AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2901 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 19.44): Anonymkode: fe163...4d8 Må nok en gang skryte av de dråpene fra Hawaiian tropic altså! De er drøye også. Jeg er bare halvveis i flaska, og jeg har brukt det mye. Og har en stor kropp. Folk gir meg komplimenter stadig vekk for fargen min. Ikke gul/oransje. Anonymkode: fe163...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2902 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Må nok en gang skryte av de dråpene fra Hawaiian tropic altså! De er drøye også. Jeg er bare halvveis i flaska, og jeg har brukt det mye. Og har en stor kropp. Folk gir meg komplimenter stadig vekk for fargen min. Ikke gul/oransje. Anonymkode: fe163...4d8 Er de beste enn Ida warg sinenselvbrunings dråper Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2903 Del Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er de beste enn Ida warg sinenselvbrunings dråper Anonymkode: eb56b...e56 Kommer an på. Ida W er veldig forsiktige, fine for nybegynnere som er redde for å bli skjoldete. HT er kraftigere 😊 Anonymkode: fe163...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 26. juni 2022 #2904 Del Skrevet 26. juni 2022 Hadde jo tenkt litt shoppestopp nå, men.... her ligger jeg syk og svak og da blei det litt da.. Fant ut at Lyko har den Almost lipstick i black honey fra Clinique så da måtte jeg prøve den, og tok samtidig med en håndsåpe fra Baylis&Harding, altså de har de søteste innpakninger 😄 Og så en tur innom Sephora, for jeg har hatt så lyst å prøve lipgloss fra Tarte cosmetics (kommer i kategorien tiktok made me buy it... ) og har ikke funnet de i Norge, men takk for Sepohora.se så klikket jeg hjem en, samt en håndskrubb så da er det bare å glede seg til pakker! Og så vil jeg slenge meg på sol de janeirobølgen: jeg har den brigthening cream (korallfarget boks) og OMG! Totes delich! som de sikkert ville sagt i en eller annen ungdomsfilm fra min ungdom! 😄 hahah så nå vil jeg også ha den parfymen/misten som hører til. Men den får jeg vente med til lønn da. Litt fornuftig må man være, eller? 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 26. juni 2022 #2905 Del Skrevet 26. juni 2022 Peanut skrev (På 24.6.2022 den 14.58): Body Butter med Moringa fra TheBodyShop: (Apropos, denne kan og anbefales @Marianne E @Mayah) Åååh,jeg har den parfymen (Moringa),helt nyydelig🥰 Hva lukter det bodu butteret forressten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. juni 2022 #2906 Del Skrevet 27. juni 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. juni 2022 #2907 Del Skrevet 27. juni 2022 Jeg må si jeg virkelig ELSKER essence sine produkter!🥰 Disse to mascaraene sitter virkelig godt, de gir store,fyldige,buede vipper som sitter støpt hele dagen. Jeg får fet hud utover dagen,og disse gir IKKE pandaøyne Lip glossene er supergode. Ikke spesielt klissete,sitter tålig godt og er virkelig skinnende. Negle blekeren har jeg ikke testet enda. Ei heller serumet til vipper og bryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. juni 2022 #2908 Del Skrevet 27. juni 2022 Ikke hudpleie, men hårpleie. Elsker elvital serien.. Har brukt den til farget hår en stund,men kom nylig over denne.. Den gir så utroolig mye fukt til håret..blir silkemykt, selv om jeg ikke bruker balsamen. Lukter også kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. juni 2022 #2909 Del Skrevet 27. juni 2022 Testet essence sin lash and brow mascara på øyenbryn. Forstår ikke helt meningen med denne.. Trodde den skulle holde brynshårene på plass? men det føles som jeg påfører vann, som forsvinner så fort den har tørket.. noen med erfaringer med denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 27. juni 2022 #2910 Del Skrevet 27. juni 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2022 #2911 Del Skrevet 27. juni 2022 flusa skrev (9 timer siden): Testet essence sin lash and brow mascara på øyenbryn. Forstår ikke helt meningen med denne.. Trodde den skulle holde brynshårene på plass? men det føles som jeg påfører vann, som forsvinner så fort den har tørket.. noen med erfaringer med denne ? Har samme opplevelsen som deg.. forstår ikke helt vitsen med den. Gjør bare bryna veldig våte og tar en evighet å tørke. Ikke gir den hold heller 🤷🏼♀️ Anonymkode: d90c7...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. juni 2022 #2912 Del Skrevet 30. juni 2022 Noen basics: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2913 Del Skrevet 1. juli 2022 Curl Girl leave-in balsam Veldig fornøyd så langt. Ingen silikoner. Håret blir silkemykt, og mindre frizzy enn det ble av den forrige leave-in-balsamen jeg hadde (schwartzkopf gliss ettellerannet), som var full i ikke-vannløselige silikoner. Anonymkode: 9c6d6...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 1. juli 2022 #2914 Del Skrevet 1. juli 2022 25 % på korres (vita) Kjøpte parfyme og body lotion i samme duften 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. juli 2022 #2915 Del Skrevet 7. juli 2022 Flaske nr to med denne. Er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2916 Del Skrevet 7. juli 2022 Skal antakelig bli kjøpt når jeg kommer hjem fra et besøk på "hjembøgda" hvor spenol snart er det beste du får kjøpt i butikk 😅 Noen som har et forslag til erstatning for denne under? Litt stiv i prisen. Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli 2022 #2917 Del Skrevet 9. juli 2022 Peanut skrev (På 24.6.2022 den 14.58): Body Butter med Moringa fra TheBodyShop: (Apropos, denne kan og anbefales @Marianne E @Mayah) Jeg og vil prøve den rosa, eneste plassen jeg finner den er Kicks på nett. Mye å bruke penger på om jeg ikke liker kremen og den er bomkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 9. juli 2022 #2918 Del Skrevet 9. juli 2022 Var i København igår, og fikk gjennomført et etterlengtet besøk på Sephora! 😍 Tror jeg romsterte rundt der nesten i én time, funderte på hva jeg skulle kjøpe her i butikken kontra senere på nett, og landet på at NARS sin Mambo-kajal var et must! Har sett den i flere makeup-tutorials og den er visst amazing for brune øyne. Kjøpte også NARS Liquid eyeliner-penn; jeg sverger etter kanskje rundt 15 år fortsatt til H&M sin Dipliner Ink, men tenkte at denne sikkert er fin til å fylle ut ordentlig mellom øyevippene. Måtte også bare kjøpe en Tarte concealer, da min favoritt makeup-artist Andreea Ali i mange videoer har lagt sin elsk på denne. ... Så skulle vi kjøre hjem fra København, og mannen skulle rydde litt i bilen etter en stopp på McDonald's i Malmø. Gjett hvem som trodde Sephora-posen var søppel og kastet den... 🙃 Så nå må vi innom en Fredrik & Louisa hvor mannen må dra kortet på noen NARS produkter 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 10. juli 2022 #2919 Del Skrevet 10. juli 2022 Mayah skrev (7 timer siden): Var i København igår, og fikk gjennomført et etterlengtet besøk på Sephora! 😍 Tror jeg romsterte rundt der nesten i én time, funderte på hva jeg skulle kjøpe her i butikken kontra senere på nett, og landet på at NARS sin Mambo-kajal var et must! Har sett den i flere makeup-tutorials og den er visst amazing for brune øyne. Kjøpte også NARS Liquid eyeliner-penn; jeg sverger etter kanskje rundt 15 år fortsatt til H&M sin Dipliner Ink, men tenkte at denne sikkert er fin til å fylle ut ordentlig mellom øyevippene. Måtte også bare kjøpe en Tarte concealer, da min favoritt makeup-artist Andreea Ali i mange videoer har lagt sin elsk på denne. ... Så skulle vi kjøre hjem fra København, og mannen skulle rydde litt i bilen etter en stopp på McDonald's i Malmø. Gjett hvem som trodde Sephora-posen var søppel og kastet den... 🙃 Så nå må vi innom en Fredrik & Louisa hvor mannen må dra kortet på noen NARS produkter 😛 Åååååh… 😢🙀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 11. juli 2022 #2920 Del Skrevet 11. juli 2022 Hvis noen er interessert i å vite hva slags stoffer og "skader" - hudpleie produktene, sminke og alt annet man putter på kroppen, kan gjøre. Så fant jeg denne siden, og kommer til å søke inn opp alle fremtidige kjøp. Har blitt ganske ops på hormonforstyrrende stoffer som er i relativt mange produkter, så kommer til å kjøpe mest økologisk igjen fremover 😊👍🏼 https://www.ewg.org/skindeep/ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå