Roci Skrevet 10. februar 2023 #3641 Del Skrevet 10. februar 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 10. februar 2023 #3642 Del Skrevet 10. februar 2023 Ny her 🙋🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. februar 2023 #3643 Del Skrevet 10. februar 2023 Dejlige, danske matas har åpnet nettbutikk i Norge 😍 det blei shopping det Kjøpte Matas saltvannspray og magnesiumtabletter, matas hårspray og leppebalsam fra Nyx og lipgloss fra nyx også. Gleder meg til pakke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. februar 2023 #3644 Del Skrevet 10. februar 2023 Roci skrev (5 timer siden): Hvor kjøpte du det? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 10. februar 2023 #3645 Del Skrevet 10. februar 2023 Trish skrev (På 7.2.2023 den 11.18): Øyekremen og leppestiftene er nye ting jeg prøver. Har den fra wet n wild i et par andre farger og er veldig fornøyd, har også highlighteren i en annen farge. Resten er ting jeg liker godt som jeg kjøper mer av fordi jeg har brukt de opp🙂 Har du hatt og testa de essence og Catrice eyelinerne lenge? Spesielt de som er vannfaste? Varer de? Hvordan er de å påføre og å spisse etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 10. februar 2023 #3646 Del Skrevet 10. februar 2023 Bålkaffe skrev (10 minutter siden): Har du hatt og testa de essence og Catrice eyelinerne lenge? Spesielt de som er vannfaste? Varer de? Hvordan er de å påføre og å spisse etterhvert? Sorry har ikke testa blyant linerne enda 🙈, men etter min erfaring fungerer omtrent alle blyantlinere forsåvidt bra. Liquid eyelineren fra essence har jeg brukt en stund fordi den er billig og den funker bra, litt vanskeligere å påføre jevnt enn de dyrere jeg har prøvd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3647 Del Skrevet 10. februar 2023 Måneskinn skrev (4 timer siden): Dejlige, danske matas har åpnet nettbutikk i Norge 😍 det blei shopping det Kjøpte Matas saltvannspray og magnesiumtabletter, matas hårspray og leppebalsam fra Nyx og lipgloss fra nyx også. Gleder meg til pakke Takk for tips! De hadde rabatt for nye kunder, så jeg klikket hjem noen kroppsprodukter fra granateple-serien deres. Angrer litt - jeg trengte jo egentlig ingenting, og det var ikke så god rabatt. Men jeg tenkte at det kunne være fint til gymbagen, sånn på sikt. Anonymkode: 14580...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. februar 2023 #3648 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips! De hadde rabatt for nye kunder, så jeg klikket hjem noen kroppsprodukter fra granateple-serien deres. Angrer litt - jeg trengte jo egentlig ingenting, og det var ikke så god rabatt. Men jeg tenkte at det kunne være fint til gymbagen, sånn på sikt. Anonymkode: 14580...394 Trengte egentlig ingenting jeg heller ... hehe, men er så glad i matas! og nå kom jeg på at jeg glemte å bestille de bomullspadsene de har... jaja, blir en ny tur innom nettbtikken en annen dag da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3649 Del Skrevet 10. februar 2023 Måneskinn skrev (2 minutter siden): Trengte egentlig ingenting jeg heller ... hehe, men er så glad i matas! og nå kom jeg på at jeg glemte å bestille de bomullspadsene de har... jaja, blir en ny tur innom nettbtikken en annen dag da Jeg har liksom aldri skjønt greia med Matas, har inntrykk av at det er en slags dansk versjon av Vita. Er innom hver gang jeg er i København, men har aldri handlet noe særlig. 🤷🏼♀️ Men nå så jeg at den «stribete»-serien har fått fantastiske anmeldelser fra andre brukere, så jeg tenkte at det er verdt å teste ut. Det virker som at du har erfaring med Matas - er det noe spesielt du anbefaler å teste ut? Annet enn bomullspads? ☺️ Anonymkode: 14580...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10. februar 2023 #3650 Del Skrevet 10. februar 2023 Djungelvrål skrev (1 time siden): Hvor kjøpte du det? 😀 Hos SkinCity🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. februar 2023 #3651 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har liksom aldri skjønt greia med Matas, har inntrykk av at det er en slags dansk versjon av Vita. Er innom hver gang jeg er i København, men har aldri handlet noe særlig. 🤷🏼♀️ Men nå så jeg at den «stribete»-serien har fått fantastiske anmeldelser fra andre brukere, så jeg tenkte at det er verdt å teste ut. Det virker som at du har erfaring med Matas - er det noe spesielt du anbefaler å teste ut? Annet enn bomullspads? ☺️ Anonymkode: 14580...394 Ja du har jo rett, Matas er jo liksom danskenes svar på vårt Vita -men føler bare at det er litt annerledes og bedre på en måte Deres eget merke "stribete" er helt fantastisk! Jeg har brukt de i årevis og som hun over meg igjen snakka om, granateple-serien er nydelig. I de stripen har jeg kjøpt kropsskrubb, shampoo, bodylotion, hårspray, og de gode bomullspadsene er gull. Så anbefaler stripeproduktene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. februar 2023 #3652 Del Skrevet 10. februar 2023 Max factor lipfinity leppestift, favoritt leppestiften min! Den sitter jækla godt. den masse glitter / shimmer i seg,weee🥰 (Begge bildene er fra google) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. februar 2023 #3653 Del Skrevet 10. februar 2023 My first NARS 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. februar 2023 #3654 Del Skrevet 11. februar 2023 Mja, og jeg begynner som smått å merke flakyness og litt tørrere partier av tretinoinen som Cicaplast ikke gjør noe med - så jeg prøver meg på Eucerin krem med urea: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3655 Del Skrevet 11. februar 2023 Måneskinn skrev (21 timer siden): Ja du har jo rett, Matas er jo liksom danskenes svar på vårt Vita -men føler bare at det er litt annerledes og bedre på en måte Deres eget merke "stribete" er helt fantastisk! Jeg har brukt de i årevis og som hun over meg igjen snakka om, granateple-serien er nydelig. I de stripen har jeg kjøpt kropsskrubb, shampoo, bodylotion, hårspray, og de gode bomullspadsene er gull. Så anbefaler stripeproduktene Takk for tips! 😀 Anonymkode: 14580...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 11. februar 2023 #3656 Del Skrevet 11. februar 2023 21 hours ago, AprilLudgate said: My first NARS Den har jeg også kjøpt nylig🙂 Veldig fornøyd🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. februar 2023 #3657 Del Skrevet 11. februar 2023 Maddy25 skrev (1 time siden): Den har jeg også kjøpt nylig🙂 Veldig fornøyd🥰 Jeg kansellerte faktisk ordren 😅 Tester ut tretinoin og får litt tørre partier av det - det funket skikkelig dårlig med testeren jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 11. februar 2023 #3658 Del Skrevet 11. februar 2023 31 minutter siden, AprilLudgate said: Jeg kansellerte faktisk ordren 😅 Tester ut tretinoin og får litt tørre partier av det - det funket skikkelig dårlig med testeren jeg fikk. Jeg bruker også tretinoin, funker tålelig greit 3-4 ganger i uka. Men flasser jo, da. Prøver å finne den ultimate ukesrutine med minimal flassing. Har minimert antall produkter på huden veldig. Bruker Obagi nu derm i kombi med tret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. februar 2023 #3659 Del Skrevet 11. februar 2023 Sjampo og balsam fra Sexy Hair kjøpt hos Holdbart til 69 kr for litersflaske. (Bildet er fra ebay) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. februar 2023 #3660 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) Maddy25 skrev (3 timer siden): Jeg bruker også tretinoin, funker tålelig greit 3-4 ganger i uka. Men flasser jo, da. Prøver å finne den ultimate ukesrutine med minimal flassing. Har minimert antall produkter på huden veldig. Bruker Obagi nu derm i kombi med tret. Avsporer tråden med å spørre hvordan du klarer minimere flassing 😇 Endret 11. februar 2023 av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå