Djungelvrål Skrevet 11. januar 2022 #2401 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Oppdater gjerne på klairs! Anonymkode: 1c4a1...c47 Jepp, fikk med denne som gave på kjøpet også. https://www.blush.no/product/1170075/ansiktspleie/oeyekrem/klairs-fundamental-water-gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 11. januar 2022 #2402 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har effekt på sinnarynka da? Eller bekymringsrynken som jeg kaller den. Har hørt at Restylane har bedre effekt enn botox på den type rynke, men vil helst unngå det. Har en ganske dyp en ved venstre bryn som plager meg veldig. Har aldri sett noen med så dyp rynke der før, selv ikke de som er 15-20 år eldre enn meg. Er 43 år. Jeg har alltid vært flink med riktig hudpleie og solkrem og skyr sola som en vampyr. Bruker solbriller bare det er litt lyst ute. Likevel har jeg fått denne rynka som gjør meg ca 50 år eldre 😞 Anonymkode: a0a23...cc1 Som sagt så skyldes sinnarynker muskelsammentrekninger, så det hjelper ikke med alskens hudpleie med mindre du gjør noe med den underliggende årsaken. Kan hende du rynker panna i søvne, sover på siden etc. Hvis du vil unngå botox (som midlertidig lammer musklene og hindrer dem i å trekke seg sammen) eller Restylane (som fyller ut "søkket" i huden som muskelsammentrekningene fører til), så er det andre ting du kan forsøke, men det vil ta tid å oppnå resultater. Rynkeplaster/Frownies. Disse virker ved at de til en viss grad hindrer musklene i å trekke seg sammen. Har forsøkt selv, og de har en viss effekt. Ansiktsmassasje/ansiktsyoga kan hjelpe ansiktsmuskulaturen til å slappe av. Mikrostrømbehandling hjemme med f.eks. NuSkin Trinity eller tilsvarende apparat. Mikrostrøm sies å stimulere ansiktsmuskulaturen og derved ha positiv effekt på rynker og slapp hud. På lang sikt skal mikrostrømbehandling også kunne stimulere hudens egen produksjon av kollagen, men det finnes lite forskning som støtter akkurat sistnevnte. Du kan også få mikrostrømbehandling hos hudpleier/hudpleieklinikk. Dermarolling/microneedling. Kan utføres av deg selv hjemme eller hos hudpleier. Det finnes også andre behandlinger du kan ta hos hudpleier, men jeg har ikke noen uttømmende oversikt. Håper imidlertid at dette kan være til hjelp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2403 Del Skrevet 11. januar 2022 Roci skrev (5 minutter siden): Som sagt så skyldes sinnarynker muskelsammentrekninger, så det hjelper ikke med alskens hudpleie med mindre du gjør noe med den underliggende årsaken. Kan hende du rynker panna i søvne, sover på siden etc. Hvis du vil unngå botox (som midlertidig lammer musklene og hindrer dem i å trekke seg sammen) eller Restylane (som fyller ut "søkket" i huden som muskelsammentrekningene fører til), så er det andre ting du kan forsøke, men det vil ta tid å oppnå resultater. Rynkeplaster/Frownies. Disse virker ved at de til en viss grad hindrer musklene i å trekke seg sammen. Har forsøkt selv, og de har en viss effekt. Ansiktsmassasje/ansiktsyoga kan hjelpe ansiktsmuskulaturen til å slappe av. Mikrostrømbehandling hjemme med f.eks. NuSkin Trinity eller tilsvarende apparat. Mikrostrøm sies å stimulere ansiktsmuskulaturen og derved ha positiv effekt på rynker og slapp hud. På lang sikt skal mikrostrømbehandling også kunne stimulere hudens egen produksjon av kollagen, men det finnes lite forskning som støtter akkurat sistnevnte. Du kan også få mikrostrømbehandling hos hudpleier/hudpleieklinikk. Dermarolling/microneedling. Kan utføres av deg selv hjemme eller hos hudpleier. Det finnes også andre behandlinger du kan ta hos hudpleier, men jeg har ikke noen uttømmende oversikt. Håper imidlertid at dette kan være til hjelp. Tusen takk for svar ja, jeg ligger på den siden og "presser" ofte ansiktet ned i puta. Har prøvd å venne meg av med det, men klarer ikke. Har kjøpt putetrekk i bambus som skal være bra for både hud og hår, men ikke testet enda. Rynken har vært der ganske lenge og har hørt at Restylane har best effekt på "etablerte" rynker, men har virkelig ikke lyst med mindre jeg "må". Jeg har dårlig selvbilde fra før og det har blitt enda verre av den stygge rynka. Hadde ikke brydd meg om det bare var en linje, men dette er en skikkelig rynke. Har ikke rynker i panna, kun noen små linjer og tror ikke jeg rynker panna noe særlig. Har hørt om frownies, men trodde det bare var tull. Kanskje jeg må prøve da. Skal sjekke ut den nuface-apparatet på Lyko også. Anonymkode: a0a23...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #2404 Del Skrevet 12. januar 2022 Pyunkang yul krem og serum, og cicaplast krem fra la roche posay siden jeg har lest så mye bra om den. Er fornøyd med alle 3 egentlig, men usikker på om det blir omkjøp av moisture ampule. Den skal sørge for at alt av fuktighet blir på huden, å ikke fordamper. Men føler kanskje at sminke gjør dette? Men huden virker mer gjennomfuktet, er bare usikker om det er pga dette serumet. Cicaplast tilførerer mer fett og virker reparerende, slik føles den på huden også! Bruker den etter sykebehandling for å ikke få tørr hud etterpå, og det funker som bare det. Anonymkode: 767fa...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. januar 2022 #2405 Del Skrevet 13. januar 2022 I stor flaske siden LUSH har salg på 50% på denne og den lukter så godt at den kan spises 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2406 Del Skrevet 14. januar 2022 Ansiktsolje og dagkrem fra Dr Organic. Lukter roser 🌹 og gir masse fukt. Anonymkode: fe163...4d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2407 Del Skrevet 14. januar 2022 Anonymkode: 2c13f...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 19. januar 2022 #2408 Del Skrevet 19. januar 2022 Peanut skrev (På 13.1.2022 den 23.34): I stor flaske siden LUSH har salg på 50% på denne og den lukter så godt at den kan spises Måtte kjøpe denne jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. januar 2022 #2409 Del Skrevet 20. januar 2022 Denne...eeeelsker glitter&sparkle😊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar 2022 #2410 Del Skrevet 22. januar 2022 Prøvde denne parfymen etter å luktet den på en kollega og den blir bare bedre og bedre. Hadde ikke råd, men jeg måtte bare. https://fredrikoglouisa.no/produkt/aqua-allegoria-granada-salvia-edt-75ml/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2411 Del Skrevet 22. januar 2022 Anonymkode: 74f85...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. januar 2022 #2412 Del Skrevet 22. januar 2022 Igjen på Lush ettersom jeg så de hadde fått nytt til Valentines og Morsdag (Forøvrig sitat av Oscar Wild). Lovely (håndkrem) Yummy Custard (kroppsvask) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 23. januar 2022 #2413 Del Skrevet 23. januar 2022 Jakten på en god ansiktsrens fortsetter og har nå bestilt en fra Revolution skincare: Bestilte også HTH body lotion i større flaske. Huden føltes så myk. Er ikke klissete og trekker raskt inn! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 23. januar 2022 #2414 Del Skrevet 23. januar 2022 Peanut skrev (På 13.1.2022 den 23.34): I stor flaske siden LUSH har salg på 50% på denne og den lukter så godt at den kan spises Anbefaler du håndkremen? Prøvd den før? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. januar 2022 #2415 Del Skrevet 24. januar 2022 17 hours ago, Sally-Go-Round said: Anbefaler du håndkremen? Prøvd den før? 🙂 Ikke prøvd håndkremen før, vil kanskje bruke den litt til før jeg uttaler meg <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 24. januar 2022 #2416 Del Skrevet 24. januar 2022 Spent på foundation og concealer. Greit om jeg finner noe som passer meg som er billigere enn Clinique 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. januar 2022 #2417 Del Skrevet 24. januar 2022 Nepenthe skrev (19 minutter siden): Spent på foundation og concealer. Greit om jeg finner noe som passer meg som er billigere enn Clinique 😅 Elsker denne foundationen til maybelline🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2022 #2418 Del Skrevet 24. januar 2022 Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Concealer 52 Medium Sally Hansen E Nail And Cuticle Oil Sally Hansen Nailgrowth Miracle Sally Hansen Complete Salon Manicure 3.0 #360 Plum's The Word IsaDora Inliner Kajal 50 Satin White Physicians Formula Murumuru Butter Bronzer Olaplex No. 3 Hair Perfector 100 ml NYX Professional Makeup Tinted Brow Mascara Brunette NYX Professional Makeup Eye Shadow Base High Definition L'Oréal Paris Infallible 24H Liquid Foundation 120 Vanilla Alle produktene er sminke jeg bruker hver dag utenom negleproduktene fra Sally Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 25. januar 2022 #2419 Del Skrevet 25. januar 2022 Peonjenta skrev (17 timer siden): Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Concealer 52 Medium Sally Hansen E Nail And Cuticle Oil Sally Hansen Nailgrowth Miracle Sally Hansen Complete Salon Manicure 3.0 #360 Plum's The Word IsaDora Inliner Kajal 50 Satin White Physicians Formula Murumuru Butter Bronzer Olaplex No. 3 Hair Perfector 100 ml NYX Professional Makeup Tinted Brow Mascara Brunette NYX Professional Makeup Eye Shadow Base High Definition L'Oréal Paris Infallible 24H Liquid Foundation 120 Vanilla Alle produktene er sminke jeg bruker hver dag utenom negleproduktene fra Sally Hansen Har du prøvd kanskje Healthy Mix Foundation og kan sammenligne den med Loreal sin ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 25. januar 2022 #2420 Del Skrevet 25. januar 2022 flusa skrev (17 timer siden): Elsker denne foundationen til maybelline🥰 Så bra! Jeg er spent på den =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå