende hvor mange som har en perfekt overflate, men som viser seg å være uvær på innsiden! Endret 13. januar 2010 av Yvonne
Gjest KateW Skrevet 13. januar 2010 #22 Skrevet 13. januar 2010 Takk Supra, for alt du sier igrunnen. Han har visstnok lagt opp timeplanen sin så han har størst mulig sjans for å ikke se meg. Noe jeg syns er fortreffelig. Det som på mange måter var bakgrunn for utblåsning var altså at mannen har ungått meg, syklet opp bakker, løpt foran trikker, reist seg og gått fra cafeer nå i snart åtte måneder, og så får jeg da altså kunst, julegave og kjeft. Så det....
Anglofil Skrevet 13. januar 2010 #23 Skrevet 13. januar 2010 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Yvonne (mod)
Kjetil S. Skrevet 13. januar 2010 #24 Skrevet 13. januar 2010 Steinar har rett. Dette må nok være en person med en personlighetsforstyrrelse. Dette kan du lese mer om her: http://no.wikipedia.org/wiki/Personlighetsforstyrrelse http://en.wikipedia.org/wiki/Borderline_personality_disorder Mennesker med slike problemer er det sjeldent mulig å kunne forholde seg helt naturlig til. Det KAN også være direkte farlig i de aller verste tilfellene.
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #25 Skrevet 14. januar 2010 Ja ja, Kjetil. Dette har jeg bekreftet i flere innlegg at jeg er fullstendig klar over. Han er "bipopulær", som jeg liker å kalle det. Svært populær fordi han er en raus og hyggelig fyr, for de som bare ser solsida.
Steinar40 Skrevet 14. januar 2010 #26 Skrevet 14. januar 2010 Ja ja, Kjetil. Dette har jeg bekreftet i flere innlegg at jeg er fullstendig klar over. Han er "bipopulær", som jeg liker å kalle det. Svært populær fordi han er en raus og hyggelig fyr, for de som bare ser solsida. Når man er klar over den mørke siden, så vil det være veldig lurt å ikke ha noen som helst kontakt med slike individer. Vil man ha fordelene (gaver etc.) så må man ta bakdelene også. Det gjelder selvfølgelig med alle da ingen er feilfrie, men i et slikt tilfelle vil det pent sagt være direkte idiotisk.
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #27 Skrevet 14. januar 2010 Som nevnt, så snart jeg ble klar over den mørke siden, så ble all kontakt kuttet. Jeg er ikke ute etter noen fordeler fra denne mannen. Dette har jeg presisert nok ganger nå, Steinar. Fint om du faktisk leser det jeg skriver.
Sequax Skrevet 14. januar 2010 #28 Skrevet 14. januar 2010 Wow....skikkelig komplisert mann som ikke helt får bestemt seg........usj! Han kunne liksågodt ha sagt: - Jeg elsker deg, di fitte..!
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #29 Skrevet 14. januar 2010 Wow....skikkelig komplisert mann som ikke helt får bestemt seg........usj! Han kunne liksågodt ha sagt: - Jeg elsker deg, di fitte..! Det var det jeg "hørte" han sa, ja... Ikke bra...
leonberger Skrevet 14. januar 2010 #30 Skrevet 14. januar 2010 Han har problemer med å holde sin såkalte gode selvtillit oppe til enhver tid. Usikkerhet diluxe. Samtidig prøver han å trøkke litt på deg med å bruke samvittigheten din mot deg selv...jaja, bra du ikke lar deg bli påvirket av han. Han burde faktisk oppsøke psykolog! Ingen skam det, har gjort det selv..og godt er det å få hjelp!
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #31 Skrevet 14. januar 2010 Han har problemer med å holde sin såkalte gode selvtillit oppe til enhver tid. Usikkerhet diluxe. Samtidig prøver han å trøkke litt på deg med å bruke samvittigheten din mot deg selv...jaja, bra du ikke lar deg bli påvirket av han. Han burde faktisk oppsøke psykolog! Ingen skam det, har gjort det selv..og godt er det å få hjelp! Du har selvsagt helt rett, men jeg er nok ikke rett person til å fortelle ham dette. Han har faktisk vært kjæreste med en psykolog, noe jeg syns er tragikomisk....
leonberger Skrevet 14. januar 2010 #32 Skrevet 14. januar 2010 Du har selvsagt helt rett, men jeg er nok ikke rett person til å fortelle ham dette. Han har faktisk vært kjæreste med en psykolog, noe jeg syns er tragikomisk.... Det er nok ikke du som skal si det til han, for deg vil han ikke høre på Det er problemer med å være samboer med en psykolog (dersom man har "problemer"), partneren føler nesten hele tiden at han/hun er overvåket. Man bekjemper en kamp som aldri egentlig har funnet sted...man lager den selv! Men tragi-komisk blir det av slikt ja...
Gjest KateW Skrevet 14. januar 2010 #33 Skrevet 14. januar 2010 Uten å gå for mye inn i detaljer, så lærte jo han veldig mye av henne, som han da brukte for å bekrefte sin situasjon senere. Altså han lærte å bruke informasjon fra henne til å manipulere sine omgivelser- Skremmende fascinerende. Jeg traff henne for ikke så lenge siden, og hun bekreftet jo alt jeg "visste", men at hun som psykolog hadde vært sammen med ham lenge før han viste sitt sanne jeg. Hun, som fagperson mistenkte aldri at han var pipolar- det er ganske ille...
Anglofil Skrevet 14. januar 2010 #34 Skrevet 14. januar 2010 Tråden er ryddet iht reglene. Yvonne (mod)
Gjest Gjest L Skrevet 15. januar 2010 #35 Skrevet 15. januar 2010 Special cases av menn er kompliserte :D
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2010 #36 Skrevet 15. januar 2010 ROTFLMAO! Du har min sympati, men herregud som jeg ler
Gjest Orakelmannen Skrevet 17. januar 2010 #37 Skrevet 17. januar 2010 I går tilbrakte jeg en time på telefonen, og en time live til å lytte til en mann fortelle meg vekselvis at jeg er ei Fitte, at han elsker meg, at jeg er ei mare, at jeg ikke svarer korrekt på sms'er, at jeg ikke hilser på korrekt måte, at jeg ikke må hilse på ham når han er sammen med folk, hvorfor i helvete jeg IKKE hilser på ham når han er sammen med folk, at jeg er drømmekvinnen, at han elsker meg, at jeg må skjønne at jeg må svare på en sms hvor han tilbyr å gi meg komplimenter, da satt han jo der MED FEMTI KOMPLIMENTER HAN SKULLE GI MEG OGSÅ VILLE JEG IKKE HA DEM!!!! at jeg dumpet ham, at han har ventet i sju og en halv måned på livstegn fra meg, at jeg er ei kjerring, at han elsker meg, at han heller vi dø enn å kysse ei anna kvinne, at jeg er ei fitte! Så ble jeg overakt en julegave, i tillegg til kunsten som sto på matta mi da jeg kom hjem på fredag. Måtte bare få det ut. Takk! Jøss! Han får virkelig ikke bestemt seg mht hva han føler for deg, og han virker veldig skiftende i humør. Må si han høres ut som et "hormonelt kvinnfolk". Men kanskje dere passer sammen allikvel. Lykke til!
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2010 #38 Skrevet 18. januar 2010 Jøss! Han får virkelig ikke bestemt seg mht hva han føler for deg, og han virker veldig skiftende i humør. Må si han høres ut som et "hormonelt kvinnfolk". Men kanskje dere passer sammen allikvel. Lykke til! Øh, nei... Jeg trenger ikke en femtitreårgammel mann med personlighetsforstyrrelser i livet mitt. Selv bestemte jeg meg for to år siden for akkurat det. Og det har jeg sagt ytterst klart fra om til ham også.
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2010 #39 Skrevet 18. januar 2010 ROTFLMAO! Du har min sympati, men herregud som jeg ler Dust!
Anglofil Skrevet 18. januar 2010 #40 Skrevet 18. januar 2010 Tråden er ryddet iht reglene og stenges etter gjentatte ryddinger. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg