According To Skrevet 29. juni #5241 Del Skrevet 29. juni Skal teste ut CAIA for første gang - salg på nettsiden 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 29. juni #5242 Del Skrevet 29. juni Ja i dag ble det shopping både her og der.. men det var ting jeg var helt tomme for, og noe nytt jeg ville prøve, så det ble det slik Så bare å glede seg til pakker i posten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. juni #5243 Del Skrevet 29. juni 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. juni #5244 Del Skrevet 30. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. juli #5245 Del Skrevet 1. juli Blindkjøp, men da jeg sjekket hjemme så var jeg glad jeg kjøpte dem! ^^, *Sniff! Aaah!* 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 1. juli #5246 Del Skrevet 1. juli 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5247 Del Skrevet 3. juli Curaprox tannbørste reisesett fra Lyko. Og en såpe/sjampo bar så jeg sparer plass. Anonymkode: 8d15c...f92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. juli #5248 Del Skrevet 4. juli (endret) Ny ladning med mascaraer + en øyenbynsblyant hvor alt er spesielt tilpasset rødhårerede. Produktene er fra How to be a Redhead og Redhead Revolution, men bestilt via Amazon siden de er VOEC-registrert og sender portofritt over en viss sum. Mascaraene bruker jeg jevnlig, og er veldig godt fornøyd, men det er første gang jeg har bestilt øyenbynsblyant for rødhårerede. Endret 7. juli av Perelandra Skrivefeil 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 4. juli #5249 Del Skrevet 4. juli Har bestilt disse idag 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5250 Del Skrevet 4. juli Sally-Go-Round skrev (På 26.6.2024 den 9.10): Veldig spent på denne solkremen! 🤞 Den er kjempegod! Enkel å påføre, og jevner virkelig ut hudtonen! Ny favoritt Anonymkode: ca33e...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. juli #5251 Del Skrevet 4. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. juli #5252 Del Skrevet 4. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. juli #5253 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den er kjempegod! Enkel å påføre, og jevner virkelig ut hudtonen! Ny favoritt Anonymkode: ca33e...a5c Jeg ble også meget positiv overrasket. Bruker den daglig nå. Fryktet at min hud ville reagere, men det gjorde den ikke. Har du flere produkter av samme merke? Fikk lyst på Blush’en ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5254 Del Skrevet 5. juli Sally-Go-Round skrev (17 timer siden): Jeg ble også meget positiv overrasket. Bruker den daglig nå. Fryktet at min hud ville reagere, men det gjorde den ikke. Har du flere produkter av samme merke? Fikk lyst på Blush’en ☺️ Har dessverre kun den fargeutjevnende solkremen, men blush med solfaktor høres jo helt genialt ut også! Anonymkode: ca33e...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. juli #5255 Del Skrevet 7. juli Mer fra the BeautyMall: og noe fra Fredrik&Louisa: Håndkremen fra Dior er som sagt det beste jeg har prøvd. Har hatt ekstremt tørre hender. Prøvde andre kremer mot dette både fra apotek og andre merker, men de hjalp ikke for mine hender. Prøvde den der og hendene er så fine blitt igjen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5256 Del Skrevet 7. juli Elsker fuktighetskremene til ZO skin health! Så prøver en ny krem fra samme merke. Recovery creme: Hydrating Cleanser: Øyekrem fra Lancome: Fuktserum fra TO Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #5257 Del Skrevet 9. juli https://www.kicks.no/hourglass/makeup/oyesminke/eyeliner-kajal/hourglass-voyeur-waterproof-gel-eyeliner-solstice Anonymkode: e6e89...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 9. juli #5258 Del Skrevet 9. juli Påfyll av min favoritt foundation fra Qlinique. Ekstra kjekt at den var på 30% salg👌🏽 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 9. juli #5259 Del Skrevet 9. juli Maskara, koreansk merke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 10. juli #5260 Del Skrevet 10. juli 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå