AnonymBruker Skrevet 16. august #5361 Del Skrevet 16. august Jadasikkert29 skrev (På 12.8.2024 den 23.33): Har du prøvd contour sticken før? Og er du evt fornøyd med den? Anonymkode: 0b2be...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 16. august #5362 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har du prøvd contour sticken før? Og er du evt fornøyd med den? Anonymkode: 0b2be...f7a Nei, har bare sett flere som har likt den på TikTok så måtte nesten bare teste den jeg også😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. august #5363 Del Skrevet 16. august 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 17. august #5364 Del Skrevet 17. august 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #5365 Del Skrevet 17. august To av denne, på tilbud hos flere sider. Sikkert mitt 4.gjenkjøp, min sensitive hud elsker den! Anonymkode: 1c4a1...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 17. august #5366 Del Skrevet 17. august (endret) . Endret 17. august av Trish Cropped bilde feil 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august #5367 Del Skrevet 18. august Elsker disse https://fredrikoglouisa.no/produkt/loveshine-32-g/ Fikk ikke lagt inn bildet.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 18. august #5368 Del Skrevet 18. august En gammel traver som har fast plass i dusjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 18. august #5369 Del Skrevet 18. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #5370 Del Skrevet 18. august Anonymkode: 8d15c...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #5371 Del Skrevet 18. august Anonymkode: bbe16...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #5372 Del Skrevet 18. august Ny handel hos Vossabia, jeg har rett og slett fått litt dilla. Sjampoen har jeg brukt siden desember nå, den har gjort underverker for hodebunnen min. Deodoranten har jeg testet ut i sommer (kjøpte liten størrelse først), den er første deodorant jeg har prøvd uten aluminium, som likevel holder svettelukten borte. I tillegg er den deilig pleiende for armhulene. Hårserumet har jeg ikke testet før, så det er jeg spent på. Håper er at det har litt effekt mot håravfall, i tillegg til å virke pleiende for hår og hodebunn. Anonymkode: 5ee07...c50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tattiii Skrevet 18. august #5373 Del Skrevet 18. august Dr. Althea 345 Relief Cream ❤️ Elsker den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19. august #5374 Del Skrevet 19. august Tattiii skrev (9 timer siden): Dr. Althea 345 Relief Cream ❤️ Elsker den! Den har jeg hørt mye bra om, men nå har jeg kjøpt så mye hudpleie siste halvåret at jeg må roe ned noen hakk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 19. august #5375 Del Skrevet 19. august 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 20. august #5376 Del Skrevet 20. august Curl Power fra LUSH ... lukter sååå deilig og er en gamechanger for krøllete hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august #5377 Del Skrevet 24. august Noen her inne på KG anbefalte meg den her: så da ble det den, samt håndskrubb OG en av miniparfymene, Nuit d’Azar: Til meg. Lukter en parfyme godt, har jeg null problemer med å bruke den selv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 24. august #5378 Del Skrevet 24. august 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 26. august #5379 Del Skrevet 26. august Ok... Nå må jeg ha en shoppestopp for resten av året tror jeg😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #5380 Del Skrevet 27. august I Skien så hadde de ikke de nyeste neglelakkene til Dior så da jeg var innom i Oslo i går så kjøpte jeg hos Dior, Montaigne, Triomphe og Saint Honoré: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå