Lev_livet Skrevet 31. oktober 2023 #4781 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor fikk du kjøpt rare beauty? 😍 Anonymkode: dfccb...85f Det kan kjøpes på sephora.se 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 31. oktober 2023 #4782 Del Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor fikk du kjøpt rare beauty? 😍 Anonymkode: dfccb...85f Sephora.se (ingen toll siden de er voec-registrert) 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 1. november 2023 #4783 Del Skrevet 1. november 2023 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. november 2023 #4784 Del Skrevet 1. november 2023 Denne!🤍❄️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. november 2023 #4785 Del Skrevet 1. november 2023 Jadasikkert29 skrev (2 timer siden): Omg,HVOR fikk du kjøpt dette?? Kicks har vært utsolgt i laaang tid for denne highlighteren.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 1. november 2023 #4786 Del Skrevet 1. november 2023 flusa skrev (1 time siden): Omg,HVOR fikk du kjøpt dette?? Kicks har vært utsolgt i laaang tid for denne highlighteren.. Sephora.se 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 1. november 2023 #4787 Del Skrevet 1. november 2023 Stiv pris, men denne er den aller beste jeg har prøvd. Bruker en lett foundation til daglig og føler meg som en dronning når jeg bruker denne til anledninger ❤️ https://www.kicks.no/makeup/base/foundation/skin-caviar-concealer-foundation-spf15-honey-beige 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 1. november 2023 #4788 Del Skrevet 1. november 2023 flusa skrev (3 timer siden): Denne!🤍❄️ Denne er altså SÅ god! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4789 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 16.12): Jeg bruker samme type retinol. Før fikk jeg kviser av sukker, det gjør jeg ikke nå. Og porene på nesen er blitt mye mindre. Da jeg begynte bruke den påførte jeg den med 4 dagers mellomrom de første ukene. 3 dager etter første påføring begynte huden å flasse, bortsett fra på nesen der jeg har fet hud. Det gikk over etter en ukes tid. Nå er den min vanlige nattkrem, blir ikke tørr av den. Håper du blir fornøyd! Anonymkode: 76ff8...f7e Takk for at du deler erfaringen din 🙂 Foreløpig har jeg brukt en gang i uka. Har ingen reaksjoner så skal prøve på 2 ganger. Anonymkode: c7326...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. november 2023 #4790 Del Skrevet 1. november 2023 Miss_Sunshine* skrev (1 time siden): Denne er altså SÅ god! 😍 Håper det,har aldri luktet på den🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. november 2023 #4791 Del Skrevet 2. november 2023 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 2. november 2023 #4792 Del Skrevet 2. november 2023 flusa skrev (14 timer siden): Håper det,har aldri luktet på den🤪 Håper du kommer til å like den like godt som meg! 🤗 Jeg liker den så godt at jeg nesten har litt vanskelig for å se for meg at det er noen som ikke liker den. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. november 2023 #4793 Del Skrevet 2. november 2023 Miss_Sunshine* skrev (12 timer siden): Håper du kommer til å like den like godt som meg! 🤗 Jeg liker den så godt at jeg nesten har litt vanskelig for å se for meg at det er noen som ikke liker den. 😅 Høres veldig bra ut🥰 Gleder meg til den kommer!😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 3. november 2023 #4794 Del Skrevet 3. november 2023 Microneedling, Dr. Pen Ultima M8S. Gleder meg til å prøve den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 3. november 2023 #4795 Del Skrevet 3. november 2023 Er i Paris og har allerede kjøpt noe fra apotek og parfymer på salg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #4796 Del Skrevet 4. november 2023 Litt kontaktlinser Fordi jeg drikker for mye te/kaffe: Anbefalt meg av noen her i tråden: Litt dyr men drøy. Samme med denne: Litt hårpleie Til mannen: Prøver no nytt og: Jeg har ikke høye forventninger:P 💸💸💸 Anonymkode: 188e0...a0d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 5. november 2023 #4797 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Har gått helt bananas😆 Har vært ute og reist og noe er kjøpt på nett🥰 Makeup by Mairo surreal skin foundation N2 - Prøvd den et par ganger og er superfornøyd🥰 Makup by Mario master crystal reflector, liker litt glitter i julebordstida, så veldig fornøyd med denne også🥰 Too Faced brown eyeliner, helt elsk🥰 Tarte Ultra Creamy Concealer, gjenkjøp🥰 Nyx Eye shaddow pallet Vintage Jeans Baby, hetlt supert🥰 Bourjois little round pot blush, liker veldig godt og lukter himmelsk, svak ren lukt🥰 Mac Studi Fix Powder * Foudation NW20, bruker ikke flytende foundation på nesa, bare pudderfoundation og da er denne veldig bra🥰 Sigma Beauty matte bronzer light, helt nydelig🥰 Elizabeth Arden vissible difference moiturizing eye cream, prøvde noen dager og er så langt veldig fornøyd🥰 Endret 5. november 2023 av Maddy25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 5. november 2023 #4798 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Har kjøpt farsdagsgave og julegaver. Versace Pour Homme Boss Bottled Tonic Shower Gel Clarins Christmas Beauty Essentials Fenty Diamond Bomb Baby Mini Lip Gloss & Highlighter Set (julegave til meg selv). Takk til@Jadasikkert29 for henviningen til Sephora SE! 🥰 Jeg er også en av mange som har lett etter «Diamond Bomb Highlighter.» Den er umulig å få tak i. Endret 5. november 2023 av Callista 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 5. november 2023 #4799 Del Skrevet 5. november 2023 AnonymBruker skrev (På 21.10.2023 den 6.53): Hva er dette ? Selvbruning? 😃 Anonymkode: 0b1b6...51d Ja, dråper som blandes i dagkrem men brukes på natt. Kremen det blandes i har best effekt om den ikke er fet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. november 2023 #4800 Del Skrevet 5. november 2023 Ble en del innkjøp til meg selv under julegave shoppingen, ooops 🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå