Gjest Peanut Skrevet 5. september 2014 #961 Del Skrevet 5. september 2014 Lacôme Lip Lover #311 Lacôme Gloss in Love Volumizer Clinique Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Colour Balm #Plushest Punch Clinique Chubby Stick Shadow Tint for Eyes #Portly Plum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2014 #962 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Tråden er ryddet for reklame. Ann Christin, mod Endret 6. september 2014 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 6. september 2014 #963 Del Skrevet 6. september 2014 What`s up highlighter Benefit Coffee kiss lipgloss Maybelline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2014 #964 Del Skrevet 6. september 2014 Betalt for porto og forsendelse, men det er også alt, så jeg er litt usikker på om jeg tør liste det som et kjøp siden det egentlig er en vareprøve. MakeupMekka's "Massive 5XL Volume Mascara". Morsomt å prøve noe nytt en gang i blant selv om jeg tviler på at den slår den normale Chanel mascaraen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 7. september 2014 #965 Del Skrevet 7. september 2014 Betalt for porto og forsendelse, men det er også alt, så jeg er litt usikker på om jeg tør liste det som et kjøp siden det egentlig er en vareprøve. MakeupMekka's "Massive 5XL Volume Mascara". Morsomt å prøve noe nytt en gang i blant selv om jeg tviler på at den slår den normale Chanel mascaraen min Nett gjort det same. Men nå må eg attende til shoppestoppen, altså. Stopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 2. november 2014 #966 Del Skrevet 2. november 2014 Mehe, trengte litt påfyll, men kjøpte det meste på ebay, så ikke dårlig samvittighet Har kjøpt endel Korea-sminke som jeg er veldig spent på å prøve. Anastasia Contour Kit Real Techniques: -Core collection -Eye Starter set Etude house: eye primer NYX: Nude on Nude, makeup palette Pinsett fra Tweezerman Shieseido vippetang Hudormskje i 5-pakning Estee Lauder Sumptuous Extreme Missha microfiber renseklut Blush og salmon concealer fra Skinfood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 2. november 2014 #967 Del Skrevet 2. november 2014 - Kanebo Sensai Cellular Performance Cream Foundation Det er den beste flytende foundation jeg noensinne har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 2. november 2014 #968 Del Skrevet 2. november 2014 Ysl Rouge Voluptè #19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. november 2014 #969 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg gikk litt bananas hos Sephora.com denne måneden: Tarte Rainforest after dark palette, Laura Mercier mini Caviarsticks sett, Too faced Melted kisses sett, Too faced hangover face primer, Kat von D Lock-it foundation, Kat von D Star studded eyeshadow book og Kat von D Studded kiss lipstick sett. Har lekt litt med de 3 første produktene og jeg er storfornøyd De 4 siste produktene kommer neste uke, gleder meg Førjulsshoppingen hos Sephora er nesten litt skummel, kommer så mange bra valuesets. Greier liksom ikke helt la være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 2. november 2014 #970 Del Skrevet 2. november 2014 Førjulsshoppingen hos Sephora er nesten litt skummel, kommer så mange bra valuesets. Greier liksom ikke helt la være... Herregud, var inne der nå. Har funnet gaver til hele min kvinnelige del av familien pluss meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. november 2014 #971 Del Skrevet 2. november 2014 Herregud, var inne der nå. Har funnet gaver til hele min kvinnelige del av familien pluss meg selv Haha, sorry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2014 #972 Del Skrevet 2. november 2014 Oriflame nail butter Oriflame neglelakk lilla/glitter Oriflame håndkrem Happy hands Avene hydralba dagkrem light Oriflame mascara Hyperstretch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2014 #973 Del Skrevet 2. november 2014 Depend hvit neglelakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telino Skrevet 3. november 2014 #974 Del Skrevet 3. november 2014 Mitt siste innkjøp var 3 parfymer fra victoria secret. Hvis ikke det gjelder så kjøpte jeg også pro longwear foundation, veeeldig fornøyd. har kombinasjon normal/oljete t-sone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 3. november 2014 #975 Del Skrevet 3. november 2014 Sisley Nutritive Lip Balm. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 4. november 2014 #976 Del Skrevet 4. november 2014 Sminkefjerner fra Nivea. Kjedelig.. Har kjøpt tre bokser hårfarge i det siste og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 4. november 2014 #977 Del Skrevet 4. november 2014 Emergin C Organics Phytocell krem og Emergin C Vitamin C 20% serum. Trengte noe som ga litt mer fukt nå som høst/vinter nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKoppTe Skrevet 4. november 2014 #978 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Lush - Angels on bare skin Lush - Mask of magnaminty (?) Shampoo og balsam fra Pureology Endret 5. november 2014 av EnKoppTe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 4. november 2014 #979 Del Skrevet 4. november 2014 Isadora moisturizing lip gloss i fargen 21 Red Carpet. Elsker den, fin rødfarge som passer meg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 4. november 2014 #980 Del Skrevet 4. november 2014 Sephora lepestift , et eller annet nummer 44 . Burts bees dusjsåpe , mynte og Rosmarin Comfort zone , tranquillity blend og bodylotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå