flusa Skrevet 22. november 2022 #3321 Del Skrevet 22. november 2022 Djungelvrål skrev (51 minutter siden): Er de vaskeklutene gode tro? Har aldri hatt troen på at en klut alene skal ta all sminke men.....Prøvd noen av produktene i den 10 for 200 lista? JAA, de er kjempegode🤗 Har 2 stykker fra makeup mekka fra før,bestilte 2 til nå😊 Har prøvd disse produktene,og fornøyd med de : macaron eyeshadow,begge brow/vippe serumene,(brukt de ca.1 uke nå),hånd peelingen(den for sensitiv hud,har nå bestilt en til av den+den med grove korn),everyday mineral powder foundation,enzyme face peeling(bestilt en til nå),waterproof stay lip liner,easy peasy brow gel,color switch brush cleaner,powder puff (best.en til nå),organic lip balm, waterproof smooth eyeliner(best. mere,det er den BESTE øyenblyanten jeg har prøvd noensinne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. november 2022 #3322 Del Skrevet 22. november 2022 Djungelvrål skrev (2 timer siden): Er de vaskeklutene gode tro? Har aldri hatt troen på at en klut alene skal ta all sminke men.....Prøvd noen av produktene i den 10 for 200 lista? Jeg har sånne kluter, synes de er gode 😃 tåler å bli vasket på 60 grader gjør de også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 22. november 2022 #3323 Del Skrevet 22. november 2022 flusa skrev (1 time siden): JAA, de er kjempegode🤗 Har 2 stykker fra makeup mekka fra før,bestilte 2 til nå😊 Har prøvd disse produktene,og fornøyd med de : macaron eyeshadow,begge brow/vippe serumene,(brukt de ca.1 uke nå),hånd peelingen(den for sensitiv hud,har nå bestilt en til av den+den med grove korn),everyday mineral powder foundation,enzyme face peeling(bestilt en til nå),waterproof stay lip liner,easy peasy brow gel,color switch brush cleaner,powder puff (best.en til nå),organic lip balm, waterproof smooth eyeliner(best. mere,det er den BESTE øyenblyanten jeg har prøvd noensinne). Åååh, ja, signerer hånd-peelingen! Særlig hvis man liker å mekke veteranbil og plukke blåbær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3324 Del Skrevet 22. november 2022 Anonymkode: a6758...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. november 2022 #3325 Del Skrevet 22. november 2022 Lypsyl med faktor frå O¨Keefes og lypsyl for sensitiv hud frå Blistex Moods of Norway parfyme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 23. november 2022 #3326 Del Skrevet 23. november 2022 Nytt fuktserum fra Caia, er spent på å prøve det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3327 Del Skrevet 23. november 2022 AprilLudgate skrev (17 timer siden): Om du mener microfiberklutene til fjes så ja Jeg synes det meste fra MUM er DRITTKVALITET, men de er gode. Med sminkefjerner altså. Ikke uten. Hvis du bruker sminkefjerner på så ødelegger du microfiberen. Samme hvis du vasker dem og bruker skyllemiddel. Anonymkode: fe163...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 23. november 2022 #3328 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du bruker sminkefjerner på så ødelegger du microfiberen. Samme hvis du vasker dem og bruker skyllemiddel. Anonymkode: fe163...4d8 Hvorfor ødelegges de med vanlig sminkefjerner? Merker ikke noe spesielt med dem jeg 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3329 Del Skrevet 23. november 2022 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Hvorfor ødelegges de med vanlig sminkefjerner? Merker ikke noe spesielt med dem jeg 🤷♀️ Det er allment kjent. Såpe ødelegger microfiber. Det er derfor microfiberkluter til rengjøring heller ikke skal brukes med såpe. Anonymkode: fe163...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 23. november 2022 #3330 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er allment kjent. Såpe ødelegger microfiber. Det er derfor microfiberkluter til rengjøring heller ikke skal brukes med såpe. Anonymkode: fe163...4d8 Ahok. Jeg synes uansett ikke noen mikrofiberkluter tar sminke godt nok, så bruker sminkefjerner. Men ikke såpe da. Bruker oljerens og kremrens, mulig det er litt såpestoff i sistnevnte. De er mye mykere enn andre kluter særlig på øynene/vipper - det er grunnen til min bruk iallefall. Men veldig vanskelige å få rene for sminke, så jeg må legge dem i kokt vann og vaskemiddel avogtil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. november 2022 #3331 Del Skrevet 23. november 2022 AprilLudgate skrev (2 timer siden): Hvorfor ødelegges de med vanlig sminkefjerner? Merker ikke noe spesielt med dem jeg 🤷♀️ Det hender jeg bruker sminkefjerner på disse klutene hvis jrg har mye vannfast sminke. Men føler klutene tar bort alt,egentlig🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 23. november 2022 #3332 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg pleier gnukke av «det grøvste» med sånn klut. Så bruker jeg skumrens på gjembrukbar bomullspad etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. november 2022 #3333 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er allment kjent. Såpe ødelegger microfiber. Det er derfor microfiberkluter til rengjøring heller ikke skal brukes med såpe. Anonymkode: fe163...4d8 Bruker alltid såpe med mine microfiberkluter til kjøkkenet og har hatt noen sv de sikkert i 10 år. De gjør ikke jobben alene, bruker zalo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3334 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg har testet ut 5 av de nye hårproduktene fra Milkshake. Anbefales 🙂. Selges bl.a på Lyko. Anonymkode: e3fc9...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. november 2022 #3335 Del Skrevet 24. november 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 24. november 2022 #3336 Del Skrevet 24. november 2022 3 leppestifter, i forskjellige rødtoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3337 Del Skrevet 24. november 2022 Kjøpte denne igjen ettersom den var på tilbud. Kan ikke skryte nok av denne blushen! Den beste på markedet etter min mening! Livredd for at den skal forsvinne, så må alltid ha en ekstra. Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 25. november 2022 #3338 Del Skrevet 25. november 2022 Sitter å ser på makeup mekka nå. Har dere noen bra produkter å anbefale? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. november 2022 #3339 Del Skrevet 25. november 2022 Måtte bestille en 100 ml flaske av favoritt parfymen, fikk den for 429,95 kr hos Luxplus🥰 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. november 2022 #3340 Del Skrevet 25. november 2022 Trish skrev (3 timer siden): Trish skrev (3 timer siden): Sitter å ser på makeup mekka nå. Har dere noen bra produkter å anbefale? Jaa! macaron eyeshadow,begge brow/vippe serumene,(brukt de ca.1 uke nå),hånd peelingen(den for sensitiv hud,har nå bestilt en til av den+den med grove korn),everyday mineral powder foundation,enzyme face peeling(bestilt en til nå),waterproof stay lip liner,easy peasy brow gel,color switch brush cleaner,powder puff (best.en til nå),organic lip balm, waterproof smooth eyeliner(best. mere,det er den BESTE øyenblyanten jeg har prøvd noensinne),hello pretty powder foundation. Sikkert noen flere og,men husker ikke alt. men jeg syns de har myyyyye bra🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå