flusa Skrevet 25. desember 2023 #4921 Del Skrevet 25. desember 2023 AprilLudgate skrev (2 timer siden): Synes du den nye formulaen er annerledes? Kjøper dem, men får ikke noen spesiell effekt tror jeg 🤷♀️ Kjøpt: Ny formula? På hvilken da? Jeg har nettopp testet begge produktene,så har ikke noe å sammenligne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4922 Del Skrevet 25. desember 2023 The Ordinary Squalane, og TO RoseHip Oil. Har rosacea og ødelagt hudbarriere med tørr og stram hud, så håper å få litt mer fukt inn! Anonymkode: 4c8fb...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 25. desember 2023 #4923 Del Skrevet 25. desember 2023 Julegaven til meg selv i år ble La vie est belle- intensement parfymen. Lukter såå godt og så hadde jeg både kupong og bonussjekk på kicks, så det ble litt rimeligere enn hylleprisen, aldri feil det heller og så har jeg ikke kjøpt så mye, men hadde kalenderen til makeup mekka, og der var det mye fint syns jeg, så fått mye sminke gjennom hele desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 25. desember 2023 #4924 Del Skrevet 25. desember 2023 halv pris på fredrik og louisa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #4925 Del Skrevet 25. desember 2023 Jan Thomas sin allergivennlige shampo. Håret blir ikke så tørt som Neutral sin shampo. Den lukter heller ikke så ekstremt med parfyme som alle andre shampoer gjør😒 Anonymkode: affbb...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 26. desember 2023 #4926 Del Skrevet 26. desember 2023 Salg hos skincity…. https://www.skincity.com/no/paulas-choice/hudpleie/ansikt/peeling/syrepeeling/clear-regular-strength-anti-redness-exfoliating-solution-2-salicylic-acid-118-ml https://www.skincity.com/no/paulas-choice/hudpleie/ansikt/toner/skin-balancing-pore-reducing-toner-190-ml Og salg hos Fredrik og Louisa, typisk at noe jeg kjøpte dagen før elns kommer på tilbud, men da ble det bare mer av den🤪 https://fredrikoglouisa.no/produkt/pro-kissr-luscious-lip-balm-12ml/?attribute_pa_farge=pinch-me https://fredrikoglouisa.no/produkt/body-sauce-body-illuminizing-tint-95ml/?attribute_pa_farge=hunnie-hunnie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. desember 2023 #4927 Del Skrevet 27. desember 2023 Fikk gavekort på 3000(!!)kr fra fredrik&louisa,så ble litt derfra idag,and still shopping online too!🙈 Dette ble kjøpt i butikk idag: Lio oil, 2 pakning. En parfyme,som jeg vil gi til mannen min. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 27. desember 2023 #4928 Del Skrevet 27. desember 2023 Kjøpte denne som skal være veldig bra, men jeg har fått et heftig eksem utbrudd. Usikker på om det er pga denne eller medisinene da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2023 #4929 Del Skrevet 29. desember 2023 «Min» Ole Henriksen-dagkrem er på 50% på Fredrik & Louisa nå så da fikk jeg bunkret opp 2 for 1 (600,-) 🤩👏 Anonymkode: e7102...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4930 Del Skrevet 30. desember 2023 Caia setting spray Dove såpestykke- vært for mye på TikTok Emma S deodoranter Maybelline concealer Anastasia bronzer og det aller beste: Cosrx All in one cream og Eye cream. Jeg er så fornøyd med fukten cosrx gir! Anonymkode: 869fd...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4931 Del Skrevet 30. desember 2023 Hadde et gavekort hos en hudpleier jeg måtte bruke, så da plukket jeg ut ZO skin gentle cleanser. Har skyhøye forventninger🤩 Anonymkode: 5ed94...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4932 Del Skrevet 31. desember 2023 Capazitet skrev (På 12.12.2023 den 20.05): Hudkrem? Synes det er så bra merke! Perfekt for oss med sensitiv hud Anonymkode: f95ba...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 31. desember 2023 #4933 Del Skrevet 31. desember 2023 Ænema skrev (På 25.12.2023 den 23.51): halv pris på fredrik og louisa Å den duoen vil jeg prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4934 Del Skrevet 31. desember 2023 Noen i tråden som har tips om en BB-cream, høy dekkeevne og grei for tørr og sensitiv hud? Og en settingspray? Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 31. desember 2023 #4935 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen i tråden som har tips om en BB-cream, høy dekkeevne og grei for tørr og sensitiv hud? Og en settingspray? Anonymkode: 188e0...a0d Anbefaler Lumene sin CC krem (det er vel nesten det samme som en BB krem? 😛 ) Når det kommer til settingspray så er urban decay sin all nighter aldri feil☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. januar #4936 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 1.03): Hudkrem? Synes det er så bra merke! Perfekt for oss med sensitiv hud Anonymkode: f95ba...1d8 Ein beroligandes ansiktskrem ja, for sensitiv hud. Heilt einig i at A-Derma er eit kjemprebra merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 1. januar #4937 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen i tråden som har tips om en BB-cream, høy dekkeevne og grei for tørr og sensitiv hud? Og en settingspray? Anonymkode: 188e0...a0d Lumene CC cream eller Lumene Blur, elsker begge😍 Jeg bruker også urban decay sin all nighter og er fornøyd med den😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 1. januar #4938 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen i tråden som har tips om en BB-cream, høy dekkeevne og grei for tørr og sensitiv hud? Og en settingspray? Anonymkode: 188e0...a0d bb krem vet jeg ikke. men settingspray er urban decay og caia sine gode. hvis du ikke bryr deg om pris er charlotte tilbury eller hourglass sine veldig gode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. januar #4939 Del Skrevet 1. januar Ikke testet enda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. januar #4940 Del Skrevet 1. januar kaledonia skrev (2 timer siden): Ikke testet enda Fins denne enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå