jukkapalme Skrevet 28. april 2023 #4121 Del Skrevet 28. april 2023 MyMichelle skrev (2 timer siden): Så fint at andre her også liker Ole Henriksen! Jeg begynte for over 3 år siden, og har nesten bare brukt det merket etter det. Fram til før påske, da jeg prøvde COSRX snegleslim og toner. Men Ole fortsetter jeg med. Jeg tror jeg har brukt det i 6 år. Bruker også Medik8, Paulas choice, samt peptider fra the ordinary. Har aldri prøvd snegleslim, jeg, selv om jeg har hørt at det er veldig bra. Har ikke klart å finne ut hvordan det er med det etiske, om sneglene plages/stresses osv. Men heldigvis finnes det jo mange ting som også gir mye fukt osv. Kommer til å fortsette med Ole jeg også. Har hørt noen stygge rykter om at den blå kremen er utgått, så har kjøpt to i backup. Jeg elsker den kremen. Men heldigvis er den lilla like god. flusa skrev (1 time siden): Jeg elsker ansiktsrensen, den oransje! Den renser huden skikkelig ren,fjerner sminke. Også lukter den supergodt🤗 Jeg og! Ja, den lukter så godt at man nesten har lyst til å drikke den! 🤩 Den grønne er også knallgod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4122 Del Skrevet 28. april 2023 Anonymkode: 66bef...1be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 28. april 2023 #4123 Del Skrevet 28. april 2023 MyMichelle skrev (9 timer siden): Jeg fikk pakke i dag 🤩 Jeg har aldri før brukt oljerens, så det blir spennende å prøve. Produktene fra COSRX er slike jeg bruker daglig, så kjøper når jeg finner dem på salg. Bruker flere lag av toneren (men ikke «7 skin method»). Parfymeprøven lukter… mann. Jeg bruker også Clean It Zero og elsker den! Riktig nok bruker jeg ikke den rosa, men jeg har prøvd den også (har den som er beregnet på fet hud; mintfarget), veldig god oljerens! Husk at oljerens må følges opp med vannbasert rens etterpå - ellers risikerer du kviseutbrudd fordi man ikke får bort all oljen bare med å skylle ansiktet. Jeg bruker den på tørr hud (som anbefalt). Finner meg en hyggelig youtubevideo og se på mens jeg masserer oljerensen over hele ansiktet, før jeg skyller den av og følger på med vannbasert rens. Jeg foretrekker denne (men det er jo min personlige preferanse). Den etterlater ikke "film" på huden, og inneholder både AHA-syre (eksfolierende) of centella asiatica (beroligende): https://utseende.no/produkt/merker/pyunkang-yul/pyunkang-yul-calming-low-ph-foaming-cleanser-150ml 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 29. april 2023 #4124 Del Skrevet 29. april 2023 Ny shampoo og balsam med keratin,som skal være fint for brusete,tørt hår. Jeg har sårlig hjemmeperm,så prøvde den; fy flate..den er.jo driiiiitgo!!! Gir masse fukt til håret, veldig imponert over merket! Superbillig(39 kr per.stykk på normal,for svære flasker) og lukter seff himmelsk🥰 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 29. april 2023 #4125 Del Skrevet 29. april 2023 Gikk på en liten smell og kjøpte Caia sin nye serum foundation🤪 Akkurat som jeg ikke har nok. Blir spennende, for den første fountaion de kom med var grusom. Men denne virker lovende. Har sett noen youtube videoer🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. april 2023 #4126 Del Skrevet 29. april 2023 flusa skrev (20 timer siden): Jeg elsker ansiktsrensen, den oransje! Den renser huden skikkelig ren,fjerner sminke. Også lukter den supergodt🤗 Ja! Den er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 29. april 2023 #4127 Del Skrevet 29. april 2023 flusa skrev (På 28.4.2023 den 16.35): Jeg elsker ansiktsrensen, den oransje! Den renser huden skikkelig ren,fjerner sminke. Også lukter den supergodt🤗 Enig! Har også brukt den grønne, liker den også veldig godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4128 Del Skrevet 29. april 2023 Var det lov å spørre om råd her? Etter anbefaling her på KG ett sted bruker jeg kun Dior Diorshow vannfast mascara. Men jeg har hittil ikke klart å finne en eneste sminkefjerner som fjerner den? Noen anbefalinger? Fikk også hjelp av ei venninne til å finne foundation, den passer bra fargemessig, men har en tendens til å fremheve kråketær og smilerynker? Finnes det noen tips for å unngå det? Anonymkode: f0ee5...803 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. april 2023 #4129 Del Skrevet 30. april 2023 Påfyll av en av mine absolutt favoritt leppepomader!!💕 bestilte en 2-pakning på,Luxplus. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 30. april 2023 #4130 Del Skrevet 30. april 2023 (endret) Centella skrev (På 28.4.2023 den 22.43): Jeg bruker også Clean It Zero og elsker den! Riktig nok bruker jeg ikke den rosa, men jeg har prøvd den også (har den som er beregnet på fet hud; mintfarget), veldig god oljerens! Husk at oljerens må følges opp med vannbasert rens etterpå - ellers risikerer du kviseutbrudd fordi man ikke får bort all oljen bare med å skylle ansiktet. Jeg bruker den på tørr hud (som anbefalt). Finner meg en hyggelig youtubevideo og se på mens jeg masserer oljerensen over hele ansiktet, før jeg skyller den av og følger på med vannbasert rens. Jeg foretrekker denne (men det er jo min personlige preferanse). Den etterlater ikke "film" på huden, og inneholder både AHA-syre (eksfolierende) of centella asiatica (beroligende): https://utseende.no/produkt/merker/pyunkang-yul/pyunkang-yul-calming-low-ph-foaming-cleanser-150ml Jeg bruker Ole Henriksen vannbaserte Truth Juice etterpå. Den inneholder PHA. En av tonerne (også Ole Henriksen) jeg bruker inneholder AHA. Endret 30. april 2023 av MyMichelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 30. april 2023 #4131 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 19.02): Anonymkode: 66bef...1be Samme solkrem som jeg elsker! Jeg bruker også Bondi Sands, men annen smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 30. april 2023 #4132 Del Skrevet 30. april 2023 Lipgloss💕 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 1. mai 2023 #4133 Del Skrevet 1. mai 2023 Mac painterly paint pot. Har brukt denne i årevis og den funker fjell som øyskyggebase, eller bare for å jevne ut fargen på øyelokket. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4134 Del Skrevet 1. mai 2023 jukkapalme skrev (På 28.4.2023 den 18.29): Jeg tror jeg har brukt det i 6 år. Bruker også Medik8, Paulas choice, samt peptider fra the ordinary. Har aldri prøvd snegleslim, jeg, selv om jeg har hørt at det er veldig bra. Har ikke klart å finne ut hvordan det er med det etiske, om sneglene plages/stresses osv. Men heldigvis finnes det jo mange ting som også gir mye fukt osv. Kommer til å fortsette med Ole jeg også. Har hørt noen stygge rykter om at den blå kremen er utgått, så har kjøpt to i backup. Jeg elsker den kremen. Men heldigvis er den lilla like god. Jeg og! Ja, den lukter så godt at man nesten har lyst til å drikke den! 🤩 Den grønne er også knallgod. CosRx som de aller fleste koreanske merkene, bruker organiske og økologiske ingredienser. Sneglesmil fra koreanske hudpeleiemerker er snegler som avles opp og de filtrerer slimet. De dreper ikke snegler, liksom. Anonymkode: 7f0bb...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. mai 2023 #4135 Del Skrevet 1. mai 2023 jukkapalme skrev (På 21.4.2023 den 11.41): Spennende! Kanskje jeg skal teste de to neste gang jeg er på normal. Bruker aaaltfor mye penger på hudpleie og mest dyre/halvdyre merker som Paulas Choice og Medik8. Er kresen på hudpleie, men det er alltid gøy å finne billige ting som funker. Ang spf vil jeg anbefale super uv fra garnier. Det er jo en solkrem og ikke dagkrem med spf, men den er tynn og lett og legger seg fint over dagkrem og annen hudpleie og er også fin under sminke. Er såpass lett at det aldri føles som man har for mye i ansiktet, selv om man bruker anbefalt mengde solkrem med dagkrem under og sminke over. Ikke svir den i øynene heller, man blir ikke hvit i trynet av den og den er billig, oljefri og parfymefri. Elsk! 😻 Jeg elsker også denne 🥰 Meeen jeg rasket med meg feil sist, fikk den tjukke typen. Passer greit nå etter jeg har vært på tretinoinkjør (og slutta), men som du sier er denne så genial til å legge over fast hudpleie uten kliss. Kan liksom bruke god nok mengde uten å bli diskokule. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. mai 2023 #4136 Del Skrevet 1. mai 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. mai 2023 #4137 Del Skrevet 1. mai 2023 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 1. mai 2023 #4138 Del Skrevet 1. mai 2023 MyMichelle skrev (På 30.4.2023 den 17.05): Jeg bruker Ole Henriksen vannbaserte Truth Juice etterpå. Den inneholder PHA. En av tonerne (også Ole Henriksen) jeg bruker inneholder AHA. Jeg har aldri prøvd noe fra Ole Henriksen, men hører produktene skal være gode. er du fornøyd med den rensen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. mai 2023 #4139 Del Skrevet 2. mai 2023 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. mai 2023 #4140 Del Skrevet 2. mai 2023 (endret) Centella skrev (20 timer siden): Jeg har aldri prøvd noe fra Ole Henriksen, men hører produktene skal være gode. er du fornøyd med den rensen? Ja, veldig. Har brukt den i over 3 år. Den renser godt uten å gjøre huden tørr. Og lukter herlig. En venninne med grov hud opplevde at hun fikk mykere hud etter å ha brukt den rensen. Endret 2. mai 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå