Kleppmelk Skrevet 9. september #5401 Del Skrevet 9. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 9. september #5402 Del Skrevet 9. september 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #5403 Del Skrevet 9. september Ansiktsmaske (ikke peel off). For å gi mer fukt til min overgangsalder-hud. Anonymkode: 3b2d3...0f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 9. september #5404 Del Skrevet 9. september 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5405 Del Skrevet 13. september Denne ramlet ned i handlekurven min i dag - til 45 kr på Normal Bilde fra Lyko: https://lyko.com/no/nyx-professional-makeup/nyx-professional-makeup-this-is-milky-gloss-cherry-4ml Vet ikke om den gjør så mye for leppene mine, men fargen var superfin. Anonymkode: 5c5d2...2b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 13. september #5406 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Denne ramlet ned i handlekurven min i dag - til 45 kr på Normal Bilde fra Lyko: https://lyko.com/no/nyx-professional-makeup/nyx-professional-makeup-this-is-milky-gloss-cherry-4ml Vet ikke om den gjør så mye for leppene mine, men fargen var superfin. Anonymkode: 5c5d2...2b5 Jeg har denne, veldig fin farge, men liker ikke lukten eller konsistensen. Er ikke så ille at den ikke blir brukt, men er ikke noe daglig favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5407 Del Skrevet 13. september neon_sun skrev (1 time siden): Jeg har denne, veldig fin farge, men liker ikke lukten eller konsistensen. Er ikke så ille at den ikke blir brukt, men er ikke noe daglig favoritt. Jeg synes den luktet godt, konsistensen var helt ok. Jeg kjenner at den ikke pleier leppene noe, men det er så sjelden jeg finner en farge som passer meg så godt som denne så tipper den fort blir tom 😝 Anonymkode: 5c5d2...2b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #5408 Del Skrevet 15. september Ænema skrev (På 9.9.2024 den 12.00): Nice. Er det farge på den leppe peptiden? Ja den gir litt rosa farge og smaker jordbær 😊 Anonymkode: 8d15c...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. september #5409 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 16.32): Denne ramlet ned i handlekurven min i dag - til 45 kr på Normal Bilde fra Lyko: https://lyko.com/no/nyx-professional-makeup/nyx-professional-makeup-this-is-milky-gloss-cherry-4ml Vet ikke om den gjør så mye for leppene mine, men fargen var superfin. Anonymkode: 5c5d2...2b5 Har de Nyx på Normal?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. september #5410 Del Skrevet 16. september Hadde 20% rabatt på et kjøp på Fredrik & Louisa, så då blei det ein ønskeparfyme, Aerin Wild Geranium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5411 Del Skrevet 16. september Harlekin skrev (8 timer siden): Har de Nyx på Normal?! De hadde noen få lipglosser som jeg så. Stod i en litt rotete hylle med lett blanding av varer. Vet ikke om de hadde andre produkter. Anonymkode: 5c5d2...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 16. september #5412 Del Skrevet 16. september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. september #5413 Del Skrevet 17. september I dag kjøpte jeg dette på Normal: Denne lukter identisk til Chloé Signature eau de parfum,disse kostet 38 kr så kjøpte 2 stykker😅 Kviseplaster til min datter: Carmex leppepomade Dusjsåpe til mannen min: Shampo og balsam til min datter: Ansiktsserum til meg selv: 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. september #5414 Del Skrevet 17. september Ny forsyning av favoritthudkremen: Fuktspray med beroligende ingredienser fra Summer Fridays: C-vitaminserum: Fuktihetsgivende primer: Settingpudder: Brun eyeliner: Øyeskyggepalett: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5415 Del Skrevet 18. september Dorah Dream Cream Nyx Micro Brow Pencil Anonymkode: 408a9...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 19. september #5416 Del Skrevet 19. september Travel - Nuit de l’Himalaya Luktet fortreffelig. Just my cuppa tea ^^, 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. september #5417 Del Skrevet 19. september Jeg gikk inn på Fredrik & Louisa i går for å kjøpe "originalen" med den mørkeblå flakongen, men kom ut igjen med denne. Elsker duften! ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 20. september #5418 Del Skrevet 20. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. september #5419 Del Skrevet 22. september Fredrik og Louisa har mange fristelser...Kjempedyr men så fin farge 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 23. september #5420 Del Skrevet 23. september Ble påfyll av shampo. Har egentlig lyst til å kjøpe ny sminke, men lommeboka sier nei🙈 Så får prøve å bruke opp litt av det jeg har i stedet, så kan jeg kjøpe ny sminke med god samvittighet etterhvert😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå