AnonymBruker Skrevet 15. juli #5281 Del Skrevet 15. juli Har bestilt Castor Oil shampoo og conditioner bar fra Kitsch. Har alltid hatt lyst å prøve sjampobar og har lest mye bra om disse! Anonymkode: 1c4a1...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 15. juli #5282 Del Skrevet 15. juli Rensegel, toner og øyekrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. juli #5283 Del Skrevet 17. juli On 7/15/2024 at 3:02 PM, Måneskinn said: Kjøpt meg påfyll av hudpleie, Beuaty of Joeson green plum cleanser og toner og en apricot skrubb i samme merke. Meget fornøyd med det merket Hvorfra kjøper du dem? ^^, (Jeg kjøper mine fra BeautyMall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. juli #5284 Del Skrevet 17. juli Peanut skrev (56 minutter siden): Hvorfra kjøper du dem? ^^, (Jeg kjøper mine fra BeautyMall). skinsecret.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. juli #5285 Del Skrevet 17. juli Peanut skrev (57 minutter siden): Hvorfra kjøper du dem? ^^, (Jeg kjøper mine fra BeautyMall). og så kult at du nevnte den nettbutikken, har aldri hørt om den - men ser at de har så mye lekkert! takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. juli #5286 Del Skrevet 17. juli Venter på ny dose fra BeautyMall, denne gangen mer makeup enn hudpleie ^^, 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 17. juli #5287 Del Skrevet 17. juli Måtte ha litt påfyll av diverse hudpleie og sånt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 17. juli #5288 Del Skrevet 17. juli 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 18. juli #5289 Del Skrevet 18. juli Har vært sååå nysgjerrig på disse og fikk endelig bestilt 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 19. juli #5290 Del Skrevet 19. juli Ok, nå blir det en stund til neste bestilling 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. juli #5291 Del Skrevet 19. juli Jadasikkert29 skrev (18 timer siden): Har vært sååå nysgjerrig på disse og fikk endelig bestilt 😃 Neeeeei 🫢🫢🫢🫢🫣🫣🫣🫣 Ah er så frista! Gi gjerne tilbakemelding på lukta på leppisen. Sånn svak, medium, sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 19. juli #5292 Del Skrevet 19. juli AprilLudgate skrev (47 minutter siden): Neeeeei 🫢🫢🫢🫢🫣🫣🫣🫣 Ah er så frista! Gi gjerne tilbakemelding på lukta på leppisen. Sånn svak, medium, sterk. Will do! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19. juli #5293 Del Skrevet 19. juli Jadasikkert29 skrev (26 minutter siden): Will do! 😃 Haus Labs nekter kontoen min å høre om. Bare litt keen på foundationen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 19. juli #5294 Del Skrevet 19. juli AprilLudgate skrev (5 minutter siden): Haus Labs nekter kontoen min å høre om. Bare litt keen på foundationen! Foundationen er fantastisk og verdt hver en krone etter min mening 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. juli #5295 Del Skrevet 19. juli 2 stk av denne som ikkje selges i Norge då eg er I Sverige for tida 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. juli #5296 Del Skrevet 20. juli (En av de kremene jeg kjøpte fra BeautyMall er helt fantastisk ^^, På bare én natt (hva kan den gjøre på flere?) så har jeg sett at en linje jeg hadde ved munnviken er redusert MYE. Det er den kremen her Jeg har brukt så mye rart opp gjennom av andre typer kremer. De har ikke fungert selv om jeg har gått på dem i 6 måneder, så nå kommer jeg ikke til å bruke annet. I tillegg er huden min fuktet dagen etterpå ^_^ ) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 21. juli #5297 Del Skrevet 21. juli Liker veldig godt Elemis Pro-Collagen Rose Facial Oil, og den dufter herlig. Har neglisjert hudpleie den siste måneden, så ansiktet føles stivt og litt tørt. Oljen har hjulpet veldig raskt tidligere mot dette. Har ikke prøvd Papaya Enzyme Peel, men har hørt mye positivt om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5298 Del Skrevet 21. juli Lov å spørre om tips om god maske? Litt tørr, kombinert hud Anonymkode: 217f2...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. juli #5299 Del Skrevet 22. juli (endret) Jeg bomma. Skulle ha retinol (har aldri brukt det før) og fulgte anbefalinger på siden om å starte med denne. Vel. Den er mye mer potent enn vanlig retinol, men huden min har tålt det bra så langt heldigvis. Og etter 3 uker ser jeg kjempeforskjell. Ikke på rynkene, men huden har fått en helt ny glød. Har til og med fått kommentarer på det. Eneste hudpleie jeg har sett slike endringer med. Endret 22. juli av neon_sun Skrivefeil 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 22. juli #5300 Del Skrevet 22. juli AprilLudgate skrev (På 19.7.2024 den 16.43): Neeeeei 🫢🫢🫢🫢🫣🫣🫣🫣 Ah er så frista! Gi gjerne tilbakemelding på lukta på leppisen. Sånn svak, medium, sterk. Leppestiften lukter ganske likt lipglossen om du har prøvd den? Veldig søtt, men kjenner ikke noe særlig til den når den er på leppene😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå