Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

flusa skrev (1 time siden):

Nei,den har jeg ikke testet.

Har for mange bronzere,derfor jeg ikke bestilte den🙈

Jeg kan relatere 🤪 likevel bestilte jeg den i går. For tenk om den er kjempegod 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (31 minutter siden):

Jeg kan relatere 🤪 likevel bestilte jeg den i går. For tenk om den er kjempegod 😆

Åå,da må du jo oppdatere meg,hihi😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt det, men røk på litt salg på Lyko.  

Kjøpte meg ny L'oreal tinted serum, er så glad i det altså. Men prøver meg på en lysere nyanse nå, den jeg har er kanskje for mørk.. sier kanskje fordi jeg ikke alltid føler den blir så fin. Så får se om det blir bedre når  jeg tar en lysere.  Så ble det blush fra makeup revolution, og lip oil fra Nyx. Har fått øynene opp for Nyx nå, og en sånn fin leppeolje tror jeg blir bra :)

Gleder meg til pakke :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (14 minutter siden):

Hadde ikke tenkt det, men røk på litt salg på Lyko.  

Kjøpte meg ny L'oreal tinted serum, er så glad i det altså. Men prøver meg på en lysere nyanse nå, den jeg har er kanskje for mørk.. sier kanskje fordi jeg ikke alltid føler den blir så fin. Så får se om det blir bedre når  jeg tar en lysere.  Så ble det blush fra makeup revolution, og lip oil fra Nyx. Har fått øynene opp for Nyx nå, og en sånn fin leppeolje tror jeg blir bra :)

Gleder meg til pakke :) 

Om du syns loreal sin tinted serum er for mørk, kan du blande den inn i litt fuktighets krem, så blir den lysere🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (55 minutter siden):

Om du syns loreal sin tinted serum er for mørk, kan du blande den inn i litt fuktighets krem, så blir den lysere🤗

ja, sant det. Har også blandet den litt med en lysere foundation jeg har. Men, det var det med å prøve noe nytt som fristet 😅 og på salg. Jeg var solgt :P *bada bisj* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (23 minutter siden):

ja, sant det. Har også blandet den litt med en lysere foundation jeg har. Men, det var det med å prøve noe nytt som fristet 😅 og på salg. Jeg var solgt :P *bada bisj* 

Hahah,ja jeg har problemer selv med å la være å bli fristet🙈

Ser at makeup mekka har alle leppeprodukter til 40 kr nå, luuurer på å teste den nye click leppestiften...hm...har allerede kjøpt 5(!!)av den nye leppestiften med skimmer...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens kjøp ☺️ Har allerede prøvd blush fra Rare Beauty fra før (og elsker den!), så gleder meg til å teste det andre☺️

Screenshot_20230223-161211-603.png

Screenshot_20230223-161245-996.png

Screenshot_20230223-161338-753.png

Anonymkode: 58cfb...11f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Gårsdagens kjøp ☺️ Har allerede prøvd blush fra Rare Beauty fra før (og elsker den!), så gleder meg til å teste det andre☺️

Screenshot_20230223-161211-603.png

Screenshot_20230223-161245-996.png

Screenshot_20230223-161338-753.png

Gi gjerne tilbakemelding på den eye brightener - om den er noe annerledes enn concealer :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Gi gjerne tilbakemelding på den eye brightener - om den er noe annerledes enn concealer :) 

Det skal jeg gjøre☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (28 minutter siden):

Det vil jeg gjerne også vite :)

Anonymkode: 1c4a1...c47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique Anti Redness ansiktskrem. Hadde kr 100,- i avslagsrabatt på Matas.no og denne hadde mange positive omtalar der

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet nylig silymarin serumet fra Skinceuticals, var superfornøyd så bestemte meg for å teste litt mer. 

Screenshot_20230225-202027_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 1ffd5...8d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker svært lite skjønnhetsgreier (kjøper av og til og ender opp med å kaste, fy skam seg), men har knusktørr hud så dette var mitt siste kjøp på hudpleiefronten:

769915190731_TheOrdinary_Natural-Moistur

Og denne, som jeg sliter litt med å bruke på grunn av den gyselige fargen (mørk urin) og den sterke lukten av urter eller noe annet rart:

63b5bf03c7cf451d9754d048a984bc55.jpg?ref

Anonymkode: f36e4...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...