Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Skincity:


Gikk for neostrata rens fordi jeg snart er tom for den helt OK Cerave moisturizing. Men jeg vil prøve denne for å se om det har bedre effekt på små minikomedoner jeg lett får av sminke/hormonelt.

Elsker min Dr Ceuracle kombucha essens, men er nysgjerrig på Centella Asiatica som ingrediens og lurer på om denne her kam roe ned huden enda bedre:

 

8EE9A354-6E74-4F9C-9EFE-9C7F9A1D8086.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er IMPONERT over dette serumet, kjøpt på Normal! Kostet 72 kr.

Den gir MASSE fukt,og jevner ut de fine linjene mine🤗

Har brukt det morgen og kveld siden mandag.

image.png.7fbf1988e7bf68dfa35a4df8a293dddf.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (21 minutter siden):

Er IMPONERT over dette serumet, kjøpt på Normal! Kostet 72 kr.

Den gir MASSE fukt,og jevner ut de fine linjene mine🤗

Har brukt det morgen og kveld siden mandag.

image.png.7fbf1988e7bf68dfa35a4df8a293dddf.png

Har hatt lyst til å prøve den, men er redd for å få kviser av den. Har du en kombinert hud som lett får kviser?

Anonymkode: 1898d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har hatt lyst til å prøve den, men er redd for å få kviser av den. Har du en kombinert hud som lett får kviser?

Anonymkode: 1898d...f76

Jeg får fort kviser hvis jeg bruker feil produkter,ja.

Har også kombinert hud,som blir fort fet/glinsete.

Jeg har ikke fått noen utbrudd med denne🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (8 timer siden):

Men de er så gode! Kjøpte mange da jeg var i Sverige sist 😄  gjelder å ta med seg når det er en god pris.. 

Oi, kanskje det var en idé ja 😃 det må jeg huske på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på isotretinoin-kur, er på tredje uka nå. Mine nye Ole Henriksen-produkter må altså settes på pause en stund, det er litt kjipt. 😩

Har dog hatt lite bivirkninger frem til nå, men denne uka begynte jeg å bli ganske tørr i ansiktet og det er lite som hjelper virker det som. Hadde litt igjen av en nattmaske fra Origins som jeg forsøkte å smøre med i går kveld, og den så faktisk ut til å hjelpe! Har derfor bestilt ny i dag av denne: 

image.png.bc15f7bf907d95f1c9d1ab1005301ffa.png

 

I tillegg tenker jeg at jeg kjører på med en fuktgivende sheet mask i kveld, og valget falt da på denne - mye for at det var noe av det eneste som var på lager på min lokale Kicks-butikk: 

image.png.2864a5658abca1c896f7825765afcfd8.png

Håper den er god, for jeg er passe desperat akkurat nå etter litt fukt. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous11 skrev (4 timer siden):

Jeg har begynt på isotretinoin-kur, er på tredje uka nå. Mine nye Ole Henriksen-produkter må altså settes på pause en stund, det er litt kjipt. 😩

Har dog hatt lite bivirkninger frem til nå, men denne uka begynte jeg å bli ganske tørr i ansiktet og det er lite som hjelper virker det som. Hadde litt igjen av en nattmaske fra Origins som jeg forsøkte å smøre med i går kveld, og den så faktisk ut til å hjelpe! Har derfor bestilt ny i dag av denne: 

image.png.bc15f7bf907d95f1c9d1ab1005301ffa.png

 

I tillegg tenker jeg at jeg kjører på med en fuktgivende sheet mask i kveld, og valget falt da på denne - mye for at det var noe av det eneste som var på lager på min lokale Kicks-butikk: 

image.png.2864a5658abca1c896f7825765afcfd8.png

Håper den er god, for jeg er passe desperat akkurat nå etter litt fukt. 😂

Disse to er knallgode produkter! :) Jeg har alle maskene fra Origins, og mine favoritter er den grønne og den gule :)

og den masken der fra filorga - noe av det beste jeg har hatt på huden!  ELSK på den altså 😄

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (15 minutter siden):

Disse to er knallgode produkter! :) Jeg har alle maskene fra Origins, og mine favoritter er den grønne og den gule :)

og den masken der fra filorga - noe av det beste jeg har hatt på huden!  ELSK på den altså 😄

 

Åh, hurra! 😄 Da gleder jeg meg til å få prøvd denne sheet-masken i morgen. Det ble ikke noe av i kveld allikevel, siden tiden rett og slett går litt for fort i dag - men har allerede smurt huden rikelig med denne grønne her og foreløpig ser den ut til å hjelpe ganske bra i alle fall. 🥰

Har vært helt sykt fornøyd med Origins selv, og da spesielt denne masken her. Håper de får inn en sånn juleedition i år også, som er litt større 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 13.10.2022 den 15.12):

Er IMPONERT over dette serumet, kjøpt på Normal! Kostet 72 kr.

Den gir MASSE fukt,og jevner ut de fine linjene mine🤗

Har brukt det morgen og kveld siden mandag.

image.png.7fbf1988e7bf68dfa35a4df8a293dddf.png

Gi gjerne oppdatering etter noen uker og - ser den lett kan erstatte HAsyre og jeg ble dermed interessert 😎

—————-

Ja. Jeg kjøpte concealer i en rosatonet farge fra Maybelline.

Og lifter gloss i Rust. Fargekartet til Maybelline er jo helt på bærtur som viser en ganske rødtonet rust, den er langt mer bruntonet som her. Men den virker ganske fuktende, mye mer enn Nyx butter gloss. Edit: litt usikker på det med fukten, og jeg synes den er litt vanskelig å påføre 😅 Litt stor svampebørste liksom. Og tjukk pigmentert gloss. Men med litt rød lipliner under ble den min rusttone 🎃🍁🍁

 

B7D571E6-FBC4-4E5E-AFDE-861C7D36BDBE.jpeg

Endret av DundreMilfin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (15 timer siden):

@DundreMilfin

image.png.7fbf1988e7bf68dfa35a4df8a293dddf.png

Gi gjerne oppdatering etter noen uker og - ser den lett kan erstatte HAsyre og jeg ble dermed interessert

Det skal jeg gjøre.

Elsker den virkelig til nå.

Jeg har brukt det i tja.. 7 mnd. Gir godt med fukt, jeg brukte kun det en periode jeg hadde hudpleiefaste, og ga meg nok fukt uten krem over. Nå bruker jeg det på lett fuktig hud med krem over 🙂 gir meg ingen urenheter og plumper huden noe. Til prisen er det veldig bra.

Anonymkode: 30f0b...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har brukt det i tja.. 7 mnd. Gir godt med fukt, jeg brukte kun det en periode jeg hadde hudpleiefaste, og ga meg nok fukt uten krem over. Nå bruker jeg det på lett fuktig hud med krem over 🙂 gir meg ingen urenheter og plumper huden noe. Til prisen er det veldig bra.

Anonymkode: 30f0b...4af

😇 Ok, da blir det denne da.

Synes HAsyre alene er litt sånn meh, og denne hadde HAsyre men også endel annet attåt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (25 minutter siden):

😇 Ok, da blir det denne da.

Synes HAsyre alene er litt sånn meh, og denne hadde HAsyre men også endel annet attåt. 

Hva er Hasyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Dior Abricot neglebåndsbalsam (ei lita verdensborgerinne fikk tak i den første jeg kjøpte, klarte å åpne krukka, og vips var det neglebåndsbalsam alle andre steder enn på neglene)

- Clinique lipgloss i Black Honey (skal visstnok være «the shit» ifølge motemagasiner)

- Chanel No. 5 Eau Premiere (jeg er så lei av å ikke finne en ny signaturduft. Men denne fungerer suverent i hverdagen (og de er det jo flest av)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 13.10.2022 den 15.54):

Jeg får fort kviser hvis jeg bruker feil produkter,ja.

Har også kombinert hud,som blir fort fet/glinsete.

Jeg har ikke fått noen utbrudd med denne🤗

Tusen takk for svar - den må prøves 😊

Anonymkode: 1898d...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...