AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4181 Del Skrevet 12. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (4 timer siden): Altså… jeg er fullstendig «mindblown»! Jeg trenger ikke concealer, for den dekket til og med min stygge røde autoimmun-misfarging rundt nesa. Og ikke ble jeg blank, enda den heller ikke føles uttørkende. Wow, hvorfor har jeg ikke oppdaget denne før?! 🙀 AprilLudgate skrev (2 timer siden): Den er noe for seg selv ja den der. Eneste jeg kunne bruke når huden min var sur fra tretinoin. Jeg hadde flassende ørkenpartier, rødrosa overalt og en dypere tørr sprekk i nasalobial linje fordi tret 🫠 All annen base så ut som et helvete - måtte bare vaske av. Men Erborian var liksom sånn….den bare tilpasset seg her og der. La litt smått med settingpudder i litt av panna fordi jeg jo dynket meg i fukt og fett under 😅 Skulle bare ønske den var parfymefri 🥲 Sliter med røde flekker etter kviser og det er vanskelig å dekke de, så denne må jeg prøve! Har en ganske lys hud, men bruker litt tan på våren og sommeren, bør jeg da kjøpe fargen Doré i stedetfor Clair? Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. mai 2023 #4182 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter med røde flekker etter kviser og det er vanskelig å dekke de, så denne må jeg prøve! Har en ganske lys hud, men bruker litt tan på våren og sommeren, bør jeg da kjøpe fargen Doré i stedetfor Clair? Anonymkode: 1898d...f76 Hadde swatchet først i butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. mai 2023 #4183 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sliter med røde flekker etter kviser og det er vanskelig å dekke de, så denne må jeg prøve! Har en ganske lys hud, men bruker litt tan på våren og sommeren, bør jeg da kjøpe fargen Doré i stedetfor Clair? Anonymkode: 1898d...f76 Jeg vet ikke… jeg kjøpte clair, og synes den var ganske mørk (mørkere enn fair fra Lumene). Jeg kommer til å bruke den i sommer når jeg har brukt tanning drops ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. mai 2023 #4184 Del Skrevet 12. mai 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4185 Del Skrevet 12. mai 2023 Kjøpte denne i dag, ikke prøvd før. Spennende at det er litt utjevnende farge i den, er fint om jeg slipper å bruke foundation nå når det går mot sommer. Anonymkode: 6ef69...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4186 Del Skrevet 12. mai 2023 Ein kur med Profhilo. Fekk fyrste behandlinga i går. Anonymkode: 5d75a...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4187 Del Skrevet 12. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke… jeg kjøpte clair, og synes den var ganske mørk (mørkere enn fair fra Lumene). Jeg kommer til å bruke den i sommer når jeg har brukt tanning drops ☺️ Da tror jeg at jeg går for clair. De selger ikke denne CC-kremen i Vita-butikkene her jeg bor, så må bestille det på nett. Takk for svar😊 Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. mai 2023 #4188 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tror jeg at jeg går for clair. De selger ikke denne CC-kremen i Vita-butikkene her jeg bor, så må bestille det på nett. Takk for svar😊 Anonymkode: 1898d...f76 Jeg ble seriøst imponert. Skulle ønske jeg visste om denne før 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4189 Del Skrevet 12. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Jeg ble seriøst imponert. Skulle ønske jeg visste om denne før 😃 Gleder meg til å prøve😃 Har prøvd mange concealere og foundation/cc-cream uten å klare å skjule de røde arrene etter uren hud:/ Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. mai 2023 #4190 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gleder meg til å prøve😃 Har prøvd mange concealere og foundation/cc-cream uten å klare å skjule de røde arrene etter uren hud:/ Anonymkode: 1898d...f76 Håper du blir like fornøyd som jeg ble ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #4191 Del Skrevet 13. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (14 timer siden): Jeg ble seriøst imponert. Skulle ønske jeg visste om denne før 😃 Er den matt eller glødgivende? Jeg foretrekker matt/semimatt finish. Kler ikke den derre blanke gløden som er så populær, syns det fremhever alt man ikke vil fremheve. Fikk dessuten dosa mi med blank (fet) hud i tenårene. Har litt rødheter og aknearr jeg vil dekke til og ble fristet til å teste denne. Ser den finnes i 15 ml også, noe som er praktisk når man har typ 15 foundations 😂🙈 Anonymkode: a0a23...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. mai 2023 #4192 Del Skrevet 13. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er den matt eller glødgivende? Jeg foretrekker matt/semimatt finish. Kler ikke den derre blanke gløden som er så populær, syns det fremhever alt man ikke vil fremheve. Fikk dessuten dosa mi med blank (fet) hud i tenårene. Har litt rødheter og aknearr jeg vil dekke til og ble fristet til å teste denne. Ser den finnes i 15 ml også, noe som er praktisk når man har typ 15 foundations 😂🙈 Anonymkode: a0a23...cc1 Jeg synes den er ganske matt. Jeg hadde ikke vært nødt til å bruke settingpudder oppå - som jeg må på absolutt alt annet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. mai 2023 #4193 Del Skrevet 14. mai 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. mai 2023 #4194 Del Skrevet 14. mai 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. mai 2023 #4195 Del Skrevet 14. mai 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. mai 2023 #4196 Del Skrevet 15. mai 2023 Måtte kjøpe denne eyelineren i begge fargene, gleder meg! Og ny farge på den neglelakken jeg har lært meg å like. Måtte bare venne meg til overflaten, nå elsker jeg den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. mai 2023 #4197 Del Skrevet 15. mai 2023 La Rive Pearl parfyme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. mai 2023 #4198 Del Skrevet 16. mai 2023 Fortsetter letingen på en skikkelig god setting spray som ikke er dyr… bestilte denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. mai 2023 #4199 Del Skrevet 16. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 11.50): Er den matt eller glødgivende? Jeg foretrekker matt/semimatt finish. Kler ikke den derre blanke gløden som er så populær, syns det fremhever alt man ikke vil fremheve. Fikk dessuten dosa mi med blank (fet) hud i tenårene. Har litt rødheter og aknearr jeg vil dekke til og ble fristet til å teste denne. Ser den finnes i 15 ml også, noe som er praktisk når man har typ 15 foundations 😂🙈 Anonymkode: a0a23...cc1 På meg er Erborian noe glødgivende, jeg må ofte inn med litt settingpudder i tsonen. Asså: ofte som i avogtil, ikke ofte iløpet av en dag. Har dehydrert hudtype, ikke direkte tørr men heller ikke kombo. Hadde valgt den grønne om du skal dekke rødheter og bare brukt stedvis. Men angående røde flekker osv så anbefaler jeg å prøve Azaleic acid 😍 Endret 16. mai 2023 av AprilLudgate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #4200 Del Skrevet 16. mai 2023 AprilLudgate skrev (7 minutter siden): På meg er Erborian noe glødgivende, jeg må ofte inn med litt settingpudder i tsonen. Asså: ofte som i avogtil, ikke ofte iløpet av en dag. Har dehydrert hudtype, ikke direkte tørr men heller ikke kombo. Hadde valgt den grønne om du skal dekke rødheter og bare brukt stedvis. Men angående røde flekker osv så anbefaler jeg å prøve Azaleic acid 😍 Jeg har en fuktfattig kombinasjonshud. Men har vanskelig hud med mye tekstur (som ikke kan fjernes siden det kommer av sykdom), så kan ikke bruke noe som gir glød, det bare fremhever. Ikke kan jeg bruke for matt heller siden det lett blir tørt i mitt 44 år gamle tryne. Har mange foundations, men blir liksom aldri helt fornøyd. Kanskje erboran ikke er noe for meg da. Liker Lumene sin cc-krem, men syns ikke den dekker nok og holder ikke så lenge på meg selv om jeg bruker pudder og settingspray. Azelaic acid har jeg brukt fast i 6-7 år nå, elsker den 😍 Uten den hadde det nok vært enda verre. Anonymkode: a0a23...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå