Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trykk på lenkene, så ser du :) FeelUnique har inkludert frakt + at de refunderer evt. moms/tollgebyr hvis du må betale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tussa65

Kanebo 38* volume mascara.

MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex.

MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque.

MD Formulations Vit-A-Plus Illuminating Masque.

MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Spray.

Glominerals gloCamouflage Oil-Free Base Concealer i fargen natural (håper den er lys nok!)

Glominerals gloBrightener Highlight Concealer i fargen light.

EOS leppepomade i summer fruits (rød variant).

Tar litt av med nettshoppingen når jeg kjeder meg og ikke får sove. Stakkars VISA-kortet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du MD formulation? Kjøper du alt i en gang? Tenker på frakt/toll.

Jeg kjøper fra Prettyskin4less.com, og kjøper alt på en gang. Frakten blir billigere per produkt da, siden frakten på en krem fint kan være ca $13, mens for hele denne pakken var frakten $24. De skriver en fast verdi på pakken på $30 uansett hvor mye du kjøper for de, uten at du spør om det engang, for å gjøre det enklere i tollsammenheng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de fått inn mer Sigma-koster på AllCosmeticsWholesale!! Måtte ha meg ss226 + noen reisekoster til toalettvesken :) Oppdaget plutselig at de ikke hadde så dyr porto som jeg trodde!! Jeg hadde bare valgt feil sist gang! ARgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tussa65

Jeg kjøper fra Prettyskin4less.com, og kjøper alt på en gang. Frakten blir billigere per produkt da, siden frakten på en krem fint kan være ca $13, mens for hele denne pakken var frakten $24. De skriver en fast verdi på pakken på $30 uansett hvor mye du kjøper for de, uten at du spør om det engang, for å gjøre det enklere i tollsammenheng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tussa65

Spør sikkert dumt nå ,men har aldri kjøpt fra utlandet før. Er det mest vanlig å taste inn kortnr hver gang man betaler, ell er det best med en sånn paypal(?)konto? Er det trygt? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Akkurat om Paypal er mer sikkert vet jeg ikke helt, men det er utrolig mye mer lettvint når man først har fått oppretta kontoen (som kan være noe innviklet). Bare synd at ikke flere sider bruker denne form for betaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør sikkert dumt nå ,men har aldri kjøpt fra utlandet før. Er det mest vanlig å taste inn kortnr hver gang man betaler, ell er det best med en sånn paypal(?)konto? Er det trygt? Noen erfaringer?

Jeg gjør litt begge deler jeg. På Prettyskin4less.com har jeg pleid å skrive inn kortnummeret mitt hver gang jeg har handlet, bortsett fra siste gangen hvor det av en eller annen grunn ikke gikk gjennom; da brukte jeg paypal i stedet - begge deler fungerer utmerket synes jeg :)

Det jeg pleier å gjøre er å bruke paypal første gangen jeg bestiller fra en ny side, før jeg vet om det er "trygt", men når jeg har sett at riktig beløp blir trukket, jeg får pakken osv, skriver jeg inn kortnummeret de neste gangene, men uansett; konklusjonen er: I min erfaring har det ingenting å si fra eller til :)

Kan også nevne at jeg har kjøpt pinlig mange pakker fra utlandet oppigjennom, og aldri opplevd noe dumt. Alltid fått riktig pakke i posten, riktig sum trukket fra konto, og svar innen rimelig tid når jeg har handlet på nett. Eneste jeg ergrer meg over er at pakkene ofte bruker lenger tid i posten enn jeg hadde likt (vil jo prøve nye produkter MED EN GANG ;) )

Happy shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først har fått satt opp en paypal-konto, så er det kjempelett å bruke det. Slippe å finne frem kortet og legge inn det laaaange nummeret, datoen og de tre ekstrasifrene. Og adressen din er også lagret. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat om Paypal er mer sikkert vet jeg ikke helt, men det er utrolig mye mer lettvint når man først har fått oppretta kontoen (som kan være noe innviklet). Bare synd at ikke flere sider bruker denne form for betaling.

Forresten, jeg synes ikke det går fortere å bruke paypal... Men det kan ha noe med at jeg har lagret kortnummer, utløpsdato o.l på et notat på pcen som jeg klipper og limer rett inn i nettbutikken - hehe!

Jeg synes det kan være greit å ha paypal likevel da, for å handle i nye butikker, om man skulle driste seg til a handle på ebay (noe jeg ikke gjør...), eller bare som backupløsning. Jeg opplevde det ikke vanskelig å opprette paypal-konto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Den overskuelige fremtiden ble skremmende kort.. :ler:

- Mac Sci-Fi Eyeshadow 'Expensive Pink'

- Mac Give Me Liberty of London Lipstick Peachstock

- Mac Refill skygger i Vanilla, Vapour og Arena

- Mac Pigment i Gold Stroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god grunn til å bruke PayPal er at man har en større sikkerhet dersom noe ved forsendelsen går galt. Man kan klage til de, så hjelper de deg videre. Har testet det, tror nok det fungerer bedre enn om man måtte gjort det selv!

Noe som derimot er dumt med paypal, er at det er mye lettere å kjøpe når man slipper å ta frem kort og skrive inn nummer... Søren, da kjøper jeg mye mer i slengen... :sjenert:

- MD Formulations Continuous Renewal Serum

- MD Formulations Critical Care Calming Gel

- Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion Special Edition 400ml :biggrin:

- En 3-pack med Redken Smooth Down Anti Frizz

- Benefit Powderazzi

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppdaget forresten i dag at lookfantastic har begynt å akseptere paypal! Mulig de har gjort det lenge altså, men jeg ble i hvert fall glad da jeg oppdaget det! :nigo:

Så da kjøpte jeg en AVEDA PURE PLANT BLUE MALVA SHAMPOO. Kostet bare 19.15 £ for en hel liter!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å være sikker på at jeg har nok shampoo for en stund, kjøpte jeg en John Masters Organics Zinc and Sage Shampoo with Conditioner på feelunique.. :sjenert: Den lukter så herlig karamell!! Og jeg merker at jeg kan gå mye lenger uten å vaske håret med den enn med sånn billig dagligvareshampoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redken scalp relief dandruff control fra feelunique (til samboeren). Umulig å få den fyren til å gi slipp på den shampoen, bleh. Neste gang kjøper jeg den fra KMS og heller over i Redkenflaska :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...