Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Denne øyenskyggen her anbefaler jeg virkelig.

Funker som primer - litt mykere variant av paint pot til MAC som jeg ikke passer de lyseste fargene i. 

2841A538-1FDC-4F3B-9159-8F51E28D2E9C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fløff skrev (23 timer siden):

Denne øyenskyggen her anbefaler jeg virkelig.

Funker som primer - litt mykere variant av paint pot til MAC som jeg ikke passer de lyseste fargene i. 

2841A538-1FDC-4F3B-9159-8F51E28D2E9C.jpeg

Ou takk for tips! Fikk lyst på øyenskyggen i flere farger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sally-Go-Round skrev (2 timer siden):

Ou takk for tips! Fikk lyst på øyenskyggen i flere farger 😊

Har den i rose og, fin alene - men bruker den mye under nøytrale/varme farger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten tom for rensekrem, toner og c-vit serum så ble dette fra Apotera:

La Roche-Posay

Toleriane Dermo-Cleanser 200ml

La Roche-Posay

3 in 1 Rensevann 200ml

Dr. Greve Pharma

Serum vitamin C 30ml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt nesten blond og skulle farge bryn igjen. Brukte brun og fjernet det mye tidligere enn jeg pleier, syns likevel det ble hakket for mørkt.  Hva slags brynsfarge bruker dere som er blond/mellomblond??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (11 timer siden):

Har den i rose og, fin alene - men bruker den mye under nøytrale/varme farger. 

Kjøpte den i rose 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så jeg fyller år i morgen og så har jeg ikke noen nattkrem så jeg kjøpte en da :sjenert: Litt dyr men om det brukes til det er helt tomt og det sees på huden så er det verdt det:

FC67FDFA-BD78-477C-ADFE-A90B99C1013E.jpeg.44f5f9ad40e40b1d6ba549f39c62a8f8.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (16 timer siden):

Vel, så jeg fyller år i morgen og så har jeg ikke noen nattkrem så jeg kjøpte en da :sjenert: Litt dyr men om det brukes til det er helt tomt og det sees på huden så er det verdt det:

FC67FDFA-BD78-477C-ADFE-A90B99C1013E.jpeg.44f5f9ad40e40b1d6ba549f39c62a8f8.jpeg

Har du lest ingrediensene? Selv finner jeg ikke noe spesielt som forsvarer prisen. Ser den kan virke irriterende på mange da den inneholder mye parfym, samt ingredienser som tetter porene. 

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du lest ingrediensene? Selv finner jeg ikke noe spesielt som forsvarer prisen. Ser den kan virke irriterende på mange da den inneholder mye parfym, samt ingredienser som tetter porene. 

Anonymkode: eb56b...e56

Jeg leste ingrediensene etterpå :sjenert:  Det inneholder ikke det jeg reagerer på. Jeg har reagert på så mye forskjellig opp gjennom at jeg ble bare glad for å ikke få noen reaksjon denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har for første gang kjøpt en lip plumper. Først syntes jeg det svidde sånn og såg ingen forskjell. Men etterhvert følte jeg det gav en effekt. Kan det stemme, eller er det bare placebo? Den var ganske dyr. Er det spesielle og velgjørende ingredienser i den? 

Anonymkode: 1348f...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt to lipglosser fra Buxom. Buxom har blitt mitt nye yndlingsmerke hva gjelder blush! Er superkresen på sminke, men alle produktene jeg har bestilt fra de har endt opp som favoritter. Elsker infused blushen deres! Elsker blush og er alltid på jakt etter den perfekt blush, men denne blushen er en favoritt, pigmentert og lang holdbarhet, og fargene er nydelig!

Liplossen, den har fått superanmeldelser fra de kanalene jeg følger på sosiale medier, gleder meg til å prøve:

image.thumb.png.a4bce25b43fbf763703a1266578d3eb5.png

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ynlingsblushen (disse selges på Kicks), anbefaler å prøve før man kjøper. Jeg har fargen "havana", men fargen jeg får opp på nettsiden er nr 4, men havana er farge nr. 2 på bildet under.

https://www.kicks.no/buxom/makeup/base/rouge/wanderlust-primer-infused-blush-havana?p=1

image.thumb.png.ad38ea7e1135c5c4c032bf82206e06c6.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ynlingsblushen (disse selges på Kicks), anbefaler å prøve før man kjøper. Jeg har fargen "havana", men fargen jeg får opp på nettsiden er nr 4, men havana er farge nr. 2 på bildet under.

https://www.kicks.no/buxom/makeup/base/rouge/wanderlust-primer-infused-blush-havana?p=1

image.thumb.png.ad38ea7e1135c5c4c032bf82206e06c6.png

Er det krem eller pudderblush?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Er det krem eller pudderblush?

Pudderblush, men den er silkemyk og fuktgivende (den inneholder hyaluronsyre). Vurderer å bestille en ny farge. Favoritten er havana, men har lyst til å prøve fargen ibiza. Denne blushen er veldig pigmentert, så du trenger ikke å påføre så mye.

En liten review (du finner for øvrig mange reviews på youtube):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...