AprilLudgate Skrevet 7. desember 2021 #2341 Del Skrevet 7. desember 2021 Denne øyenskyggen her anbefaler jeg virkelig. Funker som primer - litt mykere variant av paint pot til MAC som jeg ikke passer de lyseste fargene i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2342 Del Skrevet 7. desember 2021 Noen her som har testet lip kittene til Kylie Jenner? Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. desember 2021 #2343 Del Skrevet 8. desember 2021 Viva la juicy😍2 flasker,siden den var i kicks sin julekalender igår til -50%😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 8. desember 2021 #2344 Del Skrevet 8. desember 2021 Fløff skrev (23 timer siden): Denne øyenskyggen her anbefaler jeg virkelig. Funker som primer - litt mykere variant av paint pot til MAC som jeg ikke passer de lyseste fargene i. Ou takk for tips! Fikk lyst på øyenskyggen i flere farger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. desember 2021 #2345 Del Skrevet 8. desember 2021 Sminkefjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. desember 2021 #2346 Del Skrevet 8. desember 2021 Er nesten tom for min all around krem/salve,så bestilte denne og en hårmaske til farget hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. desember 2021 #2347 Del Skrevet 8. desember 2021 Sally-Go-Round skrev (2 timer siden): Ou takk for tips! Fikk lyst på øyenskyggen i flere farger 😊 Har den i rose og, fin alene - men bruker den mye under nøytrale/varme farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2021 #2348 Del Skrevet 8. desember 2021 Nesten tom for rensekrem, toner og c-vit serum så ble dette fra Apotera: La Roche-Posay Toleriane Dermo-Cleanser 200ml La Roche-Posay 3 in 1 Rensevann 200ml Dr. Greve Pharma Serum vitamin C 30ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2021 #2349 Del Skrevet 8. desember 2021 Har blitt nesten blond og skulle farge bryn igjen. Brukte brun og fjernet det mye tidligere enn jeg pleier, syns likevel det ble hakket for mørkt. Hva slags brynsfarge bruker dere som er blond/mellomblond?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 9. desember 2021 #2350 Del Skrevet 9. desember 2021 Fløff skrev (11 timer siden): Har den i rose og, fin alene - men bruker den mye under nøytrale/varme farger. Kjøpte den i rose 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. desember 2021 #2351 Del Skrevet 9. desember 2021 Vel, så jeg fyller år i morgen og så har jeg ikke noen nattkrem så jeg kjøpte en da Litt dyr men om det brukes til det er helt tomt og det sees på huden så er det verdt det: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2352 Del Skrevet 10. desember 2021 Peanut skrev (16 timer siden): Vel, så jeg fyller år i morgen og så har jeg ikke noen nattkrem så jeg kjøpte en da Litt dyr men om det brukes til det er helt tomt og det sees på huden så er det verdt det: Har du lest ingrediensene? Selv finner jeg ikke noe spesielt som forsvarer prisen. Ser den kan virke irriterende på mange da den inneholder mye parfym, samt ingredienser som tetter porene. Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 10. desember 2021 #2353 Del Skrevet 10. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du lest ingrediensene? Selv finner jeg ikke noe spesielt som forsvarer prisen. Ser den kan virke irriterende på mange da den inneholder mye parfym, samt ingredienser som tetter porene. Anonymkode: eb56b...e56 Jeg leste ingrediensene etterpå Det inneholder ikke det jeg reagerer på. Jeg har reagert på så mye forskjellig opp gjennom at jeg ble bare glad for å ikke få noen reaksjon denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2354 Del Skrevet 10. desember 2021 Har for første gang kjøpt en lip plumper. Først syntes jeg det svidde sånn og såg ingen forskjell. Men etterhvert følte jeg det gav en effekt. Kan det stemme, eller er det bare placebo? Den var ganske dyr. Er det spesielle og velgjørende ingredienser i den? Anonymkode: 1348f...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2355 Del Skrevet 14. desember 2021 Har bestilt to lipglosser fra Buxom. Buxom har blitt mitt nye yndlingsmerke hva gjelder blush! Er superkresen på sminke, men alle produktene jeg har bestilt fra de har endt opp som favoritter. Elsker infused blushen deres! Elsker blush og er alltid på jakt etter den perfekt blush, men denne blushen er en favoritt, pigmentert og lang holdbarhet, og fargene er nydelig! Liplossen, den har fått superanmeldelser fra de kanalene jeg følger på sosiale medier, gleder meg til å prøve: Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2356 Del Skrevet 14. desember 2021 Ynlingsblushen (disse selges på Kicks), anbefaler å prøve før man kjøper. Jeg har fargen "havana", men fargen jeg får opp på nettsiden er nr 4, men havana er farge nr. 2 på bildet under. https://www.kicks.no/buxom/makeup/base/rouge/wanderlust-primer-infused-blush-havana?p=1 Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2021 #2357 Del Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ynlingsblushen (disse selges på Kicks), anbefaler å prøve før man kjøper. Jeg har fargen "havana", men fargen jeg får opp på nettsiden er nr 4, men havana er farge nr. 2 på bildet under. https://www.kicks.no/buxom/makeup/base/rouge/wanderlust-primer-infused-blush-havana?p=1 Anonymkode: 1898d...f76 Er det krem eller pudderblush? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #2358 Del Skrevet 14. desember 2021 Peonjenta skrev (1 minutt siden): Er det krem eller pudderblush? Pudderblush, men den er silkemyk og fuktgivende (den inneholder hyaluronsyre). Vurderer å bestille en ny farge. Favoritten er havana, men har lyst til å prøve fargen ibiza. Denne blushen er veldig pigmentert, så du trenger ikke å påføre så mye. En liten review (du finner for øvrig mange reviews på youtube): Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14. desember 2021 #2359 Del Skrevet 14. desember 2021 NIOD øyeserum: https://deciem.com/en-de/niod/mas-fractionated-eye-contour-concentrate.html?dwvar_mas-fractionated-eye-contour-concentrate_size=15ml&quantity=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 15. desember 2021 #2360 Del Skrevet 15. desember 2021 Maybelline superstay foundation og matte and poreless primer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå