Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #21 Del Skrevet 13. januar 2010 Kanskje det ER deg han mener han er i et forhold til? Slik du beskriver det, har dere jo et slags forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 13. januar 2010 #22 Del Skrevet 13. januar 2010 Her var det mange svar, takk for innspill alle sammen! Vel, det tikket inn et par meldinger med "Gratulerer!" Da måtte jeg jo snakke med han. Det var meg han mente. Jeg tenkte at det kan han for faen ikke mene og hadde tusen miksede følelser... Grunnen til at han la ut statusen på Facebook vil jeg ikke legge ut her, nå er det og litt annen informasjon fjernet helt. Står hverken singel eller i forhold nå. Og vi fortsetter fra før. Jeg synes det er best å sammen definere forholdet før man viser noe offentlig. Jaja.. Lettet ble jeg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #23 Del Skrevet 13. januar 2010 Her var det mange svar, takk for innspill alle sammen! Vel, det tikket inn et par meldinger med "Gratulerer!" Da måtte jeg jo snakke med han. Det var meg han mente. Jeg tenkte at det kan han for faen ikke mene og hadde tusen miksede følelser... Grunnen til at han la ut statusen på Facebook vil jeg ikke legge ut her, nå er det og litt annen informasjon fjernet helt. Står hverken singel eller i forhold nå. Og vi fortsetter fra før. Jeg synes det er best å sammen definere forholdet før man viser noe offentlig. Jaja.. Lettet ble jeg i alle fall. Jeg hadde blitt fryktelig skuffa og lei meg over å måtte ta det vekk igjen jeg... og ydmyket over å ¨måtte fortelle de som evnt spurte om hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #24 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg hadde blitt fryktelig skuffa og lei meg over å måtte ta det vekk igjen jeg... og ydmyket over å ¨måtte fortelle de som evnt spurte om hvorfor... Som jeg skrev; Grunnen til at han ka ut statusen osv osv kommer jeg ikke til å skrive her. Vi begge har egentlig vært klare på at vi ikke vil ha forhold... Men nå er alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #25 Del Skrevet 13. januar 2010 Hallo, har det ikke falt dere inn at han kan ha ment at han er i et forhold med ts? De har møtt hverandres familie og oppfører seg på mange måter som kjærester.... vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #26 Del Skrevet 13. januar 2010 Hallo, har det ikke falt dere inn at han kan ha ment at han er i et forhold med ts? De har møtt hverandres familie og oppfører seg på mange måter som kjærester.... vel. Hallo....litt sent ute kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå