Ænema Skrevet 10. juli #5261 Del Skrevet 10. juli 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 10. juli #5262 Del Skrevet 10. juli Ænema skrev (21 minutter siden): Ooo😍 hvor og hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 10. juli #5263 Del Skrevet 10. juli Følte for noe nytt i dag. Lenge siden jeg har brukt en gloss med skimmer, men våger meg utpå Fargen ble kjempefin på meg som er ganske mørk i hud og hår, og skimmeret diskret. https://fredrikoglouisa.no/produkt/dior-addict-lip-maximizer-6-ml-2/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 10. juli #5264 Del Skrevet 10. juli Lille39 skrev (1 time siden): Ooo😍 hvor og hva?? Clinique black honey. Tilbud hos frederik og Louisa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli #5265 Del Skrevet 10. juli Ænema skrev (1 time siden): Clinique black honey. Tilbud hos frederik og Louisa Den er så fin! Selv er jeg en nude-dame, og går sjeldent med røde lepper. Jeg kler det bare ikke. Men Black Honey fra Clinique er seriøst den fineste rødfargen til lepper jeg har sett. Jeg elsker at den er så markert og naturlig samtidig. Jeg har forresten hørt/lest at Liv Tyler brukte Black honey i LOTR 🥰 Anonymkode: 820e4...c22 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 10. juli #5266 Del Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Den er så fin! Selv er jeg en nude-dame, og går sjeldent med røde lepper. Jeg kler det bare ikke. Men Black Honey fra Clinique er seriøst den fineste rødfargen til lepper jeg har sett. Jeg elsker at den er så markert og naturlig samtidig. Jeg har forresten hørt/lest at Liv Tyler brukte Black honey i LOTR 🥰 Anonymkode: 820e4...c22 Elsk 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 11. juli #5267 Del Skrevet 11. juli Mac Cosmetics - Pro Locked Brow Gel. Jeg trengte en ny og fikk denne på salg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 11. juli #5268 Del Skrevet 11. juli K18 hårkur Har vært nysgjerrig på denne lenge. Har lhalvlangt, brusete hår med bittelitt fall som er tørt, men ikke farget. Noen som har erfaringer? Kjøpte en liten flaske da den er svindyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5269 Del Skrevet 12. juli Sonit skrev (12 timer siden): K18 hårkur Har vært nysgjerrig på denne lenge. Har lhalvlangt, brusete hår med bittelitt fall som er tørt, men ikke farget. Noen som har erfaringer? Kjøpte en liten flaske da den er svindyr. Den er fantastisk god! Jeg har langt, men ikke farget hår. Dener dyr, men virkelig verdt pengene. Tror det er det beste hårprodukt som jeg prøvd. Anonymkode: 81709...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 13. juli #5270 Del Skrevet 13. juli Fikk denne i posten idag☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli #5271 Del Skrevet 13. juli Estee Lauder øyebrynblyant med gele, pulver og blyant. Et snasent kinderegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 13. juli #5272 Del Skrevet 13. juli 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 13. juli #5273 Del Skrevet 13. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #5274 Del Skrevet 14. juli Loreal bb- cream. Kjøpte den på normal 😅 veldig fornøyd med den! Anonymkode: d6893...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. juli #5275 Del Skrevet 14. juli (endret) . Endret 14. juli av Capazitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 14. juli #5276 Del Skrevet 14. juli Hoia skrev (På 13.7.2024 den 18.54): Kult! Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5277 Del Skrevet 15. juli Ænema skrev (På 10.7.2024 den 17.40): Clinique black honey. Tilbud hos frederik og Louisa Denne er elendig! Anonymkode: f01e7...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. juli #5278 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne er elendig! Anonymkode: f01e7...ff4 uff da. synes den var helt ok jeg. ikke noe je kommer kjøpe igjen pga fargen ikke kler meg. men elendig synes jeg ikke den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 15. juli #5279 Del Skrevet 15. juli Kjøpt meg påfyll av hudpleie, Beuaty of Joeson green plum cleanser og toner og en apricot skrubb i samme merke. Meget fornøyd med det merket også kjøpt meg ny Ref shampoo, elsker den grønne weightless volume. Ellers lyst på en av de fine lip glossene til Tarte cosmetics (kjøper på sephora) men den ene jeg hadde luktet så kokos 😕 har andre erfaring med det, lukter alle litt kokos eller er det bare noen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 15. juli #5280 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Denne er elendig! Anonymkode: f01e7...ff4 så leit du syns det da. Jeg har den og liker den godt, den skal jo tilpasse seg din naturlige leppefarge da, så burde være innafor på de fleste? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå