hufsaaaaa Skrevet 3. mars 2023 #3781 Del Skrevet 3. mars 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3782 Del Skrevet 3. mars 2023 Djungelvrål skrev (6 timer siden): Hvordan lukter produktene fra soap and glory? Produktene lukter som varm vanilje, men har også en litt "nøttete" lukt. Hvis du har luktet på Brazilian Bum Bum-kremen eller sprayen fra Sol de Janeiro, så synes jeg de lukter ganske likt. Altså en vanilje, karamell, pistasj og mandel-lukt. Kan kanskje bli litt for søt hvis man ikke er så veldig glad i "spiselige" lukter. Selv er jeg veldig glad i sånne lukter, men jeg vet at det er mange som synes det blir litt for mye Anonymkode: 3655b...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #3783 Del Skrevet 3. mars 2023 Trish skrev (16 timer siden): Den nederste rekka har jeg ikke prøvd før, de var billige så gleder meg til å prøve 🤗 Oppdater gjerne på de nederste hårproduktene😊 Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 3. mars 2023 #3784 Del Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oppdater gjerne på de nederste hårproduktene😊 Anonymkode: eb56b...e56 Jaa skal det når jeg har fått testet litt 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 3. mars 2023 #3785 Del Skrevet 3. mars 2023 Fire stykk av Chanels "Pirate" 😬. Den er borte fra Chanels hjemmeside og nå har jeg bange anelser om at den fases ut av sortimentet. Så ja, jeg hamstrer. "Pirate" er min "signaturneglelakk" og i en rødfarge som kler meg ypperlig. (Dupe: "Forever Yummy" fra Essie ... tilnærmet identisk, men det er jo ikke Chanel daaaaaa #fisefin) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloms Skrevet 4. mars 2023 #3786 Del Skrevet 4. mars 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3787 Del Skrevet 4. mars 2023 Hunter7 skrev (17 timer siden): Fire stykk av Chanels "Pirate" 😬. Den er borte fra Chanels hjemmeside og nå har jeg bange anelser om at den fases ut av sortimentet. Så ja, jeg hamstrer. "Pirate" er min "signaturneglelakk" og i en rødfarge som kler meg ypperlig. (Dupe: "Forever Yummy" fra Essie ... tilnærmet identisk, men det er jo ikke Chanel daaaaaa #fisefin) Superfin farge! 🤩 Ikke for varm, og ikke for kald. Har alltid likt rød neglelakk best, men synes at mange er alt for varme i fargen. Liker bedre de som er litt kaldere, men de fleste av dem er alt for mørke. Det skal ikke være lett… Og hver eneste gang jeg finner en rød leppestift eller neglelakk som kler meg, går den ut av sortimentet og forsvinner kort tid etterpå. Det skjer hver eneste gang! Anonymkode: 14580...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3788 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 2.3.2023 den 11.07): Også kjøpte jeg denne i går: Er ikke noen stor fan av Mario Badescu, men akkurat denne har jeg hørt mye pent om. Den skal visstnok være veldig effektiv på urenheter. Man påfører direkte på urenheter / kviser etc., og lar det virke over natta. Er spent på om det funker! Anonymkode: 14580...394 Da har jeg testet denne på urenheter to kvelder på rad. Er veldig fornøyd! Den er ingen mirakelkur, men den tørker ut kviser og blemmer raskt. De er fortsatt røde og irriterte, men de har «flatet ut». Tror at dette er en grei måte å få fortgang i prosessen på. Anonymkode: 14580...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 5. mars 2023 #3789 Del Skrevet 5. mars 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. mars 2023 #3790 Del Skrevet 6. mars 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3791 Del Skrevet 6. mars 2023 CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden): Er denne god? Har pleid å bruke den fra Filorga, men nå skulle jeg gjerne ha hatt en litt billigere en Anonymkode: 14580...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. mars 2023 #3792 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er denne god? Har pleid å bruke den fra Filorga, men nå skulle jeg gjerne ha hatt en litt billigere en Anonymkode: 14580...394 Det vet jeg ikke enda, bestilte den i dag. Men kan oppdatere deg når den kommer! ☺️ Jeg har litt trua, vil ha en som kan brukes over sminke og som ikke lager hvitt ekkelt belegg (som Ambré solaire). Jeg har også hatt Filorga, likte den ikke (sterk lukt og pumpen hengte seg opp). Favoritten min er Vichy men den er vanskelig å få tak i og dyr… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 6. mars 2023 #3793 Del Skrevet 6. mars 2023 Gleder meg til å teste🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. mars 2023 #3794 Del Skrevet 8. mars 2023 Perelandra skrev (På 18.2.2023 den 11.09): Ny ladning med mascaraer fra Redhead Revolution. Kjøpte begge fargene *bilde* Fikk mascaraene i posten i går + regning fra Posten på MVA og fortollingsgebyr. Litt irriterende å måtte betale ekstra, men mascaraene er verd det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. mars 2023 #3795 Del Skrevet 8. mars 2023 La Roche Posay calming serum. Tilbod på Bootsapotek for tida, kr 140,- for ei flaske. Gler meg til å testa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2023 #3796 Del Skrevet 9. mars 2023 Rituals har fått ny kolleksjon, det ble med et sett med håndsåpe og håndkrem hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinny Skrevet 9. mars 2023 #3797 Del Skrevet 9. mars 2023 Har kjøpt den nye La Roche Posay mist spray med solfaktor 50. Gleder meg til å se om den funker å bruke over sminken😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3798 Del Skrevet 11. mars 2023 Er veldig glad i Buxom sine Plump Lip Balmer. Kjøpte først fargen Big O som var litt for rosa ved første påføring, men nå som jeg har brukt den en stund liker jeg den veldig godt, den fukter og gir en fin rosa farge til leppene (cluet er å ikke påføre for mye, for jo mer du påfører jo mer intens blir fargen). Kjøpte deretter fargen Inner Glow som gir en fin mørk nude-farge. Har endt opp med å bruke Big O for det meste. I dag kjøpte jeg denne og fargen er nyyydelig! Perfekt å bruke til hverdags, en nøytral farge som som ser naturlig ut samtidig som den gir en fin farge til leppene. Anbefales! Er «alltid» på let etter den perfekt lipbalmen til hverdags, som gir et lite løft uten at det blir for mye. Fargen heter First Crush❤️ https://www.kicks.no/buxom/makeup/lepper/leppepomade/power-full-plump-lip-balm-first-crush Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3799 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er veldig glad i Buxom sine Plump Lip Balmer. Kjøpte først fargen Big O som var litt for rosa ved første påføring, men nå som jeg har brukt den en stund liker jeg den veldig godt, den fukter og gir en fin rosa farge til leppene (cluet er å ikke påføre for mye, for jo mer du påfører jo mer intens blir fargen). Kjøpte deretter fargen Inner Glow som gir en fin mørk nude-farge. Har endt opp med å bruke Big O for det meste. I dag kjøpte jeg denne og fargen er nyyydelig! Perfekt å bruke til hverdags, en nøytral farge som som ser naturlig ut samtidig som den gir en fin farge til leppene. Anbefales! Er «alltid» på let etter den perfekt lipbalmen til hverdags, som gir et lite løft uten at det blir for mye. Fargen heter First Crush❤️ https://www.kicks.no/buxom/makeup/lepper/leppepomade/power-full-plump-lip-balm-first-crush Anonymkode: 1898d...f76 Må legge til at jeg opplever at Big O sitter lenge på leppene. Sånn skikkelig fin, naturlig «lip stain.» Fargen First Crush har samme fine konsistens som Big O. Inner Glow ligner bittelitt på en leppestift i konsistens. Kjøpte også en leppe-peel fra samme merket som jeg har hørt mye bra om. Gleder meg til å teste ut. Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3800 Del Skrevet 11. mars 2023 MarianneE skrev (På 9.3.2023 den 8.01): Rituals har fått ny kolleksjon, det ble med et sett med håndsåpe og håndkrem hjem. Spent på denne! Oppdater om hvordan du likte den da. Anonymkode: 6cd0f...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå