Hunter7 Skrevet 8. juni #5201 Del Skrevet 8. juni Usch, gidder ikke være fornuftig. Det er lørdagskveld. Mens resten av byen er opptatt med uteliv og discodans, sitter jeg hjemme. Sånt sparer man visstnok penger på. Penger som jeg sporenstreks bruker på kosmetikk og slikt. Fanden får som kjent aldri nok. Ikke jeg heller, åpenbart. Golden Brush Detangler-børste Kjekk liten sak for å børste lett gjennom fuktig hår Aveda Botanical Repair Styling Creme Jeg liker duften til denne serien (virker som om mange har et hat/elsk-forhold til hvordan produktserien lukter) Laura Mercier Caviar Stick Eye Colour i fargen "Plum" Og så var det jeg og disse burgunder-/plommefargene da. Lover på tro og ære at nå er det slutt. Æresord og kors på halsen og alt det der MAC Paint Pot i fargen "Painterly" Gjenkjøp vil jeg bare si. Den gamle ble tom en eller gang i vinter og jeg kom på at denne manglet først i kveld. Helt sant! Chanel Le Vernis i fargene "Incendiare", "Ballerina", og "Faussaire" Førstnevnte prøvde jeg i et parfymeri i går og er en veldig rød-rød farge. Nummer to er en klassiker, og sistnevnte er en elegant "nude". NARS Powermatt Lip Pigment i "American Woman", "Light my fire", og "Dragon Girl" Disse tre var på super-salg og da måtte jeg jo slå til. "American Woman" er en gammelrosa-nyanse av det mørkere slaget, mens "Light my fire" og "Dragon Girl" er to signalrøde nyanser. Akkurat dét som etter sigende vil være trend i høst- og vintersesongen 24/25. _________________ For de som er interessert, så kan jeg bare anbefale Charlotte Tillbury Colour Chameleon (avbildet her) på det varmeste. Tross oljete øyelokk, sol, og varme så sitter fargen fortsatt - over tolv timer senere. Man har rundt et knapt minutts tid på å blende de ut etter påføring, så det er viktig å være kjapp på labben. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 8. juni #5202 Del Skrevet 8. juni Spenol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5203 Del Skrevet 9. juni Min 40 årige hud stråler som en 20 åring😍Altså prøv denne om du har litt matt tørr hud!!! Anonymkode: f6e0f...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 10. juni #5204 Del Skrevet 10. juni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 11. juni #5205 Del Skrevet 11. juni Hunter7 skrev (På 9.6.2024 den 1.21): Usch, gidder ikke være fornuftig. Det er lørdagskveld. Mens resten av byen er opptatt med uteliv og discodans, sitter jeg hjemme. Sånt sparer man visstnok penger på. Penger som jeg sporenstreks bruker på kosmetikk og slikt. Fanden får som kjent aldri nok. Ikke jeg heller, åpenbart. Golden Brush Detangler-børste Kjekk liten sak for å børste lett gjennom fuktig hår Aveda Botanical Repair Styling Creme Jeg liker duften til denne serien (virker som om mange har et hat/elsk-forhold til hvordan produktserien lukter) Laura Mercier Caviar Stick Eye Colour i fargen "Plum" Og så var det jeg og disse burgunder-/plommefargene da. Lover på tro og ære at nå er det slutt. Æresord og kors på halsen og alt det der MAC Paint Pot i fargen "Painterly" Gjenkjøp vil jeg bare si. Den gamle ble tom en eller gang i vinter og jeg kom på at denne manglet først i kveld. Helt sant! Chanel Le Vernis i fargene "Incendiare", "Ballerina", og "Faussaire" Førstnevnte prøvde jeg i et parfymeri i går og er en veldig rød-rød farge. Nummer to er en klassiker, og sistnevnte er en elegant "nude". NARS Powermatt Lip Pigment i "American Woman", "Light my fire", og "Dragon Girl" Disse tre var på super-salg og da måtte jeg jo slå til. "American Woman" er en gammelrosa-nyanse av det mørkere slaget, mens "Light my fire" og "Dragon Girl" er to signalrøde nyanser. Akkurat dét som etter sigende vil være trend i høst- og vintersesongen 24/25. _________________ For de som er interessert, så kan jeg bare anbefale Charlotte Tillbury Colour Chameleon (avbildet her) på det varmeste. Tross oljete øyelokk, sol, og varme så sitter fargen fortsatt - over tolv timer senere. Man har rundt et knapt minutts tid på å blende de ut etter påføring, så det er viktig å være kjapp på labben. Du har kjøpt så mye gøy i det siste. Skulle ønske jeg hadde ditt baderomsskap! Hvilke nettbutikker syns du har de beste tilbudene? Og er du fornøyd med den styling cremen fra Aveda? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 12. juni #5206 Del Skrevet 12. juni (endret) On 6/11/2024 at 10:58 AM, challi said: Du har kjøpt så mye gøy i det siste. Skulle ønske jeg hadde ditt baderomsskap! Hvilke nettbutikker syns du har de beste tilbudene? Og er du fornøyd med den styling cremen fra Aveda? Hihi, tusen takk For å si det sånn - jeg er veldig glad for at min bedre halvdel ikke kommer hjem før i slutten av måneden. Det gir meg forhåpentligvis nok tid til å spre den siste tids shoppe-galskap utover. For akkurat nå ser badet ut som en liten parfymeri-avdeling Jeg bor i Utlandet og har derfor mange (online-)parfymerier å velge mellom 😕 Vet ikke hvor mye hjelp det er i å liste de opp, da jeg slipper å betale (moms og) toll sammenlignet med Norge, men her er de jeg handler (mest) fra: Douglas Flaconi Parfumdreams SpaceNK Cultbeauty Lookfantastic Sephora Nerder fullstendig og lager excel-tabeller med produktnavn, hvem som tilbyr produktet/-ene, og sammenligner prisene hos de ulike tilbyderne (mtp. hvem som har salg). Passer også på å bruke eventuelle rabattkuponger. Har ennå ikke prøvd stylingkremen fra Aveda, men skal gi tilbakerapport så snart det er gjort. Endret 12. juni av Hunter7 Glemte noe veldig viktig 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 13. juni #5207 Del Skrevet 13. juni Hunter7 skrev (15 timer siden): Hihi, tusen takk For å si det sånn - jeg er veldig glad for at min bedre halvdel ikke kommer hjem før i slutten av måneden. Det gir meg forhåpentligvis nok tid til å spre den siste tids shoppe-galskap utover. For akkurat nå ser badet ut som en liten parfymeri-avdeling Jeg bor i Utlandet og har derfor mange (online-)parfymerier å velge mellom 😕 Vet ikke hvor mye hjelp det er i å liste de opp, da jeg slipper å betale (moms og) toll sammenlignet med Norge, men her er de jeg handler (mest) fra: Douglas Flaconi Parfumdreams SpaceNK Cultbeauty Lookfantastic Sephora Nerder fullstendig og lager excel-tabeller med produktnavn, hvem som tilbyr produktet/-ene, og sammenligner prisene hos de ulike tilbyderne (mtp. hvem som har salg). Passer også på å bruke eventuelle rabattkuponger. Har ennå ikke prøvd stylingkremen fra Aveda, men skal gi tilbakerapport så snart det er gjort. haha, høres helt fantastisk ut. Ah, da skjønner jeg. Syns det er mye kjipe tilbud her hjemme, stort sett 15-20% rabatt. Når de har kjørt på litt mer er produktene på salget stort sett ikke så interessante.. Xcel ark og lister var ikke så dumt, helt i min ånd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 13. juni #5208 Del Skrevet 13. juni 4 hours ago, challi said: haha, høres helt fantastisk ut. Ah, da skjønner jeg. Syns det er mye kjipe tilbud her hjemme, stort sett 15-20% rabatt. Når de har kjørt på litt mer er produktene på salget stort sett ikke så interessante.. Xcel ark og lister var ikke så dumt, helt i min ånd Ja, tilbudene og utvalget hjemme på Iskanten er ikke noe særlig tess. Og det har min salige mor også lagt merke til, så nå sender hun meg meldinger om hva hun vil ha, jeg bestiller/kjøper, og så tar jeg alt med når jeg reiser hjem eller sender med posten, selvsagt merket som «gave» slik at Tullvesenet ikke begynner å bølle😁. Forøvrig, testet stylingkremen fra Aveda igår. Først gikk det i mye i bannskap, da jeg syntes håret ble seigt som tyggegummi. Jobbet den så mer inn (omtrentlig mengde på størrelse med et kronestykke), og begynte så å føne. Om det var føningen eller bedre fordeling kan jeg ikke si, men plutselig hadde jeg følelsen av å ha en løvemane. Som om jeg hadde fått doppelt mengde med hår. Gikk til slutt over med glattetang, og håret ble en innertier verdig - glatt, men ikke platt. Voluminøst, men ikke gedigent. Og ingen floker og gordiske knuter! Prima!!! Håret føles heller ikke fett ut, og idag tidlig trengte jeg ikke gjøre annet enn å børste lett gjennom manken. Med andre ord: Anbefales! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 13. juni #5209 Del Skrevet 13. juni Hunter7 skrev (1 time siden): Ja, tilbudene og utvalget hjemme på Iskanten er ikke noe særlig tess. Og det har min salige mor også lagt merke til, så nå sender hun meg meldinger om hva hun vil ha, jeg bestiller/kjøper, og så tar jeg alt med når jeg reiser hjem eller sender med posten, selvsagt merket som «gave» slik at Tullvesenet ikke begynner å bølle😁. Forøvrig, testet stylingkremen fra Aveda igår. Først gikk det i mye i bannskap, da jeg syntes håret ble seigt som tyggegummi. Jobbet den så mer inn (omtrentlig mengde på størrelse med et kronestykke), og begynte så å føne. Om det var føningen eller bedre fordeling kan jeg ikke si, men plutselig hadde jeg følelsen av å ha en løvemane. Som om jeg hadde fått doppelt mengde med hår. Gikk til slutt over med glattetang, og håret ble en innertier verdig - glatt, men ikke platt. Voluminøst, men ikke gedigent. Og ingen floker og gordiske knuter! Prima!!! Håret føles heller ikke fett ut, og idag tidlig trengte jeg ikke gjøre annet enn å børste lett gjennom manken. Med andre ord: Anbefales! Da tror jeg det blir en Aveda styling creme på meg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. juni #5210 Del Skrevet 13. juni 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 13. juni #5211 Del Skrevet 13. juni Aloe vera gele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5212 Del Skrevet 13. juni Cosrx sin rens😍 Anonymkode: f6e0f...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 14. juni #5213 Del Skrevet 14. juni Bestilt to parfymeprøvar frå Finn; Kayali Sparkling Lychee & Bianco Latte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #5214 Del Skrevet 14. juni Har så vanskelig og sensitiv hud som reagerer på alt. Samtidig plutselig fått kviseutbrudd. Krysser fingrene for at disse kan fikse det 🤞 Anonymkode: e804f...695 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 14. juni #5215 Del Skrevet 14. juni La inn en bestilling hos Vossabia i dag. Panterbalsam og kamillebalsam kjøpte jeg først i liten størrelse for å teste - spesielt kamillebalsamen er virkelig nydelig. Testet leppepomade med lavendel derfra, den er beste jeg har testet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 15. juni #5216 Del Skrevet 15. juni har sjekket på huldrelepper men eterisk olje granbar eller noe sånt? høres spesielt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5217 Del Skrevet 15. juni Dr. Ankerstjerne The Sun Set Kjøpte på lyko, var ca 900 kr billigere enn på hjemmesiden til dr. ankerstjerne Anonymkode: 024d9...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5218 Del Skrevet 15. juni Cantu curl activator leave in. Ellers har jeg nylig oppdaget skin1004 sine serum. Helt fantastisk. Anonymkode: 42d02...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 15. juni #5219 Del Skrevet 15. juni 7 hours ago, Ænema said: har sjekket på huldrelepper men eterisk olje granbar eller noe sånt? høres spesielt ut. Det er litt i tråd med en del av de andre produktene, lukter (og eventuelt smaker) litt skog. Syntes det var veldig spesielt med tisteloljen i leppepomaden også, men definitivt en tilvenningssak, og så synes jeg ikke smaken og lukten sitter så lenge i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #5220 Del Skrevet 15. juni Filorga timefiller hudkrem og øyekrem Anonymkode: 662ad...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå