flusa Skrevet 8. september 2022 #3101 Del Skrevet 8. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Nå har jeg ladet opp et sånt «hårbånd» med innebygde høretelefoner , til å ha på seg i senga. Så i natt tror jeg det blir lydbok i stedet for shopping hvis jeg blir liggende med smerter. Det er billigere 😂😂😂😂 Her er det natta nåå😴 Kos deg med lydbok,det hørtes kjekt ut😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 8. september 2022 #3102 Del Skrevet 8. september 2022 Sheet mask av diverse merker fra SkinJunkie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 8. september 2022 #3103 Del Skrevet 8. september 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Den dagkremen er helt fantastisk! Beste jeg har prøvd! Jeg har nettopp kjøpt krukke nr to. Håper du liker den! Åh, herlig! Gleder meg skikkelig til å prøve den 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. september 2022 #3104 Del Skrevet 8. september 2022 flusa skrev (31 minutter siden): Her er det natta nåå😴 Kos deg med lydbok,det hørtes kjekt ut😄 God natt 😴😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. september 2022 #3105 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Dette gikk som det måtte gå. Våknet med smerter i natt også - mensen, denne gangen. Så utpå morgenen, på den vanlige morgensurferunden min, så kom jeg på at det er tilbud på makeupmekka og at jeg jo egentlig skulle hatt påfyll av hand peeling, pluss at jeg er nysgjerrig på den lip oilen som er anbefalt her på forumet. Og syntes som sagt synd på meg selv. Så…. Ja 😁 Endret 9. september 2022 av CrazyCatLady2500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. september 2022 #3106 Del Skrevet 9. september 2022 Orker ikke ting i fjeset. Bruker ingenting. Har god dusjsåpe. Sminker meg innimellom. Har gode produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3107 Del Skrevet 9. september 2022 Helene skrev (5 minutter siden): Orker ikke ting i fjeset. Bruker ingenting. Har god dusjsåpe. Sminker meg innimellom. Har gode produkter. Så interessant. Anonymkode: 10dba...802 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3108 Del Skrevet 9. september 2022 Helene skrev (8 minutter siden): Orker ikke ting i fjeset. Bruker ingenting. Har god dusjsåpe. Sminker meg innimellom. Har gode produkter. Hvilken dusjsåpe har du?☺️ Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 9. september 2022 #3109 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Ble så sabla lei av rapportskriving om sosioøkonomiske strukturer, rammebetingelser, fordelingsparametre, samt deres kort- og langfristige konsekvenser for enkeltmennesket. Det er liksom ikke dét som gjør en fredagskveld morsomt. Så da ble det et "velfortjent" avbrekk før jeg igjen gir meg samfunnsøkonomien i vold. Dior Nail Glow - Denne har jeg sett blitt omtalt flere ganger her inne, og jeg tror det var @Peanut som først satte griller i hodet mitt. Dior Crème Abricot - @Peanut slo til igjen! 😄 Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Gammel traver i sminkepungen. Er sikkert ti år siden jeg kjøpte den for første gang, og siden har den vært en kjær følgesvenn. Den gjør det den skal - nemlig holde øyeskyggen(e) på plass. Chanel N° 1 Lip and Cheek Balm i fargen "Berry Boost - Denne har vært utsolgt og ikke til å oppdrive på noen av parfymeriene hvor jeg bor. Satser friskt, bestiller, og håper på at den er bra. Philip Kingsley Elasticizer Booster (Balsam) - Også en gammel kjenning som jeg tilfeldigvis kom over igjen under nett-spankuleringen min. Håper den er like bra nå som da. Skal hjelpe mot at håret knekker av. MAC Øyevipper N° 4 - Jeg skal på stevnemøte - altså "date" - om knappe to uker. Da må jeg jo ha et forførerisk dådyrblikk, og disse gir virkelig sitt besyv til akkurat dét 😁 Keys Soulcare Dry Body Brush - Tørrbørsting av huden skal visstnok være bra. Får så glatt hud, atte! Charlotte Tilbury Luxury Palette i "The Sophisticate" - Som sagt, jeg skal på stevnemøte. Dessuten har jeg kjøpt (nok) en sminkepung, og den kan jo ikke ligge rundt og være tom, forstås. Endret 9. september 2022 av Hunter7 Ble noe tull med bildene 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 9. september 2022 #3110 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg skriver jeg. Kjøpte en leave in hårkur, i samme merket som sjampo og sånn jeg bruker fra Normal. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 10. september 2022 #3111 Del Skrevet 10. september 2022 Den beste hår-kuren ever! Dyr, men drøy. Håret blir silkemykt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ChiLee Skrevet 10. september 2022 #3112 Del Skrevet 10. september 2022 Garnier hårkur, lukter litt marsipan 😄 Kjøpte også sjampo i samme serien (almond milk) kjempe god og billig kur fra normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. september 2022 #3113 Del Skrevet 11. september 2022 Siden jeg har shop-stop, teller to deodorant fra Biotherm og refill av håndsåpe fra Rituals? Det er i såfall mine siste innkjøp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 11. september 2022 #3114 Del Skrevet 11. september 2022 1 hour ago, MarianneE said: Siden jeg har shop-stop, teller to deodorant fra Biotherm og refill av håndsåpe fra Rituals? Det er i såfall mine siste innkjøp Nei, de teller ikke opp mot shoppestoppen. Deo og såpe trenger man jo 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. september 2022 #3115 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Hunter7 skrev (På 10.9.2022 den 0.50): Ble så sabla lei av rapportskriving om sosioøkonomiske strukturer, rammebetingelser, fordelingsparametre, samt deres kort- og langfristige konsekvenser for enkeltmennesket. Det er liksom ikke dét som gjør en fredagskveld morsomt. Så da ble det et "velfortjent" avbrekk før jeg igjen gir meg samfunnsøkonomien i vold. Dior Nail Glow - Denne har jeg sett blitt omtalt flere ganger her inne, og jeg tror det var @Peanut som først satte griller i hodet mitt. Dior Crème Abricot - @Peanut slo til igjen! 😄 Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Gammel traver i sminkepungen. Er sikkert ti år siden jeg kjøpte den for første gang, og siden har den vært en kjær følgesvenn. Den gjør det den skal - nemlig holde øyeskyggen(e) på plass. Chanel N° 1 Lip and Cheek Balm i fargen "Berry Boost - Denne har vært utsolgt og ikke til å oppdrive på noen av parfymeriene hvor jeg bor. Satser friskt, bestiller, og håper på at den er bra. Philip Kingsley Elasticizer Booster (Balsam) - Også en gammel kjenning som jeg tilfeldigvis kom over igjen under nett-spankuleringen min. Håper den er like bra nå som da. Skal hjelpe mot at håret knekker av. MAC Øyevipper N° 4 - Jeg skal på stevnemøte - altså "date" - om knappe to uker. Da må jeg jo ha et forførerisk dådyrblikk, og disse gir virkelig sitt besyv til akkurat dét 😁 Keys Soulcare Dry Body Brush - Tørrbørsting av huden skal visstnok være bra. Får så glatt hud, atte! Charlotte Tilbury Luxury Palette i "The Sophisticate" - Som sagt, jeg skal på stevnemøte. Dessuten har jeg kjøpt (nok) en sminkepung, og den kan jo ikke ligge rundt og være tom, forstås. Gi gjerne tilbakemelding på Dior abricot Neglelakken kjøpte jeg og nettopp, veldig fornøyd! Og gi også gjerne tilbakemelding på hva du synes om paletten til Tilbury. Kjøpte Pillow talk quaden, og er usikker på om jeg fikk en gammel 🤷♀️ Synes kvaliteten på de skimrende var fullstendig rævva. Og ja, tørrbørsting gir MYK hud 🍰 Endret 11. september 2022 av DundreMilfin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. september 2022 #3116 Del Skrevet 11. september 2022 Hunter7 skrev (19 minutter siden): Nei, de teller ikke opp mot shoppestoppen. Deo og såpe trenger man jo 😃 Min tanke og. Trengte ikke å handle egentlig, men det var dette med tilbud da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. september 2022 #3117 Del Skrevet 11. september 2022 Elsker denne kremskyggen fra Smashbox (30% på Kicks 🥰) og har generelt fått øynene opp for kremskygger som sitter godt. Så jeg tester It Cosmetics og fordi billigere enn Laura Mercier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 11. september 2022 #3118 Del Skrevet 11. september 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Elsker denne kremskyggen fra Smashbox (30% på Kicks 🥰) og har generelt fått øynene opp for kremskygger som sitter godt. Så jeg tester It Cosmetics og fordi billigere enn Laura Mercier Har du tips til en bra neglelakkfjerner?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. september 2022 #3119 Del Skrevet 11. september 2022 Nailpolish4life skrev (2 minutter siden): Har du tips til en bra neglelakkfjerner?. Dessverre, ikke funnet en HG til nå. Synes mange er dårlige 😅🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. september 2022 #3120 Del Skrevet 11. september 2022 DundreMilfin skrev (3 timer siden): Elsker denne kremskyggen fra Smashbox (30% på Kicks 🥰) og har generelt fått øynene opp for kremskygger som sitter godt. Så jeg tester It Cosmetics og fordi billigere enn Laura Mercier Vil gjerne høre etterpå om du er fornøyd 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå