Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

flusa skrev (På 15.3.2023 den 18.28):

Måtte bare ha denne også🫣 45 kr,  på Normal😁

image.png.205108882cd26554bbb293f277a5af4e.png

Er den god? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ænema skrev (På 21.3.2023 den 22.06):

560651F8-056E-4003-AD2A-2D579D69FB59.jpeg

Den glo skin beauty foundation er min all-time-favorite! Har brukt den i 10 år. ❤️

Tester ut nye (flytende) foundations, men ingen har foreløpig slått denne! Syns forresten at det er mye enklere å dekke ujevnheter og kviser med kompakt pudderfoundation enn med flytende.

Anonymkode: 1898d...f76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (På 19.3.2023 den 22.41):

Har aldri sett den før,ei heller noe reklame🙈

Var ei som skrøt veldig av den,så tenkte jeg ville prøve den🤗

Nå har jeg glansfullt hår,så vet ikke om den vil ha noen W O W effekt på meg😅

Leste mye bra om WOW style on steroids. Bestilte den, men har bare brukt den en gang. Må kanskje gi den et nytt forsøk😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maddy25 skrev (På 6.3.2023 den 17.08):

KVD - Good Apple Liquid Foundation 018 Light på KICKS.noGleder meg til å teste🙂

Hørt mye bra om denne!

Ble du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (11 timer siden):

Er den god? ☺️

Nei !

Den funker veldig bra når den er på,men når den forsvinner er leppene tørrere enn sahara..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hørt mye bra om denne!

Ble du fornøyd?

Ja🥰 Jeg er kjempefornøyd med denne. Har funnet perfekt farge og bruker den stort sett hver dag nå. Jeg har ganske normal hud, men litt tørr innimellom pga. tretinoin🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Den glo skin beauty foundation er min all-time-favorite! Har brukt den i 10 år. ❤️

Tester ut nye (flytende) foundations, men ingen har foreløpig slått denne! Syns forresten at det er mye enklere å dekke ujevnheter og kviser med kompakt pudderfoundation enn med flytende.

så bra. jeg har ikke brukt denne før. har brukt tikei sin. men er så lei av løspudder så tenkte prøve denne.

hvilken kost bruker du til din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEEEELSKET blushen fra Dior i Rosy 🥰 Måtte jo prøve den før jeg pakker den inn til bursdagen min 😆 

Men jeg treatet myself med noe mer planlagt - har ventet på påfyll av Rare Beauty blusher, så jeg får dette og til bursdagen av mann og barn 🥳🍬🍬🍬:

2C2CFE3E-EF9F-401A-B01C-937CFAC9DB5B.thumb.jpeg.a4145907aee5cd060802b0881f221ca1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maddy25 skrev (8 timer siden):

Ja🥰 Jeg er kjempefornøyd med denne. Har funnet perfekt farge og bruker den stort sett hver dag nå. Jeg har ganske normal hud, men litt tørr innimellom pga. tretinoin🙂

Fikk lyst til å prøve denne😄 Har også normal/kombinasjonshud. Har fått tester på IT cosmetics og NARS sin bestselger-foundation, vil så gjerne finne noen gode flytende foundation. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ænema skrev (3 timer siden):

så bra. jeg har ikke brukt denne før. har brukt tikei sin. men er så lei av løspudder så tenkte prøve denne.

hvilken kost bruker du til din?

Det følger med en svamp som du kan bruke. Den brukte jeg lenge, men gikk nylig til innkjøp av en børste fra bareMinerals som jeg liker godt. Den er fast og litt hard, men jeg syns det funker bra på mineralpudder. Fluffy børster syns jeg ikke fungerer på mineralpudder, de holder ikke på pudderet og du får et ujevnt resultat. Men det er jo også en smakssak.

Har denne, men den er som sagt litt hard (du er advart😄). Anbefaler deg å ta en tur innom kicks, etc. og spørre hvilke børster de anbefaler til kompakte pudder. 

image.thumb.jpeg.70d9ea2f0373bc9ea0872f06c074ac73.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det følger med en svamp som du kan bruke. Den brukte jeg lenge, men gikk nylig til innkjøp av en børste fra bareMinerals som jeg liker godt. Den er fast og litt hard, men jeg syns det funker bra på mineralpudder. Fluffy børster syns jeg ikke fungerer på mineralpudder, de holder ikke på pudderet og du får et ujevnt resultat. Men det er jo også en smakssak.

Har denne, men den er som sagt litt hard (du er advart😄). Anbefaler deg å ta en tur innom kicks, etc. og spørre hvilke børster de anbefaler til kompakte pudder. 

image.thumb.jpeg.70d9ea2f0373bc9ea0872f06c074ac73.jpeg

https://www.kicks.no/real-techniques/makeup/makeup-borster/base/expert-face-brush?gclid=EAIaIQobChMItMruk6jy_QIVDM3VCh1ILAvIEAQYASABEgLTdvD_BwE

Denne er også god :) Bruker den selv når jeg skal ha på mineralpudder (for min del Jane Iredale sitt kompakte). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Fikk lyst til å prøve denne😄 Har også normal/kombinasjonshud. Har fått tester på IT cosmetics og NARS sin bestselger-foundation, vil så gjerne finne noen gode flytende foundation. 

It cosmetics funker ikke for meg. Nars sin nyeste er det den du har fått prøve på? Den har jeg og synes den er helt grei, men KVD sin er bedre for meg. Kanskje du kan få en prøve på den også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maddy25 skrev (2 timer siden):

It cosmetics funker ikke for meg. Nars sin nyeste er det den du har fått prøve på? Den har jeg og synes den er helt grei, men KVD sin er bedre for meg. Kanskje du kan få en prøve på den også?

Syns også NARS virker grei, den heter forresten "light reflecting." Kommer definitivt til å spørre etter en prøve på KVD sin, så en review på youtube og det var mange lovord😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Denne øyenskyggen har jeg brukt lenge, passer fint til en med lys hud og lyse farger, veldig fin som hverdagsøyenskygge!

image.thumb.png.cafbbc2c9ba7fe3a62b67bfb3dbf5318.png

Har også kjøpt denne blonzeren fra Bare Minerals, silkemyk konsistens. Er glad i blush, men har sett at det kan bli litt mye hvis jeg påfører blush flere steder i ansiktet, så da er det perfekt med en blonzer 😄

image.thumb.png.428c3f71abafa89390c89dc82f3e5753.png

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne øyenskyggen har jeg brukt lenge, passer fint til en med lys hud og lyse farger, veldig fin som hverdagsøyenskygge!

image.thumb.png.cafbbc2c9ba7fe3a62b67bfb3dbf5318.png

Har også kjøpt denne blonzeren fra Bare Minerals, silkemyk konsistens. Er glad i blush, men har sett at det kan bli litt mye hvis jeg påfører blush flere steder i ansiktet, så da er det perfekt med en blonzer 😄

image.thumb.png.428c3f71abafa89390c89dc82f3e5753.png

hvilken av blonzerne har du kjøpt? har siklet på disse jeg også. lyst på alle 3 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Ænema skrev (2 timer siden):

hvilken av blonzerne har du kjøpt? har siklet på disse jeg også. lyst på alle 3 😛

Kiss of pink! Veldig fin farge, de andre tror jeg blir for mørke til meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setting spray fra Kryolan. Skal visst være helt RÅ, og setter sminken så INGENTING smelter av huden..

Ser virkelig frem til å teste den.

Elsker urban decay setting spray, men sminken sitter ikke helt som støpt,som jeg ønsker..

Bestilte den fra Festmagasinet.129 kr. Andre plasser koster den flere hundre..image.png.faad61c781b928a2e7e77a83dfcf6438.png

Endret av flusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innkjøp på beauty-fronten siden siste uka i januar. Noe er påfyll, og noe er bare for moro skyld. 😅

Relax HydraSoothe Refresh Toner fra Exuviance. Min tredje flaske. Gir massevis av fukt, irriterer ikke huden min, og gir en sånn «innenfra-og-ut-glød» synes jeg. I tillegg relativt drøy i bruk.

The Ritual of Karma Body Cream Refill fra Rituals. Favoritt. Sikkert min fjerde dunk av denne. Trekker inn i huden med en gang, gir plenty med fuktighet, er drøy i bruk og lukter så rent og godt.

The Ritual of Karma Anti-Perspirant Spray fra Rituals x 3. Har brukt opp et par andre deodoranter jeg har hatt i kommoden min i evigheter, som ikke har vært like bra. så disse har jeg savna skikkelig. Holder meg luktfri og tørr hele dagen og gir ikke merker eller misfarging på overdelene mine. 

Glow Play Blush i fargen «So Natural» fra MAC. Pga. rosacea så har jeg alltid styrt unna blush, men så kom jeg over ei på TikTok som sa at om man bruker riktig nyanse, så kan blush faktisk være med på å dempe/nøytralisere rødheten litt. Hun anbefalte blant annet denne, og jeg liker den veldig godt. Lett å blende ut, og har nydelig shimmer.

Roseglow Highlighting Powder fra Laura Mercier. Trengte jeg en ny highlighter? Absolutt ikke, men ble helt forelska da jeg så den på videoer og bilder. Angrer ikke på at jeg kjøpte den, den havnet raskt på topp tre av alle highlightere jeg har prøvd. Gir den nydeligste gløden, og synes nyansen på den passer så fint til hudtonen min.

- This Is Her! Vibes of Freedom EdP fra Zadig & Voltaire. Denne trengte jeg vel strengt tatt enda mindre enn highlighteren, men jeg fikk en prøve på den i fjor høst, og ble totalt forelska. Så når jeg fant den på 30%, så klarte jeg ikke å la være. Så varm og søt, uten å være for tung eller søt. Har brukt den masse! 

Hyal Reyouth Moist Sun SPF 50 fra Dr. Ceuracle. Har som mål å bli flinkere til å bruke SPF i ansiktet, så har begynt jakten etter den beste solkremen. Den har en serumaktig konsistens, og gir en veldig fin glød på sminkefrie dager, og har heller ikke gitt meg kviser. Minuset er at jeg må la den trekke skikkelig inn - minimum 15 minutter (helst lengre) før jeg sminker meg, ellers preller den av. Det samme skjer hvis jeg har litt ekstra tørre flekker i perioder, den «flasser» av på tørrhetene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
CrazyCatLady2500 skrev (På 6.3.2023 den 14.23):

Det vet jeg ikke enda, bestilte den i dag. Men kan oppdatere deg når den kommer! ☺️ Jeg har litt trua, vil ha en som kan brukes over sminke og som ikke lager hvitt ekkelt belegg (som Ambré solaire). 

Jeg har også hatt Filorga, likte den ikke (sterk lukt og pumpen hengte seg opp). 

Favoritten min er Vichy men den er vanskelig å få tak i og dyr… 

Takket være deg, har jeg funnet en øyeolje som hjelper mot den tørre huden rundt øynene! Takk🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...