SiljeKP68 Skrevet 24. mars 2023 #3901 Del Skrevet 24. mars 2023 Avene TriXera Nutri-Fluid Lotion for min kjempetørre hud 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 24. mars 2023 #3902 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takket være deg, har jeg funnet en øyeolje som hjelper mot den tørre huden rundt øynene! Takk🙏 Anonymkode: 1898d...f76 Så koselig å høre!!! 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 24. mars 2023 #3903 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Denne øyenskyggen har jeg brukt lenge, passer fint til en med lys hud og lyse farger, veldig fin som hverdagsøyenskygge! Anonymkode: 1898d...f76 Hva heter fargen på øyenskyggen? Så veldig fin ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3904 Del Skrevet 25. mars 2023 Dior Glow - Rose gold Anonymkode: e6e89...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2023 #3905 Del Skrevet 25. mars 2023 Oppdatering på denne: WOW !! Den gjør håret SKIKKELIG blankt!! Jeg brukte den igår,og idag har jeg ikke engang gredd håret.. Altså..det skinner! Jeg har i utgangspunktet veldig glansfullt,hår. Men denne gjør håret enda blankere.. Har tenkt å dusje og vaske håret etterpå,så får se når jeg har fønet det om det er like blankt. Det står at den skal overleve 3-4 hårvask,så det gjenstår å se. Men den er bare fantastisk god🩷 Legger ved bilde av håret mitt hvordan det ser ut nå. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3906 Del Skrevet 25. mars 2023 flusa skrev (3 minutter siden): Oppdatering på denne: WOW !! Den gjør håret SKIKKELIG blankt!! Jeg brukte den igår,og idag har jeg ikke engang gredd håret.. Altså..det skinner! Jeg har i utgangspunktet veldig glansfullt,hår. Men denne gjør håret enda blankere.. Har tenkt å dusje og vaske håret etterpå,så får se når jeg har fønet det om det er like blankt. Det står at den skal overleve 3-4 hårvask,så det gjenstår å se. Men den er bare fantastisk god🩷 Legger ved bilde av håret mitt hvordan det ser ut nå. Opplever du at det blir fett? Jeg mottatt noe hudbehandling og må bruke høy faktor ei lang stund så: Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2023 #3907 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Opplever du at det blir fett? Jeg mottatt noe hudbehandling og må bruke høy faktor ei lang stund så: Anonymkode: 188e0...a0d Nei,ikke i det hele tatt! Bare blankt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. mars 2023 #3908 Del Skrevet 25. mars 2023 flusa skrev (1 minutt siden): Nei,ikke i det hele tatt! Bare blankt. Ah! Jeg er veldig nysgjerrig på den 😇 Oppdater gjerne etter litt bruk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 25. mars 2023 #3909 Del Skrevet 25. mars 2023 10 minutter siden, flusa said: Oppdatering på denne: WOW !! Den gjør håret SKIKKELIG blankt!! Jeg brukte den igår,og idag har jeg ikke engang gredd håret.. Altså..det skinner! Jeg har i utgangspunktet veldig glansfullt,hår. Men denne gjør håret enda blankere.. Har tenkt å dusje og vaske håret etterpå,så får se når jeg har fønet det om det er like blankt. Det står at den skal overleve 3-4 hårvask,så det gjenstår å se. Men den er bare fantastisk god🩷 Legger ved bilde av håret mitt hvordan det ser ut nå. Veldig fint hår du har! Jeg har den dream coaten jeg også og velidg fornøyd🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2023 #3910 Del Skrevet 25. mars 2023 AprilLudgate skrev (5 minutter siden): Ah! Jeg er veldig nysgjerrig på den 😇 Oppdater gjerne etter litt bruk! Det skal jeg!🥰 Ble meget overrasket at den faktisk funket🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2023 #3911 Del Skrevet 25. mars 2023 Maddy25 skrev (5 minutter siden): Veldig fint hår du har! Jeg har den dream coaten jeg også og velidg fornøyd🥰 Tusen takk!😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 25. mars 2023 #3912 Del Skrevet 25. mars 2023 flusa skrev (3 timer siden): Oppdatering på denne: WOW !! Den gjør håret SKIKKELIG blankt!! Jeg brukte den igår,og idag har jeg ikke engang gredd håret.. Altså..det skinner! Jeg har i utgangspunktet veldig glansfullt,hår. Men denne gjør håret enda blankere.. Har tenkt å dusje og vaske håret etterpå,så får se når jeg har fønet det om det er like blankt. Det står at den skal overleve 3-4 hårvask,så det gjenstår å se. Men den er bare fantastisk god🩷 Legger ved bilde av håret mitt hvordan det ser ut nå. Jeg har krøllete hår, funker ikke i mitt hår. Pluss at den lukter 😬😵💫 skal egentlig hjelpe mot frizz, men det synes jeg ikke den var god på. Så styr unna om du har tørt krøllete hår 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 25. mars 2023 #3913 Del Skrevet 25. mars 2023 Hmmmmmm skrev (2 minutter siden): Jeg har krøllete hår, funker ikke i mitt hår. Pluss at den lukter 😬😵💫 skal egentlig hjelpe mot frizz, men det synes jeg ikke den var god på. Så styr unna om du har tørt krøllete hår Oi,min lukter nesten ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3914 Del Skrevet 26. mars 2023 Sally-Go-Round skrev (På 24.3.2023 den 13.34): Hva heter fargen på øyenskyggen? Så veldig fin ut 😊 Fargen heter Perle Ambrée😊 Ja, syns den er veldig fin! Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 26. mars 2023 #3915 Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) 🥰 Endret 26. mars 2023 av Maddy25 La inn feil produkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 26. mars 2023 #3916 Del Skrevet 26. mars 2023 flusa skrev (21 timer siden): Oppdatering på denne: WOW !! Den gjør håret SKIKKELIG blankt!! Jeg brukte den igår,og idag har jeg ikke engang gredd håret.. Altså..det skinner! Jeg har i utgangspunktet veldig glansfullt,hår. Men denne gjør håret enda blankere.. Har tenkt å dusje og vaske håret etterpå,så får se når jeg har fønet det om det er like blankt. Det står at den skal overleve 3-4 hårvask,så det gjenstår å se. Men den er bare fantastisk god🩷 Legger ved bilde av håret mitt hvordan det ser ut nå. Oi! Jeg har også den, fikk i en «boks». Hadde tenkt å gi den bort men nå lurer jeg på om jeg må beholde den sjøl 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 26. mars 2023 #3917 Del Skrevet 26. mars 2023 On 1/25/2023 at 7:30 AM, flusa said: Og denne skrubben. Eeeeelsker disse body scrubbene, de beste!! Superbillig på normal, 17 kr !! Hvilken Normal kjøper du denne på? Jeg bor i Drammen og her har de bare den grønne og den koster 42,- ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 26. mars 2023 #3918 Del Skrevet 26. mars 2023 Sa til meg selv at 152 er nesten 100, og 100 er nesten ingenting. Så gratis der altså. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. mars 2023 #3919 Del Skrevet 27. mars 2023 Dette er den fineste fargen jeg har hatt i lipgloss! Ikke så lilla som på bildet når den kommer på leppene. Jeg må slutte å kjøpe bruntoner i lipgloss, kler tydeligvis lilla bedre. Synd at jeg har ca 10 brune og karamellfargede…. 😆 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 27. mars 2023 #3920 Del Skrevet 27. mars 2023 Rexona spray deo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå