Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fader as, Sensai kan sine saker! Dette er en primer med fantastisk glow 👌

IMG_1069.jpeg

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (På 21.10.2024 den 8.10):

Fader as, Sensai kan sine saker! Dette er en primer med fantastisk glow 👌

IMG_1069.jpeg

Ooh.... elsker Sensai ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunset Hour fra Goldfield & Banks. En skikkelig sommerparfyme som koster skjorta, men jeg klarte ikke å beherske meg når jeg så at man endelig kan bestille den på en norsk nettside. En av mine absolutte favorittparfymer. Det får bli en tidlig julegave til meg selv. 🤭

IMG_5629.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disney Adult skrev (2 timer siden):

Skjermbilde(63).thumb.png.ca35fa36c0320df4aebd892b9a32e7d8.png

Same her : ) No gler eg meg til desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig bare bestille en bursdaggave, men det ble litt til meg også🙈 Gleder meg til å teste litt fra Caia!

IMG_7434.jpeg

IMG_7437.jpeg

IMG_7436.jpeg

IMG_7435.jpeg

IMG_7433.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant20 skrev (3 minutter siden):

Jeg skulle egentlig bare bestille en bursdaggave, men det ble litt til meg også🙈 Gleder meg til å teste litt fra Caia!

IMG_7434.jpeg

IMG_7437.jpeg

IMG_7436.jpeg

IMG_7435.jpeg

IMG_7433.jpeg

Gjerne oppdater her når du har testet litt! ❤️ Har sååå lyst til å gå litt amok på caia sin side og bestille men hadde vært fint å vite om det er verdt det eller ikke☺️😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (41 minutter siden):

Gjerne oppdater her når du har testet litt! ❤️ Har sååå lyst til å gå litt amok på caia sin side og bestille men hadde vært fint å vite om det er verdt det eller ikke☺️😅

Jeg skal prøve å huske det🤗 Hvis ikke er det bare å minne meg på det🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Testet den her, Elizavecca Milky Piggy Hell-Pore Clean Up Mask, etter å ha fått den hjem i dag. Står en del om den på nett. For min del tok jeg den bare på nesen, og huden min der ble VELDIG ren og myk 😮 Lett å dra av masken var den og. Vil dog ikke anbefale å ta den på tørr hud. Åpne opp porene med en varm klut over ansiktet og ikke tørke av men være litt fuktig og så massere masken inn i huden, gjerne i et passelig tykt lag og vente 15-30 min og så trekke av huden fra nedsiden og oppover).

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jadasikkert29 skrev (På 29.10.2024 den 11.39):

Jeg har paletten, BB stick og Blush som @Diamant20har kjøpt. Er generelt veldig fornøyd med Caia. BB stick er fast med i vesken hver dag for touch ups, paletten er alltid med på reise, bruker den til kontur, Blush, øyeskygge og highlight. Alt i ett. Veldig praktisk. Hudpleie derfra er jeg ikke fornøyd med, men make up er både bra og billig. Jeg har tonnevis med skjønnhetsprodukter, men både palett og BB stick har blitt kjøpt flere enn en gang 💜 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakken i går og teste både i går og i dag🥳😂 Veldig fornøyd med alt til nå, så nå vil jeg bare kjøpe mer🙈😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RMS Hanky Panky. 

Har Crystal Slipper og den lyse rosa fra før, så trengte jo virkelig en tredje 😶‍🌫️

IMG_6238.thumb.jpeg.b60a96695b6e85cdc6d327927891a357.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig delt på Caia.

Likte BBstick, men vandkelige farger - iallefall for meg som er mer nøytral. 10 er superlys, og 29 betraktelig mørkere. Så måtte kjøpe 2 stk.

Krem highlighter var alt for tørr til fjes, men var super til under bryn.

Den glød skin tint aktige var skikkelig sklieshow selv på min tørre hud. 

Paletten….meh. Jeg solgte den.

Om man har fargene til Bianca og liker glitrete highligtere og helmatt blusher så er den jo innmari praktisk sånn sett. 

Men jeg synes de varme var for varme selv om jeg har nøytral undertone. 

MEN - nå er ikke jeg sånn self tanned glow queen eller naturlig dypere i hudtone. Jeg er bare blek 😅

Til referanse liker jeg L’Oréal sin skintint, endel fra Make The Make (bedre palett der spør du meg) og type kremblusher fra Fenty eller RMS sin krembronzer.

Altså ikke glitter/helmatt - men mer «krem/glass skin». 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...