Maestro Skrevet 19. mars 2023 #3861 Del Skrevet 19. mars 2023 flusa skrev (2 minutter siden): Hvilken neglebåndsolje?? Jeg prøvde og legge ved bilder, men KåGe vil ikke. Er sånn kickstartsett med de to produktene, fra Sparkjøp faktisk. Kjøpte på Fredag. ☺️ Men ble litt usikker på den gelesaken, om man skal bruke noe etterpå/børste o.l, for så oljen. Sto noe om det så jeg nå. Skal få tak i sånn ting, for og trekke neglebånd tilbake og en sånn børste. Hele voksenliv jobba slik at pene hender og negler, var helt umulig. Så syk og ikke ha ork eller interesse for sånt. Så nå snart 6 år senere etter jeg ble sykemeldt, har jeg glede av neglelakk, pleie hender og hud igjen. Og litt mascara. Kanskje at vekt har gått ned 23 kg at ting faller litt på plass igjen. Altså utseende messig, klær som begynner og sitte litt som før osv. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 19. mars 2023 #3862 Del Skrevet 19. mars 2023 MyMichelle skrev (3 minutter siden): COSRX snegleslimessens 🐌 Hva blir det brukt til?? Aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 19. mars 2023 #3863 Del Skrevet 19. mars 2023 (endret) Maestro skrev (6 minutter siden): Hva blir det brukt til?? Aldri hørt om. Brukes under fuktighetskrem. Jeg bruker det sammen med Ole Henriksen Truth serum fordi jeg ikke har mer OH dagkrem igjen, og tenkte det var morsomt å prøve slim som «fuktighetskrem». Jeg kjøpte min på salg på Farmasiet, men de er utsolgt nå, men du kan lese om det her: https://www.blivakker.no/product/3202346?utm_campaign=pmax_all_products&gclid=EAIaIQobChMIqPKwxYDp_QIVnQWiAx2rIAOWEAQYASABEgLMEvD_BwE Endret 19. mars 2023 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. mars 2023 #3864 Del Skrevet 19. mars 2023 Maestro skrev (9 minutter siden): Jeg prøvde og legge ved bilder, men KåGe vil ikke. Er sånn kickstartsett med de to produktene, fra Sparkjøp faktisk. Kjøpte på Fredag. ☺️ Men ble litt usikker på den gelesaken, om man skal bruke noe etterpå/børste o.l, for så oljen. Sto noe om det så jeg nå. Skal få tak i sånn ting, for og trekke neglebånd tilbake og en sånn børste. Hele voksenliv jobba slik at pene hender og negler, var helt umulig. Så syk og ikke ha ork eller interesse for sånt. Så nå snart 6 år senere etter jeg ble sykemeldt, har jeg glede av neglelakk, pleie hender og hud igjen. Og litt mascara. Kanskje at vekt har gått ned 23 kg at ting faller litt på plass igjen. Altså utseende messig, klær som begynner og sitte litt som før osv. Wow,23 kg?? Gratttis..om det var behiv for det,alstå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 19. mars 2023 #3865 Del Skrevet 19. mars 2023 flusa skrev (4 minutter siden): Wow,23 kg?? Gratttis..om det var behiv for det,alstå.. Slutta med medisinen som økte matlyst, ble aldri mett, kødder til forbrenning og man legger da på seg over tid. Var på 113 kg i fjor mars, er på nøyaktig 90 kg nå. ☺️ Er 178 cm, og alltid vært enten vanlig slank eller undervektig. Sååå skjedde dette. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 19. mars 2023 #3866 Del Skrevet 19. mars 2023 MyMichelle skrev (11 minutter siden): Brukes under fuktighetskrem. Jeg bruker det sammen med Ole Henriksen Truth serum fordi jeg ikke har mer OH dagkrem igjen, og tenkte det var morsomt å prøve slim som «fuktighetskrem». Jeg kjøpte min på salg på Farmasiet, men de er utsolgt nå, men du kan lese om det her: https://www.blivakker.no/product/3202346?utm_campaign=pmax_all_products&gclid=EAIaIQobChMIqPKwxYDp_QIVnQWiAx2rIAOWEAQYASABEgLMEvD_BwE Stilig! Alt det finnes som kan brukes til ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. mars 2023 #3867 Del Skrevet 19. mars 2023 Maestro skrev (2 minutter siden): Slutta med medisinen som økte matlyst, ble aldri mett, kødder til forbrenning og man legger da på seg over tid. Var på 113 kg i fjor mars, er på nøyaktig 90 kg nå. ☺️ Er 178 cm, og alltid vært enten vanlig slank eller undervektig. Sååå skjedde dette. Du er jo veldig høy,heldige du🥰og du høres jo helt perfekt ut i mine øyne🥰jeg er bare 1,60..og blitt veldig tynn etter slankeoperasjon..55 kg,og syns det holder nå. Det synes alle rundt meg og. Er så mye dau hud som skal fjernes,og da blir det ikke noe igjen av meg. Men at du har klart dette på egenhånd,det står det VELDIG respekt av❤️du er kjempeflink❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 19. mars 2023 #3868 Del Skrevet 19. mars 2023 flusa skrev (6 minutter siden): Du er jo veldig høy,heldige du🥰og du høres jo helt perfekt ut i mine øyne🥰jeg er bare 1,60..og blitt veldig tynn etter slankeoperasjon..55 kg,og syns det holder nå. Det synes alle rundt meg og. Er så mye dau hud som skal fjernes,og da blir det ikke noe igjen av meg. Men at du har klart dette på egenhånd,det står det VELDIG respekt av❤️du er kjempeflink❤️ Takk ☺️🧡 Er insane hva medisin kan gjøre altså. Hm ja, pæreform og høy. Da jeg var veldig skral og uten former enn breie hofter, så det ikke bra ut det heller. Kroppsbygning har så mye og si. Så i teorien, skal jeg ikke lenger ned enn 75-80 kg. Kjempe smal om skuldrene, blir jeg for smal ellers, ser jeg syk ut. Har jeg sett på tidligere bilder av meg. Er ikke 22 år lenger heller, blir 31 år. Ergo, voksen kropp med former. 160 cm og 55, det er jo fin balanse det? Eldre man blir, så er det egentlig bare pent og ha litt på kroppen, enn for lite. Skal selvfølgelig trives med seg selv også 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. mars 2023 #3869 Del Skrevet 19. mars 2023 (endret) Maestro skrev (39 minutter siden): Takk ☺️🧡 Er insane hva medisin kan gjøre altså. Hm ja, pæreform og høy. Da jeg var veldig skral og uten former enn breie hofter, så det ikke bra ut det heller. Kroppsbygning har så mye og si. Så i teorien, skal jeg ikke lenger ned enn 75-80 kg. Kjempe smal om skuldrene, blir jeg for smal ellers, ser jeg syk ut. Har jeg sett på tidligere bilder av meg. Er ikke 22 år lenger heller, blir 31 år. Ergo, voksen kropp med former. 160 cm og 55, det er jo fin balanse det? Eldre man blir, så er det egentlig bare pent og ha litt på kroppen, enn for lite. Skal selvfølgelig trives med seg selv også 🧡 Høres ut som vekten,din per nå, er veldig fin til deg🩷pærefasong har jeg alltid beundret,en flott fasong som er helsemessig veldig bra🥰 Jeg har faktisk fått timeglassfigur etter vektnedgangen, før var eet rett opp og ned med en ballong på midten.. jeg driter i hva andre synes om meg, det som betyr noe er hvordan JEG har det,og hva JEG synes om min kropp og utseende🥰 Og jeg begynnet å trives i egen kropp,for første gang i livet. Endret 19. mars 2023 av flusa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 20. mars 2023 #3870 Del Skrevet 20. mars 2023 flusa skrev (1 time siden): jeg driter i hva andre synes om meg, det som betyr noe er hvordan JEG har det,og hva JEG synes om min kropp og utseende🥰 Og jeg begynnet å trives i egen kropp,for første gang i livet. Er det jeg mener, skal trives med seg selv. 🧡 Veldig god innstilling, you go girl 💃💃 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. mars 2023 #3871 Del Skrevet 20. mars 2023 Maestro skrev (2 timer siden): Er det jeg mener, skal trives med seg selv. 🧡 Veldig god innstilling, you go girl 💃💃 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 20. mars 2023 #3872 Del Skrevet 20. mars 2023 Al hanouf Al-rehab parfymeolje Al Hanouf Al-Rehab perfume - a fragrance for women (fragrantica.com) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3873 Del Skrevet 20. mars 2023 kaledonia skrev (5 timer siden): Al hanouf Al-rehab parfymeolje Al Hanouf Al-Rehab perfume - a fragrance for women (fragrantica.com) Hvor er det du kjøpte den fra? Har veldig lyst til å prøve noen parfymer fra Al-Rehab selv, men jeg vet ikke helt hvor jeg kan finne de 😅 Anonymkode: 3655b...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. mars 2023 #3874 Del Skrevet 20. mars 2023 Calvin Klein Eternity Purple Orchid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 20. mars 2023 #3875 Del Skrevet 20. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor er det du kjøpte den fra? Har veldig lyst til å prøve noen parfymer fra Al-Rehab selv, men jeg vet ikke helt hvor jeg kan finne de 😅 Anonymkode: 3655b...52b 35 kr hos lokal innvandrerbutikk/ matbutikk. I Oslo tipper jeg Grønland. Endret 20. mars 2023 av kaledonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. mars 2023 #3876 Del Skrevet 20. mars 2023 Capazitet skrev (1 time siden): Calvin Klein Eternity Purple Orchid Orkide? Den originale er helt vidunderlig,den har jeg på idag🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 21. mars 2023 #3877 Del Skrevet 21. mars 2023 Trish skrev (På 2.3.2023 den 22.58): Den nederste rekka har jeg ikke prøvd før, de var billige så gleder meg til å prøve 🤗 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 15.18): Oppdater gjerne på de nederste hårproduktene😊 Anonymkode: eb56b...e56 Litt sent ute, men😊: Jeg er ganske fornøyd med de, særlig til at de kostet sånn 54 kr. Volumsprayen gir volum uten å gjøre håret alt for stivt og vanskelig, slik hårspray ofte gjør. Den all in one treatment gjør håret mykt og fint, og den lukter friskt uten å lukte verken for mye eller for søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 21. mars 2023 #3878 Del Skrevet 21. mars 2023 Og i dag har jeg stocka opp med ting jeg bruker, men håndkremen, body lotion og eyeliner er nytt🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 21. mars 2023 #3879 Del Skrevet 21. mars 2023 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. mars 2023 #3880 Del Skrevet 22. mars 2023 Blush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå