skyggetroll Skrevet 4. april 2010 #361 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Jeg har ikke vært så flink til å spare på kronene i det siste Det jeg har kjøpt nylig/venter på at skal komme i posten: - China Glazer neglelakker i fargene Seashell, Custom Kicks, Lemon Fizz og Golden Opportunity. - e.l.f Hollywood Eyelashes Kit - e.l.f Makeup Collections 83 Piece Essential Makeup Collection - e.l.f Eyeliner and Shadow Stick pearl/glow - e.l.f Cream Eyeliner black - Jordana Lipstick - Natural - Amuse Pink & Gold Lipstick - Nude - NYX Highlight Liquid Makeup - NYX Jumbo Eyeshadow Pencil - Milk og Cherry - NYX Single Eyeshadow - Red Head, Yellow Funk og Red Pink - NYX Eyeshadow Trio - Shangri-La - NYX Ultra Pearl Eye Shadow - Gold Pearl - NYX Professional Angle Liner Brush - LA Girl Mark My Eyes - Black - Wild and Crazy Lipstick - Hidden Gold Neglelakkene fra entitynorway.com, e.l.f produktene fra e.l.f(selvsagt:P) og resten fra cherryculture. Edit: Og så har jeg bestilt GHD IV Styler rettetang fra lookfantastic Endret 4. april 2010 av skyggetroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 4. april 2010 #362 Del Skrevet 4. april 2010 Nars Sheer glow foundation i fargen "mont blanc" (fra kissandmakeupny.com) St Moritz tanning mousse (fra fragrancenet.co.uk) Covergirl lash blash mascara (ebay) Joico 2pk color endurance (fra lookfantastic) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillamilla Skrevet 4. april 2010 #363 Del Skrevet 4. april 2010 Nars Orgasm blush. Dette var et bomkjøp, foretrekker blush uten shimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace:-) Skrevet 5. april 2010 #364 Del Skrevet 5. april 2010 Bare Escentuals i.d Faux Tan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 5. april 2010 #365 Del Skrevet 5. april 2010 gammel tråd men jeg venter veeldig spent på: Goldwell hårpleie- serum, hårkur og diverse fra feelunique.com. hvorfor har jeg ikke bare handlet herifra før? veeldig billig:) Choclate solei solpudder fra too faced- venter spent på dette=) så lukter det jo også sjokolade:) too faced shadow insurance- øyenskygge primeren som skal være så god:D håper på det:) Estee lauder rød silke sminke tolaettveske:)- nydelig:) fant den på ebay vil ha alt nå! skulle ønske de kunne sende ut all posten i påske også, utoldmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. april 2010 #366 Del Skrevet 5. april 2010 Er ikke gammel, bare godt brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 7. april 2010 #367 Del Skrevet 7. april 2010 Kanebo 38* volume mascara. MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex. MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque. MD Formulations Vit-A-Plus Illuminating Masque. MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Spray. Glominerals gloCamouflage Oil-Free Base Concealer i fargen natural (håper den er lys nok!) Glominerals gloBrightener Highlight Concealer i fargen light. EOS leppepomade i summer fruits (rød variant). Tar litt av med nettshoppingen når jeg kjeder meg og ikke får sove. Stakkars VISA-kortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 7. april 2010 #368 Del Skrevet 7. april 2010 Benefit palett med mini High Beam, Moon beam, lipgloss og to øyeskygger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 7. april 2010 #369 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Nytt solpudder fra glominerals. Simply love it. To nye concealere fra NYX (grønn og hudfarget). Beste concealeren. Endret 7. april 2010 av Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. april 2010 #370 Del Skrevet 7. april 2010 Lenge siden (alt er raltivt) jeg har shoppet på nett nå, men i dag gikk jeg lettere bananas. - Ny Mac Eyeshadow 15 Pan Slot Pro Palette Refill Eye Shadow - Paint pots fra MAC i fargene Indianwood og Perky - Refill skygger fra MAC i fargene Carbon, Cork, Soft Brown, Coral og Woodwinked. - Vanlige skygger fra MAC i fargene Pollinator og Bold & Brazen - MAC LillyLand Cremeblend Blush i So sweet, So easy. - MAC Give Me Liberty London Powder Blush i Prim & Proper - MAC Give Me Liberty of London Lipstick i Ever Hip - Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion Special Edition 400ml Nå skal jeg lukke alle faner med nettbutikker, step away from the computer og gi meg selv shoppingforbud i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #371 Del Skrevet 7. april 2010 Lenge siden (alt er raltivt) jeg har shoppet på nett nå, men i dag gikk jeg lettere bananas. - Ny Mac Eyeshadow 15 Pan Slot Pro Palette Refill Eye Shadow - Paint pots fra MAC i fargene Indianwood og Perky - Refill skygger fra MAC i fargene Carbon, Cork, Soft Brown, Coral og Woodwinked. - Vanlige skygger fra MAC i fargene Pollinator og Bold & Brazen - MAC LillyLand Cremeblend Blush i So sweet, So easy. - MAC Give Me Liberty London Powder Blush i Prim & Proper - MAC Give Me Liberty of London Lipstick i Ever Hip - Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion Special Edition 400ml Nå skal jeg lukke alle faner med nettbutikker, step away from the computer og gi meg selv shoppingforbud i overskuelig fremtid. Det er vel nevnt før,men hvor får man kjøpt MAC på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. april 2010 #372 Del Skrevet 7. april 2010 Det er vel nevnt før,men hvor får man kjøpt MAC på nett? Det finnes ganske mye MAC på nett, men det er såpass mye som er fake at man må passe litt på. Det meste jeg har kjøpt nå er kjøpt på Ebay. Det er mye fake der, men det er en del gode, trygge selgere. Min favorittselger på ebay er pinkdaisygirls. http://myworld.ebay.com/pinkdaisygirls/ Hun har mye forskjellig, bla mange refill skygger. Jeg har kjøpt mye av henne, glimrende service, og alt er ekte. Det finnes andre selgere på ebay som også selger ekte MAC, bare pass på at du ser på tilbakemeldingene før du kjøper noe. pinkdaisygirls har f.eks over 3000 tilbakemeldinger og 100% "score", det er et godt tegn på at vedkommende selger ekte MAC. Det er flere blogger som har lister over selgere som selger ekte MAC på ebay. Om du ikke liker ebay er det også noen små nettbutikker som selger ekte MAC. Her er noen: http://allcosmeticswholesale.com/ http://www.love-makeup.co.uk/?osCsid=jq3g62fq7uhukjjim842p5liq2 http://www.brigettesboutique.com/ Strawberrynet.com har også bittelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 7. april 2010 #373 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Nå har jeg kjøpt to sminkekoster, 4 øyeskyggesamples og 5 stk 10g-krukker med sil (til samplesene som kommer i poser) fra Coastal Scents til den nette sum av 102 kr inkl porto! :O Endret 7. april 2010 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunzite Skrevet 8. april 2010 #374 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har nettopp bestilt meg: Decleor Cleansing Gel 400ml Decleor Aroma Confort Moisturising Body Milk 400ml Decleor Ylang Ylang Night Balm Decleor Aroma Purete Instant Purifying Mask Har aldri prøvd Decleor før så gleder meg til å prøve SMASHBOX Photo Finish Foundation Primer + Massevis prøver fra Pure Luxe Cosmetics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 8. april 2010 #375 Del Skrevet 8. april 2010 Øyenskygger fra Tikei. Denne, denne, denne, denne, denne og denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ping! Skrevet 8. april 2010 #376 Del Skrevet 8. april 2010 Øyenskygger fra Tikei. Denne, denne, denne, denne, denne og denne. Honey er kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 8. april 2010 #377 Del Skrevet 8. april 2010 Hydra Floral fuktighetsmaske fra Decleor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psawyer Skrevet 8. april 2010 #378 Del Skrevet 8. april 2010 Har akkurat bestilt jojobaolje fra urtekosmetikk.no. Gleder meg til å teste den etter å ha hørt så mye bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 8. april 2010 #379 Del Skrevet 8. april 2010 Posietint fra Benefit- blitt hekta på Benefit sminke i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tussa65 Skrevet 9. april 2010 #380 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har nettopp bestilt meg: Decleor Cleansing Gel 400ml Decleor Aroma Confort Moisturising Body Milk 400ml Decleor Ylang Ylang Night Balm Decleor Aroma Purete Instant Purifying Mask Har aldri prøvd Decleor før så gleder meg til å prøve SMASHBOX Photo Finish Foundation Primer + Massevis prøver fra Pure Luxe Cosmetics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå