Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Påfyll av noen favoritter ❤️

- Xlash PRO eyelash serum (6 ml). Eneste vippeserumet som jeg faktisk ser resultater av og som ikke irriterer eller tørker ut rundt øynene mine. Hadde rabattkupong på KICKS, så da var det greit å slenge med og ha i back up. Drøy i bruk også, så nå har jeg en stund.

- HydraSoothe Refresh Toner fra Exuviance. Er sjelden jeg føler at en toner gjør noe, men det synes jeg denne gjør. Kjenner virkelig at den gir masse fukt, beroliger og gir en skikkelig fin «innenfra-og-ut-glød». Pluss for at den er drøy i bruk den også. Synes alltid jeg går gjennom tonere så kjapt.

- Calming Hemp Oil-Coctail fra Lumene. Har tvunget meg selv til å bruke opp et par andre oljer som jeg har hatt stående i skapet etter at jeg brukte opp den forrige flaska mi av denne, men nå har jeg endeliiiig kjøpt påfyll. Huden min er egentlig ikke spesielt glad i oljer (trekker aldri inn og/eller gir meg kviseutbrudd), men denne er fader meg gull for min kombinerte hud! Trekker seg raskt inn i huden til olje å være, gir kjempemasse fukt og beroliger huden. Våkner med skikkelig glødende og plumpet hud som er silkemyk! Har tidligere brukt Clarins sitt double serum, men har gått over til å bruke denne istedet, siden den er (minst) like god!

- Feeling clean shower mousse fra Ida Warg. Har vel egentlig et par dusjsåper stående som jeg kunne ha brukt opp først, men klarte ikke å la være og slenge den med. Elsker den! Lukter så mildt, fresht og rent uten at det lukter for mye vaskemidler som jeg synes at en del produkter som skal lukte rent og friskt har en tendens til å gjøre. Lukter akkurat som en dusjsåpe skal lukte etter min mening. Tørker ikke ut huden, og er drøy i bruk. I tillegg så er det jo litt hverdagsluksus å vaske seg med skum framfor vanlig såpe. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker riktignok Hawaiian tropic på kroppen, men det er pga økonomi. James Read er definitivt best - så jeg bruker den i ansiktet 😁

66CB1186-D8EA-43ED-8618-E23F3D422123.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 27.8.2022 den 10.46):

Og dermed er øyenskyggesticken bestilt! Jeg valgte fargen Moonlight. 🌝🌟 

Omg!!! Så fin og så lett å leggepå! Jeg vil ha den i alle farger. Kicks er utsolgt for nesten alle. Men… jeg skjønner endelig hvordan folk får til så fin øyemakeup. Føler det som om jeg har oppdaget en hemmelighet resten av verden har visst hele tiden  👀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, flusa said:

Ååå,er den neglelakken bra??

Har lurt leeeenge på å kjøpe den🤗

Jeg har den på i en av de negletrådene. Synes den gjør neglene sterkere, og man får en slags fransk manikyr-effekt 3A5B8ECA-05D8-4FA4-9205-DA7037B68BFD.gif.7d266ecfcec9f675f3f0ea93d6332f1b.gif

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (12 timer siden):

Jeg har den på i en av de negletrådene. Synes den gjør neglene sterkere, og man får en slags fransk manikyr-effekt 3A5B8ECA-05D8-4FA4-9205-DA7037B68BFD.gif.7d266ecfcec9f675f3f0ea93d6332f1b.gif

Jaa,jeg så og likte bildet ditt🥰nydelige negler🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 1.9.2022 den 6.05):

Lip oil fra makeup mekka..kjøpte alle 4,jeg hi hi😁

Omg,sier jeg bare..

De føles så bra på leppene.

kjøper heller disse igjen, enn den fra dior.. Dior sin er klissete,og tørker leppene ut etter noen timer.

Tilbud 30 kr nå🥳

image.png.868f12f148dec638f8838f8a53c1a68c.png

Gir de noe svak farge?

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gir de noe svak farge?

Anonymkode: eb56b...e56

Nei,de gir ikke farge i det hele tatt😃

Bortsett fra goldy, den gir masse glitter/shimmer, men har ikke glitterkorn som man kjenner. 

Fantastisk deilige glosser🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyko har tilbud på favoritt-bodylotionen min 😁kjøpte fire flasker. Holder til over jul. 
Og den øyekremen - den er jammen god! 

A3B374D9-B3D1-431B-9571-F3420942AFA8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dove kokosolje og mandelmelk-håndkrem 

Dove Nourishing Secrets With Coconut Oil & Almond Milk Hand Cream 75ml Tube

Batiste cherry tørrsjampo

Batiste Dry Shampoo Cherry 200ml | Gratis frakt - rask levering

Dove deodorant

Dove Déodorant Femme Stick Original 0% 40ml - INCI Beauty

Anonymkode: 3655b...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Makeupmekka har visst bursdag, og jeg sier ikke nei til bursdagsfeiring, jeg. 
 

Må alltid ha back up av verdens beste concealer. Smelter inn i huden og creaser ikke.

Øyenskyggepalettet har jeg sett på en stund, og rolleren ble jeg bare nysgjerrig på.

Leppeoljen ble jeg overtalt av @flusa til å kjøpe, så det så! 😄

E2704B11-A074-4F76-B8C6-70EF27F2A029.png

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_Sunshine* skrev (6 timer siden):

Makeupmekka har visst bursdag, og jeg sier ikke nei til bursdagsfeiring, jeg. 
 

Må alltid ha back up av verdens beste concealer. Smelter inn i huden og creaser ikke.

Øyenskyggepalettet har jeg sett på en stund, og rolleren ble jeg bare nysgjerrig på.

Leppeoljen ble jeg overtalt av @flusa til å kjøpe, så det så! 😄

E2704B11-A074-4F76-B8C6-70EF27F2A029.png

Weee, tror ikke du kommer til å angre,hi hi🤭🥰

Lurer litt på å kjøpe den volcano rolleren selv,gi gjerne en tilbakemld om du husker det😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Makeupmekka-produktene bra, altså? :) 

 Jeg har alltid tenkt at det er litt sånn fjortis-merke, men jeg ser jo mange her som er fornøyd, så kanskje jeg skal gi det et forsøk. 

Anonymkode: 10dba...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har tips til hårshampoo for de med ekstremt tykt hår?, jeg har lett for at håret stikker ut framfor og ligge ned også er det "frizzy".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...