Helyn Skrevet 24. januar 2010 #101 Del Skrevet 24. januar 2010 Fikk en flytende eyeliner fra maybelline i posten for noen dager siden. Lash stiletto liner, i brun. Håpet at den var tilsvarende Expressliner som gikk ut for et år siden.. Og det var den:D Kostet 40 kroner eller så. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_majo_* Skrevet 25. januar 2010 #102 Del Skrevet 25. januar 2010 Kjøpte følgende på feelunique.com i dag ( går ): - Ole Henriksen African Red Tea Lip Salvation 11g - L'Occitane Almond Shower Oil 250ml - Bare Escentuals i.d SPF15 Foundation Lockable Sifter 8g Medium Gleder meg, gleder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. januar 2010 #103 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg glemte i det forrige innlegget: Customblend mineralfoundation fra Alima. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 26. januar 2010 #104 Del Skrevet 26. januar 2010 Burts Bees neglebåndssalve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. januar 2010 #105 Del Skrevet 26. januar 2010 Decleor Ylang Ylang Night Balm Benefit Benetint Decleor Aroma Confort Moisturising Body Milk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 26. januar 2010 #106 Del Skrevet 26. januar 2010 Nå har jeg handlet litt forskjellig på e.l.f., det blir spennende å teste ut! Kjøpte skygge, eye primer, lip gloss, lip balsam, vippetang, solpudder, vannfast eyeliner og sånne papir kluter for å fjerne overflødig fett\ matte ned sminken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 27. januar 2010 #107 Del Skrevet 27. januar 2010 Primer fra tikei. Soft bronzer og 3 x lip balm (Rose. Cardamom. Orange.) fra everyday minerals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisama Skrevet 27. januar 2010 #108 Del Skrevet 27. januar 2010 venter på sjampo og balsam fra Aveda - Lookfantastic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. januar 2010 #109 Del Skrevet 27. januar 2010 Feelunique har 400 ml til prisen av 250 ml på flere Decleor-produkter nå, så jeg slo til med en cleansing water. Ikke prøvd den før, så den gleder jeg meg til å få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #110 Del Skrevet 27. januar 2010 Feelunique har 400 ml til prisen av 250 ml på flere Decleor-produkter nå, så jeg slo til med en cleansing water. Ikke prøvd den før, så den gleder jeg meg til å få! Samme her! Min ble sendt i går da. Får bare håpe at pundet ikke stiger noe mer nå for da blir det vel moms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #111 Del Skrevet 27. januar 2010 Jonathan Product Serious Volume Shampoo fra Strawberrynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesla86 Skrevet 27. januar 2010 #112 Del Skrevet 27. januar 2010 400ml Cleansing Water fra feelunique 2x Clinique High Impact/Lash Curling Mascara double-ended tube fra ebay (latterlig billig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 27. januar 2010 #113 Del Skrevet 27. januar 2010 Mac leppestift i Myth, Mac Prep & Prime Lip, Bodyography foundationprimer i grønt, Benetint fra Beneift og en vippetang fra Tweezerman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #114 Del Skrevet 28. januar 2010 Fikk min jan marini c-esta serum idag, den har ikke gått ut på dato men det ser ut som om den har små klumper i seg, noen erfaringer? Noe av produktet hadde komt seg opp i det doseringsrøret også, og hadde fått litt brunfarge. Er det og normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 28. januar 2010 #115 Del Skrevet 28. januar 2010 Wee, masse pakker i posten, I like!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 28. januar 2010 #116 Del Skrevet 28. januar 2010 green people rosemary shampo green people vitamin balsam (lå våken halve natten pga crazy hodebunn!) Redken extreme kur (med forbehold om feile navn, orker ikke sjekke opp i det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 29. januar 2010 #117 Del Skrevet 29. januar 2010 KMS Most Repair shampo på feelunique MD Face and Body scrub på ebay MAC Fixing Medium på ebay NARS Super Orgasm på ebay Skrubbesvamp på ebay Tre MAC pigmenter på all cosmetics wholesale To børster til øyne på Sigma :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 29. januar 2010 #118 Del Skrevet 29. januar 2010 Akkurat kjøp de berømte sigmakostene, primer fra bodyography og øyenskygger fra nyx (slike sett med 10 farger), 4 stk av den. Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 29. januar 2010 #119 Del Skrevet 29. januar 2010 Og plutselig så er det masse fra elf på vei og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 29. januar 2010 #120 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg har kjøpt American Crew-pakke med shampoo og paste til mannen, og Jurlique Love Balm til meg selv, på Feelunique. Jeg synes de er treige til å sende, men siden det er gratis frakt, er det greit å kjøpe derfra hvis de har det man er ute etter. Ellers måtte jeg teste BareFaced foundation, men jeg mistenker at den gir meg kløe, så jeg får prøve igjen senere når det ikke er fullt så kaldt. Den har mica først på ingredienslista, så det er sikkert synderen. Ja, og Matis Reponse Delicate SOS Nutrition-krem til den knusktørre vinterhuden min. Jeg håper den er mindre limaktig og klebrig enn Dermalogica Super Rich Repair, som er helt umulig under sminke. Nå har jeg shoppestopp, unntatt på ting som måtte gå tomt. Endret 29. januar 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå