AprilLudgate Skrevet 22. juli #5301 Del Skrevet 22. juli Jadasikkert29 skrev (På 19.7.2024 den 18.05): Foundationen er fantastisk og verdt hver en krone etter min mening 😍 Crap 😮💨😬😅 Hvilken hudtype vil du si den passer best til - og kan den enkelt legges sheer om man tar lite produkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 22. juli #5302 Del Skrevet 22. juli AprilLudgate skrev (11 timer siden): Crap 😮💨😬😅 Hvilken hudtype vil du si den passer best til - og kan den enkelt legges sheer om man tar lite produkt? Jeg har sensitiv, kombinert hud så tenker den passer til de fleste😊 Og den er absolutt ikke full dekk på så går fint å legge den tynt om du ønsker det😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #5303 Del Skrevet 23. juli neon_sun skrev (På 22.7.2024 den 11.16): Jeg bomma. Skulle ha retinol (har aldri brukt det før) og fulgte anbefalinger på siden om å starte med denne. Vel. Den er mye mer potent enn vanlig retinol, men huden min har tålt det bra så langt heldigvis. Og etter 3 uker ser jeg kjempeforskjell. Ikke på rynkene, men huden har fått en helt ny glød. Har til og med fått kommentarer på det. Eneste hudpleie jeg har sett slike endringer med. Bruker du den hver natt? Anonymkode: c8971...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. juli #5304 Del Skrevet 23. juli Denne herligheten på Taxfree 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 23. juli #5305 Del Skrevet 23. juli Hadde ett gavekort jeg måtte bruke opp så plukket opp denne parfymen fra Marc Jacobs ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 23. juli #5306 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bruker du den hver natt? Anonymkode: c8971...e9a Nei, må venne huden den. Bruker den to ganger i uken nå, tror ikke jeg øker opp enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 24. juli #5307 Del Skrevet 24. juli 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 24. juli #5308 Del Skrevet 24. juli Ænema skrev (På 10.7.2024 den 17.40): Clinique black honey. Tilbud hos frederik og Louisa Nettopp kjøpt. Elsker den. Og perfekt farge på leppene 😍 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. juli #5309 Del Skrevet 24. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. juli #5310 Del Skrevet 26. juli 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. juli #5311 Del Skrevet 26. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 26. juli #5312 Del Skrevet 26. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. juli #5313 Del Skrevet 27. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. juli #5314 Del Skrevet 27. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. juli #5315 Del Skrevet 27. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 27. juli #5316 Del Skrevet 27. juli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 27. juli #5317 Del Skrevet 27. juli Clarins self tan gel og face drops - impulskjøp på tax free uten å sjekke anmeldelser så er veldig spent på effekten sammenlignet med de jeg har brukt før 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli #5318 Del Skrevet 29. juli (endret) skulle kjøpe en gave på Kicks, endte med å kjøpe denne til meg selv og. Clarins Hydra mist Endret 29. juli av MarianneE 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 29. juli #5319 Del Skrevet 29. juli (endret) Second hand av denne: Caia Amici Endret 29. juli av Capazitet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 30. juli #5320 Del Skrevet 30. juli mange nykjøp denne uken! De med kommentar bak produkter jeg ikke har prøvd før. Får ikke lagt inn bilder, men Meroda Foundation (bra!) Wonderskin lip stain (fungerte ikke) Jan Thomas Glow settingspray (fikk verken glød eller sminke som holdt) Clinique Black Honey Burberry HER edp Sensilis upgrade night cream (vet ikke enda, veldig rar «tung» å smøre utover) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå