Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

image.thumb.jpeg.e96093d812f67dd279e256f09e2cc009.jpegd

Denne er så fin!  Almost lipstick Black Honey fra Clinique. Datteren min kjøpte seg en, og etter å ha lånt den noen ganger så måtte jeg bare kjøpe meg en jeg også😄

https://fredrikoglouisa.no/produkt/almost-lipstick-black-honey-19g/

image.jpeg.c779bcf7a819f982dba7a3a3b7f1a8b3.jpeg

https://fredrikoglouisa.no/produkt/lash-volumiser-38c-10ml/

Mascara fra Sensai, gir vekdig fine vipper. Liker at den er vannfast og vaskes av med vann på 38 grader, slipper øyesminkefjerner :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maddy25 skrev (5 timer siden):

Her var det mye fint😍 Det pudderet er helt supert🥰 Og blushen også🥰

Jaa enig😍, har kjøpt de flere ganger før 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (21 timer siden):

image.thumb.jpeg.e96093d812f67dd279e256f09e2cc009.jpegd

Denne er så fin!  Almost lipstick Black Honey fra Clinique. Datteren min kjøpte seg en, og etter å ha lånt den noen ganger så måtte jeg bare kjøpe meg en jeg også😄

https://fredrikoglouisa.no/produkt/almost-lipstick-black-honey-19g/

image.jpeg.c779bcf7a819f982dba7a3a3b7f1a8b3.jpeg

https://fredrikoglouisa.no/produkt/lash-volumiser-38c-10ml/

Mascara fra Sensai, gir vekdig fine vipper. Liker at den er vannfast og vaskes av med vann på 38 grader, slipper øyesminkefjerner :) 

Jeg elsker Black Honey fra Clinique jeg også 😀 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (1 time siden):

har kuttet ut alt som har talkum i seg. så skal kjøpe inn litt nytt nå.

101351-thumbnail-500x500.png

hynt-concealer-alle_600x.jpg?v=164146688

Har noe erfaring med Zao og liker Lily Lolo sine mineral pudder foundationen mye bedre.                                                                    Helgeturen til Normal 😂

IMG_2162.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (På 25.8.2023 den 12.44):

Lipsticken fra Clinique er nydelig (og veldig fin på høsten)😊

Brukte samme mascara fra Sensai før, men kjøpte Skyhigh fra Maybelline og nå kan jeg ikke bruke en annen mascara🤩

Har kjøpt en del produkter fra ZO Skin og må bare si at det har vært bortkastede penger. Overprisede produkter som ikke er spesielt gode. Aldri mer!

Anonymkode: 1898d...f76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy25 skrev (På 22.8.2023 den 13.02):

Jeg holdt på å betille derfra, men fant ut at de ikke var voec registret. Så det blir nok en dyr fornøyelse😆 Håper den foundationen er bra, du må gi tilbakemelding🥰

Nå har jeg fått testet HausLabs sin foundation og blush ett par ganger.

Er positivt overrasket☺️ Fargematchen  som ble gjort på siden deres ble utrolig nok helt perfekt! Det har jeg aldri opplevd før!  Legger seg fint på huden, medium dekk og har en litt glowy finish.

Håper denne kommer til Norge så det blir litt billigere å kjøpe neste gang😂 (men ble ingen toll/moms når jeg hentet den ut i det minste)

Blushen var litt underveldende, syns ikke den la seg noe fint og var litt vanskelig å blende ut. Den blir nok ikke mye brukt selv om den er kjempefin. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Jadasikkert29 said:

Nå har jeg fått testet HausLabs sin foundation og blush ett par ganger.

Er positivt overrasket☺️ Fargematchen  som ble gjort på siden deres ble utrolig nok helt perfekt! Det har jeg aldri opplevd før!  Legger seg fint på huden, medium dekk og har en litt glowy finish.

Håper denne kommer til Norge så det blir litt billigere å kjøpe neste gang😂 (men ble ingen toll/moms når jeg hentet den ut i det minste)

Blushen var litt underveldende, syns ikke den la seg noe fint og var litt vanskelig å blende ut. Den blir nok ikke mye brukt selv om den er kjempefin. 

Tusen takk for oppdatering💗 Da spørst det om jeg faller for fristelsen etterhvert🥰 Jeg er en foundation nerd uten like🤣

Og så bra at det ikke ble noe tillegg å betale. Jeg fant dem ikke på voec listen, men kanskje de ikke er helt oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy25 skrev (21 timer siden):

Tusen takk for oppdatering💗 Da spørst det om jeg faller for fristelsen etterhvert🥰 Jeg er en foundation nerd uten like🤣

Og så bra at det ikke ble noe tillegg å betale. Jeg fant dem ikke på voec listen, men kanskje de ikke er helt oppdatert.

Ja, sånn som jeg har forstått det så har Hauslabs forhåndsbetalt DHL for moms og avgifter. Så da vet jeg hvorfor frakten var så dyr:p 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg komme meg ut av TikTok tror jeg, blir så påvirket 😂 Men har iallefall bestilt meg en blush fra Patrick Ta🤩

Screenshot_20230829-123412-125.png

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15% på hårprodukt på BliVakker gjorde at eg fekk ei halvliters flaske med Kevin Murphy Hydrating Wash til kr 425,- ! Vanleg pris på denne shampoen er kr 400,- for 250 ml på nettbutikkane som fører merket. Superglad for at eg slo til! 

ed8ddf7a-e098-4d98-9b21-3cc541847a96_1.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadasikkert29 skrev (21 timer siden):

Nå må jeg komme meg ut av TikTok tror jeg, blir så påvirket 😂 Men har iallefall bestilt meg en blush fra Patrick Ta🤩

Den der er jeg og nysgjerrig på - liker at man har både krem og pudder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (21 timer siden):

Nå var det like før du influenset meg 😁 Jeg fikk grusomt lyst på denne!

AprilLudgate skrev (4 minutter siden):

Den der er jeg og nysgjerrig på - liker at man har både krem og pudder!

Jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og reist og fikk tak i denne veldig billig. Har aldri prøvd før. De hadde bare fra F4 og oppover og tenkte at det blir helt feil. Men tok sjansen på F4. Den så virkelig helt griserosa ut i flaska, så var litt usikker, selv om jeg er veldig kald i fargene.

Den viste jeg å være mer enn perfekt😍 Og skikkelig god. Ganske så fulldekkende, men med perfekt farge og lite produkt ble det helt suverent🥰

image.jpeg.86371958493e3f8424edae03fe9fd9e9.jpeg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maddy25 skrev (3 timer siden):

Har vært ute og reist og fikk tak i denne veldig billig. Har aldri prøvd før. De hadde bare fra F4 og oppover og tenkte at det blir helt feil. Men tok sjansen på F4. Den så virkelig helt griserosa ut i flaska, så var litt usikker, selv om jeg er veldig kald i fargene.

Den viste jeg å være mer enn perfekt😍 Og skikkelig god. Ganske så fulldekkende, men med perfekt farge og lite produkt ble det helt suverent🥰

Hvis det er concealeren, så er den utrolig bra🥰

Den dekker såååå bra med lite produkt,skjuler mine røde,sprengte blodkar,setter seg ikke i linjene mine og den oksiderer heller ikke.

Love it!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, flusa said:

Hvis det er concealeren, så er den utrolig bra🥰

Den dekker såååå bra med lite produkt,skjuler mine røde,sprengte blodkar,setter seg ikke i linjene mine og den oksiderer heller ikke.

Love it!

Det er foundation jeg har kjøpt, men nå spørs det om jeg må ha concealeren også😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddy25 skrev (7 timer siden):

Kva for merke er dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Capazitet said:

Kva for merke er dette?

Det er Revolution🙂 Den heter Revolution conceal and define foundation🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...