Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne for en tid tilbake og har hatt den liggende uten å teste den. Men i dag gjore jeg det😍

Den er helt super, så enkel på en måte. Påførte med børste og gikk over med svamt som vanlig.  Satt som ett skudd.

Perfekt farge også , 05 light. Litt samme følelese fikk jeg da jeg prøvde CC kremen til Lumene, den er også så utrolig bra.

Tror Lumene er veldig undervurdert. Denne foundationen kan måle seg med veldig mange dyrere. Den har medium dekk som kan bygges opp.

shopping-1.webp.3b44efae0412aa535f8a54f78795de9b.webp

Endret av Maddy25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan anbefale meg en øyenskyggepalett?:) Jeg ønsker meg en med brun, kobber, gull og den slags farger(ja, jeg har blå øyne:P), jeg er ikke så flink med øyenskygge ei har mye erfaring, så noe som er lett å jobbe med og som ikke er kjempestor helst?

Anonymkode: 188e0...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Noen som kan anbefale meg en øyenskyggepalett?:) Jeg ønsker meg en med brun, kobber, gull og den slags farger(ja, jeg har blå øyne:P), jeg er ikke så flink med øyenskygge ei har mye erfaring, så noe som er lett å jobbe med og som ikke er kjempestor helst?

Er kjempefornøyd med disse! Superenkle å bruke og passer veldig fint til blå øyne☺️

Screenshot_20231028-220737.png

Screenshot_20231028-220825.png

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 18.10.2023 den 12.16):

Dove selvbruningskrem, den beste😍

Den mørkeste fargen, da den lyse ikke gir meg noe farge.

Ooog,den koster bare 39 kr på Normal😍

image.png.894dbe46bffccb23549e8e4cdb22d771.png

Bruker du denne som en vanlig fuktighetskrem? 

Anonymkode: c692c...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ode To Dullness fra Juliette Has A Gun. Dette var kjærlighet ved første sniff! Den helt perfekte hverdagsparfymen til høst og vinter. 🤎 Den lukter som en myk, varm og fluffy genser! 😍Sitter lenge til å være en såpass mild duft også. Har allerede bestilt en i full størrelse - er helt obsessed.

Shower oil in gel fra Glöd. Lånte denne en dag jeg dusja hos ei venninne, og nesten før jeg hadde fått på meg klærne så var den bestilt. Den skummer godt, lett å skylle av og huden føles både skikkelig ren og helt silkemyk! Er ikke klissete i det hele tatt, og huden får en nydelig glød. Til å lukte jordbær så er den heller ikke så ille, den er ikke faktisk ikke kvalmende. Denne blir helt gull i vinter.

Perfect Hair Day Dry Shampoo fra Living Proof. Påfyll av verdens beste tørrsjampo! Kan nesten måle seg med nyvasket hår. Håret føles ikke tungt eller klissete, etterlater ikke ett hvitt/grått lag med pulver, og lukter supergodt. Håret mitt «klarer» seg en ekstra dag uten vask med denne kontra andre tørrsjampoer.

The Wonder Stick Bronze & Contour fra Hickap. I fargen «Icy Chai» Vært litt på jakt etter en bronzer som er lys nok med gråtoner i seg uten å bli for grå. Og traff blink på første forsøk. Legger seg pent og er lett å blende. Veldig fin tone nå som jeg er på mitt blekeste også.

Go Fresh Acai & Water Lily Deo Spray fra Dove. Bruker vanligvis deospray fra Rituals eller Nivea, men fant denne til 20 kr, så da slang jeg den med. Går på medisiner som gjør at jeg svetter litt over gjennomsnittet, og til tider har leg litt heftig lukt også. Denne klarte ikke å holde meg tørr og luktfri gjennom dagen, så kjøper nok en av de overnevnte neste gang igjen.

Trio Cream Discovery Set fra Sol de Janeiro. Lukta på den gule ble litt for kvalmende for meg, men ELSKET den røde og rosa! Ble ikke så imponert over selve kremen da (mtp at de koster 500 kr), det tok litt vel lang tid før de trakk inn i huden, og de var heller ikke spesielt fuktighetsgivende. Kommer nok heller til å kjøpe body mistene i tilsvarende dufter i stedet.

Lash Spa Mascara fra Makeupmekka. I fargen brun. Har egentlig ikke hatt hell med noen av mascaraene fra MM, men den kostet bare 30 kr, så ga den en sjanse. Overraskende bra! Separerer vippene fint, gir greit med lengde og volum, og klumper ikke. Den smitter imidlertid av de dagene jeg har på sminke lenge (8t+), og skulle ønske den faktisk var mer brun enn svart. Liker nok Paradise-mascaraen fra L’Oreal hakket bedre.

*sniker meg ut av tråden igjen etter å ha kuppet den ved å skrive en halv roman 😬*

IMG_3949.webp

IMG_3950.webp

IMG_3951.webp

IMG_3952.webp

IMG_3953.webp

IMG_3955.jpeg

IMG_3956.webp

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bruker du denne som en vanlig fuktighetskrem? 

Anonymkode: c692c...1dd

Ja det gjør jeg.

Smører inn hele kroppen med den,som en body lotion.

Den gir så masse fukt,og fin farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadasikkert29 skrev (På 28.10.2023 den 22.09):

Er kjempefornøyd med disse! Superenkle å bruke og passer veldig fint til blå øyne☺️

Screenshot_20231028-220737.png

Screenshot_20231028-220825.png

Den fra Anastasia så nydelig ut! Mene... Slo meg akkurat at jeg burde ha børster også :fnise: Jeg har egentlig ikke det. Kan noen anbefale et lite sett el. som er nybegynnervennlig?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den fra Anastasia så nydelig ut! Mene... Slo meg akkurat at jeg burde ha børster også :fnise: Jeg har egentlig ikke det. Kan noen anbefale et lite sett el. som er nybegynnervennlig?:)

Anbefaler disse!  😊

Screenshot_20231030-232220.png

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden her... Har dere regnet på hvor mye penger dere bruker sånn omtrent på produkter i året? Så på "Mine Sider" på kicks.no og fikk litt sjokk. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 minutter siden):

Litt på siden her... Har dere regnet på hvor mye penger dere bruker sånn omtrent på produkter i året? Så på "Mine Sider" på kicks.no og fikk litt sjokk. :sjenert:

Ikke i nærheten av hva jeg skulle ønske 😂🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (1 time siden):

Ikke i nærheten av hva jeg skulle ønske 😂🙈

...og den kan gå begge veier. Du skulle ønske du kunne bruke mer eller du skulle ønske du ikke hadde brukt så mye. Vil tro det siste er mest utbredt 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (2 timer siden):

...og den kan gå begge veier. Du skulle ønske du kunne bruke mer eller du skulle ønske du ikke hadde brukt så mye. Vil tro det siste er mest utbredt 😄

Faktisk den første.

Jeg window shopper vesentlig mye mer enn jeg bruker. 😂

Prøver å begrense det litt 🙈

Endret av mereo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (13 timer siden):

makeupmekka her greie børster, spesielt om du finner de på tilbud.

jeg hadde drøyd dyre børster til du finner ut hva slags børster du trenger og liker. liten vits i å kjøpe dyre børster du aldri bruker.

eksempel: https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/bronzed-brush-set

Har mange make up mekka koster,elsker de jeg og.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (24 minutter siden):

Jeg window shopper vesentlig mye mer enn jeg bruker. 😂

Prøver å begrense det litt 🙈

Faktisk gjør jeg også dette.

Hadde jeg vært rik,hadde jeg ikke vært det lenge🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
flusa skrev (5 timer siden):

Faktisk gjør jeg også dette.

Hadde jeg vært rik,hadde jeg ikke vært det lenge🙈

«Gi meg 5 min» hadde jeg bare sagt da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (6 timer siden):

Screenshot_20231031-150025.png

Hvor fikk du kjøpt rare beauty? 😍

Anonymkode: dfccb...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...