Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått disse to produkene ennå, og jeg gleder meg så til å prøve dem 🤩 Det er lenge siden jeg brukte BB-krem eller foundation, så spørs hva jeg synes om denne. Var egentlig et impulskjøp på salg.

IMG_3747.jpeg

IMG_3746.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (8 timer siden):

Takk, jeg fikk lyst til å prøve den. 

Den er overraskende god🥰

Mm har ganske bra leppeprodukter,bl.a.leppepomader.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuktserum med kollagen:

Revolution - Serum - Skincare Stabilised Active Collagen Serum 30 ml - Serum hos Luxplus

Foundation:

Wet n Wild Photo Focus Dewy Foundation Soft Beige 28ml

Bestilte denne etter en anbefaling fra en makeupartist på YT som har omtrent samme hudtype som meg (moden, kombinert hud), og må si at den er overraskende bra! Den er nok litt mer "dewy" enn jeg ville ha ønsket, men sitter godt og oksiderer ikke. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte ha litt fra den nye kolleksjonen til Jeffree Star ☺️ veldig spent på den gjennomsiktige solkremen som visstnok kan brukes som primer også 👍

Screenshot_20230929-200320.png

Screenshot_20230929-200402.png

Screenshot_20230929-200343.png

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, flusa said:

De har fått essence på dollarstore!

Denne kostet 30 kr,mener jeg😁

image.png.2a2887090156e27e21838471a149c0c8.png

Så kult, da må jeg ta meg en tur til uka😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom luxplus og skaffet meg litt mer håndsåpe fra Palmolive, (skum som blir såpe, er så digg), en eye liner fra gosh, shampo fra Ref og en ny shampo fra noe jeg ikke har prøvd før: Palmer's shine therapy.

Og så fikk jeg sms om rabatt på julekalenderen til Makeup mekka, så... da vet vi jo hva som dukker opp i postkassa snart 😅

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte nettopp Lyko sin 24K adventskalender. 😍 Hadde den samme i fjor, og kunne ikke vært mer fornøyd! Selv om den er veldig dyr så er den faktisk verdt det i mine øyne! Nå kan desember bare komme. 🥰

(Fant ikke noe bilde av kalenderen der hvor innholdet ikke vises, så velger å la være å legge ved det, vil ikke eventuelt spoile for noen andre. ☺️)

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.kicks.no/biotherm/hudpleie/kroppspleie/body-lotion/lait-corporel-400-ml?gclid=CjwKCAjw9-6oBhBaEiwAHv1QvHvtvFAOkkKopxbMxXs73o1Kj17iNR87UKQJhmZzQByj_4-s1UOhRxoCFrMQAvD_BwE

Elsker denne!

Har 7 (!) bodycreme fra Rituals, men usikker på om de fukter nok. Jeg har alltid hatt denne som favoritt.

For ordens skyld; kun en av disse bodycreme har jeg kjøpt selv. Resten har vært gaver/ kalender ol

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis skuffet over kalenderen til Makeup mekka, ingenting var pakket inn. Så, jeg fikk en venninne til å se i posen og hun tar det med seg og pakker inn :D   er jo ikke noe moro med kalender når man vet alt på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri kjøpt hm-neglelakker, men etter å ha lest litt på nett så kjøpte jeg en liten skokk i dag :sjenert: Så da ble følgende kjøpt i fargene:

Into The Desert, Sibylline, Chalky Pink, Boss in Red, Darth Who?, December Dawn og True Tyrian. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 5.10.2023 den 12.55):

Har aldri kjøpt hm-neglelakker, men etter å ha lest litt på nett så kjøpte jeg en liten skokk i dag :sjenert: Så da ble følgende kjøpt i fargene:

Into The Desert, Sibylline, Chalky Pink, Boss in Red, Darth Who?, December Dawn og True Tyrian. 

Er det gode neglelakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MarianneE said:

Er det gode neglelakker?

Jeg leste på nett om flere som hadde testet og funnet de bra. Jeg har omtrent kun holdt meg til Dior, men ville prøve noen andre, og var på H&M på Hercules og godt fornøyd med utvalget der og pris (nett har vel kanskje mer). 
Akkurat nå tester jeg Chalky Pink, som er en dus rosafarge. Vil nok si fargen er litt mørkere på negl enn i flaske. Jeg tok på samme dag som jeg kjøpte, ikkeno sprekker eller chips av neglelakken ennå. (Har ikke topcoat på). Sånn som den sitter, regner jeg med en uke + IMG_2568.gif.c66fcffb29e07ad360075ea73f1e44e6.gif

( :sjenert: I neglelakktråden kan du se hvordan fargen er)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...