CrazyCatLady2500 Skrevet 1. august 2022 #2981 Del Skrevet 1. august 2022 Disse to. Oljen kjenner jeg - den er faktisk av de bedre, tross lav pris. Serumet har jeg ikke prøvd før, pleier bruke Pixi men vil prøve noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 2. august 2022 #2982 Del Skrevet 2. august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 2. august 2022 #2983 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Jeg har blitt grundig influenca på sosiale medier må jeg innrømme, og har kjøpt disse: De kom i posten i dag. Har faktisk klart å treffe med fargene! Det så mørkt ut (eller rettere sagt lyst ut) før foundationen fikk tørke, men den tørka til å bli en perfekt farge. Syns fargevelgeren var av de bedre. Og så ble det påfyll av denne favoritten. Clinique Pop Lip Colour i fargen Grape Pop. Det er sjelden jeg bruker opp en leppestift, gitt. Men denne er perfekt, og fargen er frisk uten å være alt for mye. Jeg syns det er vanskelig å finne fine leppestiftfarger som ikke er helt nøytrale for oss litt kommunegrå med kalde undertoner. Enten er den for brun, på andre måter for varm, for mørk,eller så er den neon, liksom. Jeg har også flere farger av denne, de brukes ofte! Endret 2. august 2022 av Søgni 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 2. august 2022 #2984 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Søgni skrev (4 minutter siden): Og så ble det påfyll av denne favoritten. Clinique Pop Lip Colour i fargen Grape Pop. Det er sjelden jeg bruker opp en leppestift, gitt. Men denne er perfekt, og fargen er frisk uten å være alt for mye. Jeg syns det er vanskelig å finne fine leppestiftfarger som ikke er helt nøytrale for oss litt kommunegrå med kalde undertoner. Enten er den for brun, på andre måter for varm, eller så er den neon, liksom. Jeg har også flere farger av denne, bruker de ofte! Å, takk! Den ligner på favoritten min fra urban decay som de har sluttet å selge. Den må jeg prøve. Endret 2. august 2022 av neon_sun 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 2. august 2022 #2985 Del Skrevet 2. august 2022 @Søgni: Hvis du kan komme med en "brukerrapport", så ville det vært suverent! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. august 2022 #2986 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg er så positivt overrasket over denne! Fikk skikkelig fuktet huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. august 2022 #2987 Del Skrevet 8. august 2022 Denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. august 2022 #2988 Del Skrevet 8. august 2022 (endret) Syns faktisk makeup mekka sin lip matcher balm i 'fargen' universal er bedre enn Nars sin lip balm orgasm.. De er så og si identiske,etter min mening.. Nars sin gir littegranne glitter/shimmer mens makeup mekka sin 'kun' gir shine. Den originale til mm gir meg ekstremt rosa lepper,så har brukt opp én stift,men kjøper heller universal fremovet. Nars sin er god, men føler at makeup mekka sin gir myyyye mere fuktighet. Også er det en brøkdel av prisen.. Kjøper 2-3 stykker når den er på tilbud til 30 kr.. Endret 8. august 2022 av flusa 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. august 2022 #2989 Del Skrevet 9. august 2022 Disse. Redd for å gå tom, elsker disse to produktene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. august 2022 #2990 Del Skrevet 9. august 2022 (endret) Fikk denne i dag. Trodde jeg hadde kjøpt balsam og så var det denne. Snakk om å være korka 😂 men det er fint! Da fant jeg et rimeligere alternativ til Eight hour cream. Trekker godt inn, og lukter vanilje. Endret 9. august 2022 av CrazyCatLady2500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. august 2022 #2991 Del Skrevet 9. august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. august 2022 #2992 Del Skrevet 9. august 2022 Vent, det var visst mer 😆 disse to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #2993 Del Skrevet 10. august 2022 Garnier Fructis Hair Food banana, hårkur, balsam og shampo. Utrolig fornøyd, håret har aldri vært så mykt og deilig Og ikke minst, det gikk nesten en hel uke før håret ble fett igjen! Vanligvis begynner det å bli ekkelt på dag fire Anonymkode: 9c6d6...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. august 2022 #2994 Del Skrevet 10. august 2022 Trengte niacinamide-serum og tok med noen flere ting for å få gratis frakt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 10. august 2022 #2995 Del Skrevet 10. august 2022 Teddy Velvet leppestift fra MAC 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 10. august 2022 #2996 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg kastet meg over salg på lyko. Altså, jeg må skjerpe meg... Men noen ganger MÅ man 😛 Det ble et gavesett med Clinique produkter, John Frieda hårspray (usikker på om den funker godt nok, men vi får se) og så en leppestift fra Lyko sitt eget merke, og den var såå kremet og god! Skikkelig sprek rosa, det kan jeg like 😄 (lipstick shimmer 4 var fargen) Så det som skulle vært no buy July, gikk jo rett åt skogen... haha, men men. Det var tross alt salg 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 14. august 2022 #2997 Del Skrevet 14. august 2022 Fra Sunkost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. august 2022 #2998 Del Skrevet 14. august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 14. august 2022 #2999 Del Skrevet 14. august 2022 Jammen, jammen, jammen ... de skrek så sårt "Mamma! til meg fra nettbutikken 🙄 Shu Uemura Ultimate Reset Extreme Restoration Duo-Serum Shu Uemura Ultimate Reset Extreme Repair Treatment MAC Perfect Shot i "Club", "Print", og "Coquette" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. august 2022 #3000 Del Skrevet 14. august 2022 Øyenskyggepalett fra Makeup Revolution 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå