Måneskinn Skrevet 26. april 2021 #2081 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg har kjøpt min favoritt leppepomade Elizabeth Arden eight hour intensive lip repair balm. Et must på jobben siden det er så tørr luft her. Og så tok jeg med en håndsåpe fra Baylis&Harding, mange av de såpene er så gode 😄 og det beste, jeg får det levert på døra i kveld med porterbuddy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. april 2021 #2082 Del Skrevet 26. april 2021 Prada Candy Gloss parfyme, hadde en prøve engang og likte lukta men ventet med å kjøpe siden den er dyr. Så fikk jeg vite at den går ut og da måtte jeg jo kjøpe den. 😆 80 ml for 645 med frakt så kunne jo vært verre. Er søt og litt tung så blir mest til fest og kveldsbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emet Skrevet 26. april 2021 #2083 Del Skrevet 26. april 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 26. april 2021 #2084 Del Skrevet 26. april 2021 Sånn øyenbrynskniv for å barbere ansiktet og garnier ansiktsmaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. april 2021 #2085 Del Skrevet 26. april 2021 Floater skrev (1 time siden): Sånn øyenbrynskniv for å barbere ansiktet og garnier ansiktsmaske Hvor kjøpte du den kniven?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. april 2021 #2086 Del Skrevet 27. april 2021 Har kjøpt sånn Evy solkrem, som visstnok skal holde i 6 timer (LabMuffin har gjort tester og HUN tror på de, så da stoler jeg faktisk på at det stemmer - de har visstnok utviklet en ny teknologi, kjempespennende! Bra jobba fra svenskene!). Gleder meg til at det blir sol og jeg kan gå tur med bare legger for å bruke. Fortsatt for kaldt 🥶 Også Loelle rosewater... skal bruke det på hodebunnen og se om det hjelper på å balansere den litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2087 Del Skrevet 27. april 2021 Scherbatsky skrev (3 timer siden): Har kjøpt sånn Evy solkrem, som visstnok skal holde i 6 timer (LabMuffin har gjort tester og HUN tror på de, så da stoler jeg faktisk på at det stemmer - de har visstnok utviklet en ny teknologi, kjempespennende! Bra jobba fra svenskene!). Gleder meg til at det blir sol og jeg kan gå tur med bare legger for å bruke. Fortsatt for kaldt 🥶 Også Loelle rosewater... skal bruke det på hodebunnen og se om det hjelper på å balansere den litt. Hvor kjøpte du den? Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2088 Del Skrevet 27. april 2021 Floater skrev (6 timer siden): Sånn øyenbrynskniv for å barbere ansiktet og garnier ansiktsmaske Utgjør det stor forskjell å barbere ansiktet?☺ Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 27. april 2021 #2089 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utgjør det stor forskjell å barbere ansiktet?☺ Anonymkode: eb56b...e56 Det gjør ansiktet glatter, fjerner døde hudceller, og legge sminken ekstra fint (uten alt dunet) Jeg gjør det ca. en gang i uka, når jeg husker det. Har bare lyse hår, men det er jo synlig i sterkt sollys. Anbefaler å prøve ut! Endret 27. april 2021 av Floater 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 27. april 2021 #2090 Del Skrevet 27. april 2021 Peonjenta skrev (7 timer siden): Hvor kjøpte du den kniven?? Normal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2091 Del Skrevet 27. april 2021 Scherbatsky skrev (15 timer siden): Har kjøpt sånn Evy solkrem, som visstnok skal holde i 6 timer (LabMuffin har gjort tester og HUN tror på de, så da stoler jeg faktisk på at det stemmer - de har visstnok utviklet en ny teknologi, kjempespennende! Bra jobba fra svenskene!). Gleder meg til at det blir sol og jeg kan gå tur med bare legger for å bruke. Fortsatt for kaldt 🥶 Også Loelle rosewater... skal bruke det på hodebunnen og se om det hjelper på å balansere den litt. Vi har brukt Evy i et par år nå; favoritten til ungene 😊 Vi smører oss like ofte/sjelden med den som med vanlig solkrem. Nå er det to år siden sist vi var i varmere strøk og hadde virkelig behov for solkrem, så husker ikke helt om den skilte seg ut mtp beskyttelse (i fjor ble det ikke brukt så mye solkrem 😛). Mest at den var praktisk og god å ta på. Jeg kjøpte da på Nordic Feel, nå får man kjøpt den litt over alt (så noen spurte hvor man kunne kjøpe). Anonymkode: c5e3e...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 28. april 2021 #2092 Del Skrevet 28. april 2021 On 4/27/2021 at 6:06 AM, AnonymBruker said: Hvor kjøpte du den? Anonymkode: eb56b...e56 Lyko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2093 Del Skrevet 28. april 2021 Mac kajal i fargen "Teddy" Clairins lip oil I fargen "Honey glam" ❤️ Anonymkode: 820e4...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #2094 Del Skrevet 29. april 2021 On 4/25/2021 at 9:20 AM, AnonymBruker said: Ambre Solaire Anti Dark Spots&Anti-pollution super UV spf 50 Anonymkode: e779f...45c Har dj brukt den? Alt av det meste solkrem gjør at øynene mine svir og renne. Anonymkode: 24965...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. mai 2021 #2095 Del Skrevet 1. mai 2021 Enda litt mer MAC Studio Fix Conceal + Correct Medium Essie 266 Naughty Nautical Essie 102 Play Date Dior Gentle Polish Remover Depend Lengthening Glue Sol de Janiero Bum Bum Cream + Body Scrub Molton Brown Mesmerizing Oudh Accord & Gold Body Wash Sachajuan Scalp Shampoo + Scalp Conditioner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 3. mai 2021 #2096 Del Skrevet 3. mai 2021 20% på alt hos Skincity gjør ingen underverker for lommeboka 😬 Hadde tenkt å legge Ultrasun solkrem og Paulas Choice Calm påfyll på krem, men nektet meg selv å kjøpe for jeg faktisk er tom for de jeg har. Så da ble det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2021 #2097 Del Skrevet 4. mai 2021 2 parfymekjøp, begge "blindkjøp" Jil Sander Sportswater, frisk, dusjsåpeaktig og ligner på Biotherm Làit Corporel parfymen, grenser til unisex. Helt grei. My Philosophy Be Grateful, litt for søt for min smak, kommer nok til å gis bort i gave. Heldigvis så var de rimelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 5. mai 2021 #2098 Del Skrevet 5. mai 2021 Solkrem fra Thank you farmer, c- vitamin serum og rensebalm fra Glow factory. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 5. mai 2021 #2099 Del Skrevet 5. mai 2021 Moisture shampo frå Matrix Biolage Mascara Essence Lash Prinsess Lyko makeupsvamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 5. mai 2021 #2100 Del Skrevet 5. mai 2021 Påfyll av denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå