Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Rosa Dartle skrev (7 minutter siden):

Hva? Hurra!!!

Har du handlet i den butikken før? Jeg har såå savnet det merket!

Da havnet favorittfoundationen min også i handlekurven 😍

https://www.matas.no/nilens-jord-second-skin-serum-foundation_677357

nei har ikke handlet der før. men en gang må jo bli den første iom de er i norge. skulle gjerne hatt en foundation i den selv, men finner ikke ut hvilken farge. hva slags farge har du på din, og hva bruker du ellers i farge? jeg er neutral light. står jo ingen beskrivelse av fargene der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosa Dartle skrev (1 time siden):

Hva? Hurra!!!

Har du handlet i den butikken før? Jeg har såå savnet det merket!

Da havnet favorittfoundationen min også i handlekurven 😍

https://www.matas.no/nilens-jord-second-skin-serum-foundation_677357

Noen av oss har delt erfaringene våre med den butikken tidligere i tråden. Du trenger sikkert ikke å bla så langt tilbake for å finne det.

Kan ikke huske at noen hadde negative erfaringer, det var i alle fall mye skryt. Jeg har bestilt flere ganger, og pakkene har stort sett dukket opp i løpet av to dager.

Skulle ønske at man kunne velge seg noe samples når man sjekker ut. De selger jo blant annet noen egenproduserte produkter, som jeg gjerne skulle ha sett nærmere på før jeg kjøpte full størrelse. 

Jeg tipper at det dukker opp en fysisk Matas-butikk i Oslo sentrum snart. Og kanskje flere steder etterhvert?

Anonymkode: 14580...394

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfymen "Nothing" fra Gosh på matas.no. Husker parfymen fra tenårene og håper jeg ikke blir skuffet, for jeg likte den godt da. Tidlig 90tall

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 23.2.2023 den 8.15):

Åå,da må du jo oppdatere meg,hihi😁

Konsistensen på den bronzeren er veldig god, lett å påføre. Fargen er litt for oransje for meg, men det kommer jo en sommer 😃 

0A2840CC-AF6A-4DA9-A98F-0CC0FA9714F3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Jadasikkert29 said:

Gjerne oppdater når alt er testet! Har vurdert å kjøpe selv☺️

Lipglossen er fast inventar bare dagen etter. Varer lenge på leppene føler jeg. Kjekk påsmøring. Kremen luktet himmelsk, gjorde huden særdeles myk og hadde litt skimmer i seg og Håndmasken bruker jeg kun om kvelden, smører ikke bare på hendene men også andre steder som kan være tørre. Blir så myk og fin ^^,  Den siste har jeg ikke prøvd om dagen, tok den på i går kveld og følte vel egentlig ikke stort til morgenen i dag, men det er jo hva jeg opplever. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (20 minutter siden):

Lipglossen er fast inventar bare dagen etter. Varer lenge på leppene føler jeg. Kjekk påsmøring. Kremen luktet himmelsk, gjorde huden særdeles myk og hadde litt skimmer i seg og Håndmasken bruker jeg kun om kvelden, smører ikke bare på hendene men også andre steder som kan være tørre. Blir så myk og fin ^^,  Den siste har jeg ikke prøvd om dagen, tok den på i går kveld og følte vel egentlig ikke stort til morgenen i dag, men det er jo hva jeg opplever. 

Mener du den leppe pleien som skrus opp?

Den har jeg og bestilt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte for øvrig noen parfymer i dag for i går fikk jeg med en sample av Clean Apple Blossom og den luktet så friskt og godt 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gif

Så da kjøpte jeg meg en + Guerlain Les Légendaire Insolence EdP (har EdT fra før) og Dolce & Gabbana Dolce Violet EdT, fordi jeg elsker fioler ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, flusa said:

Mener du den leppe pleien som skrus opp?

Den har jeg og bestilt🙈

Den ja. Nå skal det sies at jeg tok en solid dose på og jeg våknet opp med leppene solid plantet i puten så om det var noe krem på leppene så var det borte. Dessuten var det bare første gang jeg prøvde. Jeg kommer til å ha den på hver natt til den blir tom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Den ja. Nå skal det sies at jeg tok en solid dose på og jeg våknet opp med leppene solid plantet i puten så om det var noe krem på leppene så var det borte. Dessuten var det bare første gang jeg prøvde. Jeg kommer til å ha den på hver natt til den blir tom.

Åå,gleder meg til jeg får min i posten🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestilte akkurat noen småting fra Vita, og da jeg fikk pakken oppdaget jeg at de hadde sendt med prøver.

Det er jo ikke så mange nettbutikker som gjør dette lenger, og det er litt trist for oss som liker å prøve nye produkter.

Jeg synes at det var supert å få en liten prøve på solkrem for ansiktet. Hadde uansett planlagt å kjøpe dette i nærmeste fremtid. ☺️

Håper at KICKS, Matas og Fredrik & Louisa kan vurdere det samme! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg blindkjøpe granatepleskrubben til Matas, og elsker den virkelig. 

Så nå ble det disse:

1436574E-8140-4125-9C5D-C736C37FBAF1.jpeg.0cce67904dc071d02d687d1a71ad8bca.jpegB82999CD-13CD-4EBE-9720-364B757E0705.jpeg.795fb991b142a869885b92fc3506050f.jpeg642A267C-88A4-4D6A-A628-FEF08DC31AD6.jpeg.923e23a38975adfb2f1839d2832078b4.jpeg758AD472-F047-4637-8C0D-66AD73080C17.jpeg.c388bb53e3000cc0af6d9488d951ee70.jpeg

Er spent på hvilken som blir min favoritt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Også kjøpte jeg denne i går:

12994A3A-FF64-41A0-8C2F-45F344DD6C28.jpeg.1e90b77122a37b5d6804a265efa218f6.jpeg
Er ikke noen stor fan av Mario Badescu, men akkurat denne har jeg hørt mye pent om.

Den skal visstnok være veldig effektiv på urenheter. Man påfører direkte på urenheter / kviser etc., og lar det virke over natta. Er spent på om det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påfyll av denne FANTASTISKE body lotionen, som er min absolutte favoritt gjennom alle år🤍

Elizabeth Areden visible difference body lotion.

Den er helt super til min hud, også lukter den sååååå godt🤍

image.png.8c27eb98cdce08ade638b200dfa1e44e.png

Endret av flusa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nederste rekka har jeg ikke prøvd før, de var billige så gleder meg til å prøve 🤗

PSX_20230302_225310.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 20.12):

Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence 100 ml | lyko.com

Soap & Glory Smoothie Star Nourishing Body Lotion 500 ml | lyko.com

Soap & Glory Smoothie Star Body Wash for Cleansed and Refreshed Skin - Dusj  & bad - Blush.no

Salicylic Acid 2% Solution - The Ordinary - KICKS

Kjøp CeraVe SA Smoothing Cleanser 236 ml på nett | Vitusapotek

Britney Spears Fantasy Body Mist 235ml - 130,87 NOK - SwedishFace

DOVE BODY WASH DEEP MOISTURE - 12OZS | Brydens Antigua

essence french manicure beautifying nail polish 5 | lyko.com

Anonymkode: 3655b...52b

Hvordan lukter produktene fra soap and glory?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...