Sally-Go-Round Skrevet 22. august 2022 #3021 Del Skrevet 22. august 2022 Capazitet skrev (21 minutter siden): Ja har hatt den før. Syns den ser naturleg ut og er lett å smøra ut. Ulempen er at sidan formulaen er temmeleg lett så har den ein tendens til å trekka inn og sjå tørr ut dersom ein har tørr hud. Så ein må berre bruka dagkrem under, evt primer. Eg er fornøgd med den Så bra. Da skal jeg vurdere å kjøpe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 24. august 2022 #3022 Del Skrevet 24. august 2022 flusa skrev (På 12.7.2022 den 15.11): Påfyll av denne nail whitening lakken. Den beste jeg vet om ! Hva heter den, og hvor kjøper du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. august 2022 #3023 Del Skrevet 24. august 2022 tio skrev (7 minutter siden): Hva heter den, og hvor kjøper du? Kjøpte sist på normal. Men også fra Luxplus. Den heter Herome natural nail whitener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 25. august 2022 #3024 Del Skrevet 25. august 2022 flusa skrev (9 timer siden): Kjøpte sist på normal. Men også fra Luxplus. Den heter Herome natural nail whitener. Takk for svar, skal prøve den 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 25. august 2022 #3025 Del Skrevet 25. august 2022 Juicy couture-Viva la juicy edp 50 ml. 50% på kicks nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 25. august 2022 #3026 Del Skrevet 25. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #3027 Del Skrevet 25. august 2022 Dove body wash med kokosolje og mandelmelk Anonymkode: 3655b...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. august 2022 #3028 Del Skrevet 25. august 2022 StellaNova skrev (7 timer siden): Juicy couture-Viva la juicy edp 50 ml. 50% på kicks nå! Ouuuuuu,min absolutte favoritt parfyme nr.1🥰❤️ P.s.før jul er den alltid på supertilbud på kicks😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. august 2022 #3029 Del Skrevet 25. august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 25. august 2022 #3030 Del Skrevet 25. august 2022 Sur og grinete er lik trøsteshopping. Resultatet etter en time ble følgende: Shu Uemura Shu Style Shiki Worker Blow Dry Serum (et av de beste, om ikke det beste varmebeskyttende serumet jeg har prøvd. Gjør håret glattere enn våt holke når jeg føner og glatter håret. Har jeg derimot serumet i hår som får lufttørke, gir det håret mer "grep" og gjør det enklere å lage frisyrer med oppsatt hår) Shu Uemura Ashita Supreme Scrub (Har i det siste lest mye om at hodebunnen visstnok trenger pleie den også, og skal det være, så skal det være. "Nobel geht die Welt zugrunde" skrev satiremesteren Nikolaj Gogol, og dette er et av mine mange besyv til det munnhellet) Tangle Teezer Scalp Exfoliator and Massager (Snerten liten sak som etter sigende skal få i gang blodsirkulasjonen i skalpen) Babor Perfect Glow ampuller (Sånn i tilfelle jeg endelig skal på uteliv og diskodans) Babor Vitamin C-ampuller (Leste på verdensveven at dette visstnok skal være bra for huden. Jeg er åpenbart særdeles lett å lese inn i fristelse) Laura Mercier Tinted Moisturiser Blush i fargen "Croisette" (Aldri prøvd før, så nå får vi se hva "hu Laura" kan by på) Laura Mercier Caviar Stick Eye Color i fargen "Cocoa" (Heller aldri prøvd, men fargen så fin ut) Baobab Lodge Fragrance Diffuser i "Cyprium" (Lukt er også velvære! Duftnotene er sandeltre, svart pepper, og moskus. Satser på at humøret blir permanent bedre av de) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. august 2022 #3031 Del Skrevet 26. august 2022 Hunter7 skrev (19 timer siden): Sur og grinete er lik trøsteshopping. Resultatet etter en time ble følgende: Shu Uemura Shu Style Shiki Worker Blow Dry Serum (et av de beste, om ikke det beste varmebeskyttende serumet jeg har prøvd. Gjør håret glattere enn våt holke når jeg føner og glatter håret. Har jeg derimot serumet i hår som får lufttørke, gir det håret mer "grep" og gjør det enklere å lage frisyrer med oppsatt hår) Shu Uemura Ashita Supreme Scrub (Har i det siste lest mye om at hodebunnen visstnok trenger pleie den også, og skal det være, så skal det være. "Nobel geht die Welt zugrunde" skrev satiremesteren Nikolaj Gogol, og dette er et av mine mange besyv til det munnhellet) Tangle Teezer Scalp Exfoliator and Massager (Snerten liten sak som etter sigende skal få i gang blodsirkulasjonen i skalpen) Babor Perfect Glow ampuller (Sånn i tilfelle jeg endelig skal på uteliv og diskodans) Babor Vitamin C-ampuller (Leste på verdensveven at dette visstnok skal være bra for huden. Jeg er åpenbart særdeles lett å lese inn i fristelse) Laura Mercier Tinted Moisturiser Blush i fargen "Croisette" (Aldri prøvd før, så nå får vi se hva "hu Laura" kan by på) Laura Mercier Caviar Stick Eye Color i fargen "Cocoa" (Heller aldri prøvd, men fargen så fin ut) Baobab Lodge Fragrance Diffuser i "Cyprium" (Lukt er også velvære! Duftnotene er sandeltre, svart pepper, og moskus. Satser på at humøret blir permanent bedre av de) Tar gjerne imot tilbakemelding på Laura Mercier - produktene 😊 Vurderer å kjøpe den Tinted Moisturiser hvis jeg finner riktig farge til meg 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 26. august 2022 #3032 Del Skrevet 26. august 2022 6 hours ago, Sally-Go-Round said: Tar gjerne imot tilbakemelding på Laura Mercier - produktene 😊 Vurderer å kjøpe den Tinted Moisturiser hvis jeg finner riktig farge til meg 😬 Tilbakemelding skal du selvsagt få. Tinted moisturiser I "Croisette": Fargen tror jeg kommer til å bli perfekt for meg når høsten er her og jeg vil ha en frisk og sunn "rødfarge" på kinnene hhv. kinnbeina. Litt sånn diskret "jeg har vært og gått en tur i frisk luft"-rødfarge. Denne sommeren har jeg vært mye i sola, og er for tiden adskillig brunere enn jeg pleier å være, så nå blir fargen faktisk litt for "svak". Den er veldig lett å påføre, kaket seg ikke med solkremen jeg hadde under, og satt godt helt til jeg havnet paraplyløs i ei heftig regnskylling. Caviar Stick Eye Color i fargen "Cocoa": Fargen er en tendensiell kald brunfarge, kan duses ut på øyelokket med finger og/eller pinsel, og sågar brukes som eye-liner (jeg testet "bruksområdene" ut igår kveld). Et produkt med som kan brukes på mange måter altså. Og den overlevde nevnte regnskylling og mine lett oljete øyelokk! Den sitter som et skudd - selv uten primer. Tror jeg må ta en tur til et parfymeri og teste ut de andre fargene 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #3033 Del Skrevet 26. august 2022 Dr Greve sin ansiktskrem for sensitiv hud, på Kiwi. Bruker vanligvis cosmica, men denne var rimeligere og i nesten like god.👍 Anonymkode: 422eb...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. august 2022 #3034 Del Skrevet 27. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. august 2022 #3035 Del Skrevet 27. august 2022 Hunter7 skrev (10 timer siden): Tilbakemelding skal du selvsagt få. Tinted moisturiser I "Croisette": Fargen tror jeg kommer til å bli perfekt for meg når høsten er her og jeg vil ha en frisk og sunn "rødfarge" på kinnene hhv. kinnbeina. Litt sånn diskret "jeg har vært og gått en tur i frisk luft"-rødfarge. Denne sommeren har jeg vært mye i sola, og er for tiden adskillig brunere enn jeg pleier å være, så nå blir fargen faktisk litt for "svak". Den er veldig lett å påføre, kaket seg ikke med solkremen jeg hadde under, og satt godt helt til jeg havnet paraplyløs i ei heftig regnskylling. Caviar Stick Eye Color i fargen "Cocoa": Fargen er en tendensiell kald brunfarge, kan duses ut på øyelokket med finger og/eller pinsel, og sågar brukes som eye-liner (jeg testet "bruksområdene" ut igår kveld). Et produkt med som kan brukes på mange måter altså. Og den overlevde nevnte regnskylling og mine lett oljete øyelokk! Den sitter som et skudd - selv uten primer. Tror jeg må ta en tur til et parfymeri og teste ut de andre fargene 😄 Ah, jeg kikker endel på de skyggepinnene! Heldigvis er få av den passende for meg som ikke kler kalde toner, men den rosekolleksjonen 💖 Si gjerne ifra om du tester noe derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. august 2022 #3036 Del Skrevet 27. august 2022 Hunter7 skrev (12 timer siden): Tilbakemelding skal du selvsagt få. Tinted moisturiser I "Croisette": Fargen tror jeg kommer til å bli perfekt for meg når høsten er her og jeg vil ha en frisk og sunn "rødfarge" på kinnene hhv. kinnbeina. Litt sånn diskret "jeg har vært og gått en tur i frisk luft"-rødfarge. Denne sommeren har jeg vært mye i sola, og er for tiden adskillig brunere enn jeg pleier å være, så nå blir fargen faktisk litt for "svak". Den er veldig lett å påføre, kaket seg ikke med solkremen jeg hadde under, og satt godt helt til jeg havnet paraplyløs i ei heftig regnskylling. Caviar Stick Eye Color i fargen "Cocoa": Fargen er en tendensiell kald brunfarge, kan duses ut på øyelokket med finger og/eller pinsel, og sågar brukes som eye-liner (jeg testet "bruksområdene" ut igår kveld). Et produkt med som kan brukes på mange måter altså. Og den overlevde nevnte regnskylling og mine lett oljete øyelokk! Den sitter som et skudd - selv uten primer. Tror jeg må ta en tur til et parfymeri og teste ut de andre fargene 😄 Og dermed er øyenskyggesticken bestilt! Jeg valgte fargen Moonlight. 🌝🌟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. august 2022 #3037 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg holder meg til handlestoppen min (klapper meg selv på skulderen) men eeeelsker å lese om deres innkjøp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. august 2022 #3038 Del Skrevet 28. august 2022 MarianneE skrev (1 minutt siden): Jeg holder meg til handlestoppen min (klapper meg selv på skulderen) men eeeelsker å lese om deres innkjøp. Respekt🤗 Her har det blitt altfor mange nettkjøp bare siste uken🤭 Makeup mekka har lansert en ny lip oil, måtte selvfølgelig kjøpe alle 4, for da fikk jeg -60% på de😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. august 2022 #3039 Del Skrevet 28. august 2022 flusa skrev (2 minutter siden): Respekt🤗 Her har det blitt altfor mange nettkjøp bare siste uken🤭 Asså... etter jeg fant ut at jeg hadde brukt ca 3000 kroner på Rituals på "trøsteshopping" på en måned OG jeg ryddet på badet så måtte en handlestopp til. Jeg jobber på kjøpesenter og butikken jeg jobber i ligger med Kicks på den ene siden, Rituals og Morris på den andre. Det er skummelt det... 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. august 2022 #3040 Del Skrevet 28. august 2022 MarianneE skrev (1 time siden): Asså... etter jeg fant ut at jeg hadde brukt ca 3000 kroner på Rituals på "trøsteshopping" på en måned OG jeg ryddet på badet så måtte en handlestopp til. Jeg jobber på kjøpesenter og butikken jeg jobber i ligger med Kicks på den ene siden, Rituals og Morris på den andre. Det er skummelt det... Farlig.. Kicks har til stadighet tilbud,og får ofte bonussjekker nettopp fordi jeg handler mest derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå