Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Djungelvrål skrev (51 minutter siden):

Er de vaskeklutene gode tro?   Har aldri hatt troen på at en klut alene skal ta all sminke men.....Prøvd noen av produktene i den 10 for 200 lista?

JAA, de er kjempegode🤗

Har 2 stykker fra makeup mekka fra før,bestilte 2 til nå😊

Har prøvd disse produktene,og fornøyd med de : macaron eyeshadow,begge brow/vippe serumene,(brukt de ca.1 uke nå),hånd peelingen(den for sensitiv hud,har nå bestilt en til av den+den med grove korn),everyday mineral powder foundation,enzyme face peeling(bestilt en til nå),waterproof stay lip liner,easy peasy brow gel,color switch brush cleaner,powder puff (best.en til nå),organic lip balm, waterproof smooth eyeliner(best. mere,det er den BESTE øyenblyanten jeg har prøvd noensinne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (2 timer siden):

Er de vaskeklutene gode tro?   Har aldri hatt troen på at en klut alene skal ta all sminke men.....Prøvd noen av produktene i den 10 for 200 lista?

Jeg har sånne kluter, synes de er gode 

😃 tåler å bli vasket på 60 grader gjør de også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (1 time siden):

JAA, de er kjempegode🤗

Har 2 stykker fra makeup mekka fra før,bestilte 2 til nå😊

Har prøvd disse produktene,og fornøyd med de : macaron eyeshadow,begge brow/vippe serumene,(brukt de ca.1 uke nå),hånd peelingen(den for sensitiv hud,har nå bestilt en til av den+den med grove korn),everyday mineral powder foundation,enzyme face peeling(bestilt en til nå),waterproof stay lip liner,easy peasy brow gel,color switch brush cleaner,powder puff (best.en til nå),organic lip balm, waterproof smooth eyeliner(best. mere,det er den BESTE øyenblyanten jeg har prøvd noensinne).

Åååh, ja, signerer hånd-peelingen! Særlig hvis man liker å mekke veteranbil og plukke blåbær. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (17 timer siden):

Om du mener microfiberklutene til fjes så ja :) 

Jeg synes det meste fra MUM er DRITTKVALITET, men de er gode.

Med sminkefjerner altså. Ikke uten. 

Hvis du bruker sminkefjerner på så ødelegger du microfiberen. Samme hvis du vasker dem og bruker skyllemiddel. 

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du bruker sminkefjerner på så ødelegger du microfiberen. Samme hvis du vasker dem og bruker skyllemiddel. 

Hvorfor ødelegges de med vanlig sminkefjerner?

Merker ikke noe spesielt med dem jeg 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (Akkurat nå):

Det er allment kjent. Såpe ødelegger microfiber. Det er derfor microfiberkluter til rengjøring heller ikke skal brukes med såpe. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er allment kjent. Såpe ødelegger microfiber. Det er derfor microfiberkluter til rengjøring heller ikke skal brukes med såpe. 

Ahok.

Jeg synes uansett ikke noen mikrofiberkluter tar sminke godt nok, så bruker sminkefjerner. Men ikke såpe da.

Bruker oljerens og kremrens, mulig det er litt såpestoff i sistnevnte. 

De er mye mykere enn andre kluter særlig på øynene/vipper - det er grunnen til min bruk iallefall.

Men veldig vanskelige å få rene for sminke, så jeg må legge dem i kokt vann og vaskemiddel avogtil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Det hender jeg bruker sminkefjerner på disse klutene hvis jrg har mye vannfast sminke.

Men føler klutene tar bort alt,egentlig🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier gnukke av «det grøvste» med sånn klut. Så bruker jeg skumrens på gjembrukbar bomullspad etterpå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bruker alltid såpe med mine microfiberkluter til kjøkkenet og har hatt noen sv de sikkert i 10 år.  De gjør ikke jobben alene, bruker zalo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet ut 5 av de nye hårproduktene fra Milkshake. Anbefales 🙂. Selges bl.a på Lyko.

Anonymkode: e3fc9...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte denne igjen ettersom den var på tilbud. Kan ikke skryte nok av denne blushen! Den beste på markedet etter min mening! Livredd for at den skal forsvinne, så må alltid ha en ekstra. 

image.jpeg.433d9b58b43cb70dcb27ce97bb9a4479.jpeg

Anonymkode: 1898d...f76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trish skrev (3 timer siden):

Trish skrev (3 timer siden):

Sitter å ser på makeup mekka nå. Har dere noen bra produkter å anbefale?

Jaa!

macaron eyeshadow,begge brow/vippe serumene,(brukt de ca.1 uke nå),hånd peelingen(den for sensitiv hud,har nå bestilt en til av den+den med grove korn),everyday mineral powder foundation,enzyme face peeling(bestilt en til nå),waterproof stay lip liner,easy peasy brow gel,color switch brush cleaner,powder puff (best.en til nå),organic lip balm, waterproof smooth eyeliner(best. mere,det er den BESTE øyenblyanten jeg har prøvd noensinne),hello pretty powder foundation. Sikkert noen flere og,men husker ikke alt.

men jeg syns de har myyyyye bra🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...