AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #2321 Del Skrevet 26. november 2021 Anonymkode: eadbf...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. november 2021 #2322 Del Skrevet 26. november 2021 Fløff skrev (14 timer siden): Nå har jeg brukt den i en uke - og antisnappen kam jeg jo ikke si noe om enda. Men det jeg liker er at mitt fine nordiske hår tåler litt generøs påføring av denne uten at håret ser fett/tungt ut 🥳 Det er et enormt pluss i min bok. Kerastase leave in er bra, men jeg må være så sparsom. Så foreløpig liker jeg denne godt! —————- Ok, slo noe sykt på stortromma med Hourglass palett 🍰🍫🍰🍫🍰 I fjor i julekalenderen var ikke Hourglass med, så da droppet jeg kjøp. Men nå var det 25% på hele sjappa: Er blushen og bronzeren i den palletten veldig skimrende? Ser litt kjekt ut å ha alt i et da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. november 2021 #2323 Del Skrevet 27. november 2021 Peonjenta skrev (12 timer siden): Er blushen og bronzeren i den palletten veldig skimrende? Ser litt kjekt ut å ha alt i et da. Håper ikke det 🙈 Såvidt jeg har skjønt er det ikke skimmer i Hourglassprodukter. Men det kan være endel glød, uten glitter. Har en bronzer som er helt uten glød fra merket, så tenkte mest bruke pudderet på vinteren og resten litt avhengig av sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 29. november 2021 #2324 Del Skrevet 29. november 2021 Venter denne i posten,aldri testet den før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 29. november 2021 #2325 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) Mitt Black Week kjøp: Lancome Idole Intense parfyme Endret 30. november 2021 av Raptuza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 29. november 2021 #2326 Del Skrevet 29. november 2021 Aldri hatt lilla hår før, har gått hjemme i permisjon lenge nå, kan hende jeg har blitt gal 🤣 er egentlig altfor gammel for det, min mellomste kommer til å syntes det er kult, min eldste kommer ikke til å tørre å vise seg med meg 😂 men det kundevurderingene sier at den vaskes fort ut så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 29. november 2021 #2327 Del Skrevet 29. november 2021 Peanut skrev (På 22.11.2021 den 17.17): Den her ^^, Ble helt siden da jeg kjøpte en sånn på Kreta Både den og BB-kremen er mine siste kjøp. Har hatt begge før, og liker dem veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 29. november 2021 #2328 Del Skrevet 29. november 2021 Blingblingtahei skrev (1 time siden): Aldri hatt lilla hår før, har gått hjemme i permisjon lenge nå, kan hende jeg har blitt gal 🤣 er egentlig altfor gammel for det, min mellomste kommer til å syntes det er kult, min eldste kommer ikke til å tørre å vise seg med meg 😂 men det kundevurderingene sier at den vaskes fort ut så Jeg har alltid tatt av i hårveien i permisjon og lignende 😂 med første barnet endte jeg fra svart til blond til sjokkrosa, andre barnet fra mørkebrunt til oransje (kortvarig greie) og under korona gikk jeg fra mørk til blond til pastellrosa. Kjør på! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 29. november 2021 #2329 Del Skrevet 29. november 2021 neon_sun skrev (44 minutter siden): Jeg har alltid tatt av i hårveien i permisjon og lignende 😂 med første barnet endte jeg fra svart til blond til sjokkrosa, andre barnet fra mørkebrunt til oransje (kortvarig greie) og under korona gikk jeg fra mørk til blond til pastellrosa. Kjør på! 😁 Haha så morsomt! Ja, jeg gleder meg jeg, gubben så ut som han skulle tørne ett bittelite sekund, men syntes han tok seg i det veldig fort 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 30. november 2021 #2330 Del Skrevet 30. november 2021 Blingblingtahei skrev (8 timer siden): Haha så morsomt! Ja, jeg gleder meg jeg, gubben så ut som han skulle tørne ett bittelite sekund, men syntes han tok seg i det veldig fort 🤣 Haha, lykke til 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 30. november 2021 #2331 Del Skrevet 30. november 2021 Peonjenta skrev (På 26.11.2021 den 23.32): Er blushen og bronzeren i den palletten veldig skimrende? Ser litt kjekt ut å ha alt i et da. Fikk det i posten nå og prøvde alle, bare den ene som er skimrende, den ved siden av de to pudderne. Men ingenting er helmatt, det er jo litt av poenget til Hourglass. Må øve litt på å begrense mengdene, for klinte nok litt for mye pudder på. Ser superfint ut, men nærme synes jeg det la seg i linjene ved øynene der jeg nok tok litt vel mye på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 30. november 2021 #2332 Del Skrevet 30. november 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. november 2021 #2333 Del Skrevet 30. november 2021 Den Essence maskaraen er så god! Den har blitt min favoritt ❤❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 1. desember 2021 #2334 Del Skrevet 1. desember 2021 Raptuza skrev (6 timer siden): Den Essence maskaraen er så god! Den har blitt min favoritt ❤❤❤ Så bra🤩 så det var flere her og der som skrøt av den så måtte prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. desember 2021 #2335 Del Skrevet 1. desember 2021 Ny parfyme fra Victor og Rolf Kremet pudder fra La Mer (beste jeg har hatt, kjøper det om og om igjen). Bruker aldri foundation siden jeg ikke har urenheter, men dette gir en jevnere hudtone. Ansiktsolje fra La Mer. Helt avhengig av denne om vinteren for å unngå tørr hud. Tar på noen dråper etter rens om kvelden før jeg tar på ansiktskrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. desember 2021 #2336 Del Skrevet 1. desember 2021 Oppdatering fra dette løsneglesettet fra Kiss. https://www.kicks.no/kiss-and-broadway/makeup/negler/losnegler/salon-acrylic-french-nails-nude-2?gclid=Cj0KCQiA15yNBhDTARIsAGnwe0VyHofv2OdW2Dj_MZFow2YBc2JerbirZfpAzFjSnPRWSQPlfxzyqicaAjAkEALw_wcB Hatt de på i 13 dager og vært mye på jobb og spritet og vasket hender mye. Tommel og lillefingernegl på venstrehånd falt av på jobb med få dagers mellomrom. Resten sitter enda som støpt og de vokser med neglen. Lurer på om jeg skal bytte ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. desember 2021 #2337 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) 2 stk Viva la juicy edp 50ml🥰 Min favorittparfyme🥰 -50%på kicks i dagens julekalender☺ Endret 7. desember 2021 av flusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. desember 2021 #2338 Del Skrevet 7. desember 2021 skruf skrev (På 1.12.2021 den 7.54): Ny parfyme fra Victor og Rolf Jeg er på 8.året med dette som fast parfyme 😁😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2339 Del Skrevet 7. desember 2021 Primer fra Dermologica, den som har ørlite farge. Den er super, synd at den er så dyr. Har også forelsket meg i Camilla Pihl sin BB-cream. Den dekker godt og gir et naturlig resultat. Minuset er selve tuben og pumpeanretningen, den er dårlig. Anonymkode: 972f2...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. desember 2021 #2340 Del Skrevet 7. desember 2021 neon_sun skrev (30 minutter siden): Jeg er på 8.året med dette som fast parfyme 😁😂 Skjønner jeg godt, for den er utrolig god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå