AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3621 Del Skrevet 5. februar 2023 Paulas Choice dagkrem med spf 50 Anonymkode: cb55f...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. februar 2023 #3622 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg liker å ha et produkt av denne typen for ansiktsvask i dusjen. Huden føles ok etter bruk, men jeg liker ikke lukta. Som omtrent alle andre uparfymerte produkter lukter den "emmen plastflaske". Faktisk liker jeg bedre at denne typen produkter er lett parfymert enn at de er uparfymerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2023 #3623 Del Skrevet 5. februar 2023 cococamellia skrev (1 time siden): Har akkurat kjøpt denne, og er veldig spent på å teste! En hel eske med ting? Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cococamellia Skrevet 5. februar 2023 #3624 Del Skrevet 5. februar 2023 Djungelvrål skrev (30 minutter siden): En hel eske med ting? Har du link? Ja, produkter i både travelsize og fullsize https://www.bangerhead.no/curated-by-beauty-experts-beauty-is-my-love-language Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 5. februar 2023 #3625 Del Skrevet 5. februar 2023 LADOR ACV Vinegar Shampoo LADOR ACV Vinegar Treatment Jeg liker toneren i samme serie veldig godt, så nå har jeg også kjøpt ACWELL Licorice pH Balancing Advance Serum ...og irriter meg grønn over at jeg ikke fikk med meg at denne (I'm from Mugwort Essence) nå er på tilbud til halv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3626 Del Skrevet 5. februar 2023 Siden det er mange sminke-interesserte i denne tråden: finnes det en lip-plumper som dere faktisk synes fungerer? Anonymkode: 188e0...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3627 Del Skrevet 6. februar 2023 Kjøpte påfyll av denne idag! Fineste contourfargen jeg har funnet noen gang til min lyse hud😍 (fargen er litt lysere og kaldere i virkeligheten enn den ser ut som på bildet) Anonymkode: 58cfb...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3628 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 14.50): Ja, det har jeg:) Den er dyrere enn f.eks batiste sine, men den er drøyere i bruk, og jeg kan ikke kjenne at jeg har tørrsjampo i håret, blir ikke stivt og rart som med batiste sine eksempelvis. Veldig fornøyd med den. Jeg synes også at man ikke blir like hvit i håret av denne(selv om jeg er blond). Om jeg skulle pirke på noe så må det være at jeg skulle ønske den gav litt mer volum:) Anonymkode: 188e0...a0d Da vil jeg gjerne anbefale deg Amika perk up dry shampoo. Ganske stiv pris, men milevis bedre enn alt annet jeg har prøvd. Gir godt med volum hos meg 😀 Anonymkode: 6ef69...c68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3629 Del Skrevet 6. februar 2023 Bareminerals mineralist lipstick i fargen Romance. Perfekt for våren, litt mer rosa enn en standard nude leppestift, men ikke for kald, varm, eller mørk. Akkurat nok rosa til å synes, men ikke et gram mer. Anonymkode: 5c8f6...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatPerson123 Skrevet 6. februar 2023 #3630 Del Skrevet 6. februar 2023 Ere perez quinoa water foundation, elsker den. Kjøpte samtidig som ere perez avokado waterproof mascara. Beste mascara jeg har hatt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3631 Del Skrevet 6. februar 2023 Veldig spent på den almost lipstick, har hatt lyst å prøve den lenge Anonymkode: 6ef69...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjoblue Skrevet 6. februar 2023 #3632 Del Skrevet 6. februar 2023 Lure paletten fr a blendbunny. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #3633 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da vil jeg gjerne anbefale deg Amika perk up dry shampoo. Ganske stiv pris, men milevis bedre enn alt annet jeg har prøvd. Gir godt med volum hos meg 😀 Anonymkode: 6ef69...c68 Takk for tips!:D Skal forsøke den neste gang:) Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar 2023 #3634 Del Skrevet 7. februar 2023 Anjoblue skrev (13 timer siden): Lure paletten fr a blendbunny. Lekker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 7. februar 2023 #3635 Del Skrevet 7. februar 2023 Øyekremen og leppestiftene er nye ting jeg prøver. Har den fra wet n wild i et par andre farger og er veldig fornøyd, har også highlighteren i en annen farge. Resten er ting jeg liker godt som jeg kjøper mer av fordi jeg har brukt de opp🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. februar 2023 #3636 Del Skrevet 7. februar 2023 Jennifer Aniston parfyme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. februar 2023 #3637 Del Skrevet 7. februar 2023 Trish skrev (7 timer siden): Øyekremen og leppestiftene er nye ting jeg prøver. Har den fra wet n wild i et par andre farger og er veldig fornøyd, har også highlighteren i en annen farge. Resten er ting jeg liker godt som jeg kjøper mer av fordi jeg har brukt de opp🙂 Den øyekremen fra Catrice er veldig bra til den prisen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 7. februar 2023 #3638 Del Skrevet 7. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Den øyekremen fra Catrice er veldig bra til den prisen! Så bra, gleder meg til å prøve 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 7. februar 2023 #3639 Del Skrevet 7. februar 2023 Capazitet skrev (2 timer siden): Jennifer Aniston parfyme Den har jeg hatt i flere år, den er kjempegod😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. februar 2023 #3640 Del Skrevet 9. februar 2023 Påfyll av den beste foundation som finnes. Sikkert kjøpt 20 flasker av denne. https://www.kicks.no/loreal-paris/makeup/base/foundation/infaillible-32h-fresh-wear-foundation-130-true-beige-v90225710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå