Gjest iGirl Skrevet 12. august 2014 #901 Del Skrevet 12. august 2014 Chanel La Nuit de Chanel Chanel Le Lift Crème Fine Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 12. august 2014 #902 Del Skrevet 12. august 2014 Hvor gammel er du? O_o Har det noe å si egentlig? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2014 #903 Del Skrevet 12. august 2014 O_o Har det noe å si egentlig? <_< Hehe jeg skjønner at det kanskje var litt teit å spørre om. Lurte bare fordi den kremen er liksom beregnet på 40+, og jeg trodde du var i 20-årene. Beklager korttenktheten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 12. august 2014 #904 Del Skrevet 12. august 2014 Hehe jeg skjønner at det kanskje var litt teit å spørre om. Lurte bare fordi den kremen er liksom beregnet på 40+, og jeg trodde du var i 20-årene. Jeg fikk inntrykk av da jeg kjøpte den på Kicks på Steen og Strøm at det er en krem som passer for alle aldersgrupper og alle hudtoner...så jeg kjøpte den/ de fordi jeg vil(le) teste. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2014 #905 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg fikk inntrykk av da jeg kjøpte den på Kicks på Steen og Strøm at det er en krem som passer for alle aldersgrupper og alle hudtoner...så jeg kjøpte den/ de fordi jeg vil(le) teste. ^^, Hmmm okei. Kanskje jeg har misforstått. Elsker Chanel når det kommer til hudpleie skjønner du, men fikk beskjed om at jeg var for ung for den. Dette må jeg sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. august 2014 #906 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) - Endret 13. august 2014 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerulean Skrevet 12. august 2014 #907 Del Skrevet 12. august 2014 Melted liquified long-wear lipstick fra too faced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 13. august 2014 #908 Del Skrevet 13. august 2014 Sleek brow stylist pencil Chanel Le Volume mascara Paulas Choice Vit C-serum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 13. august 2014 #909 Del Skrevet 13. august 2014 Sephora´s CC Cream i Fair (Pink) Lancome´s Gloss in love i 341 Pink Pampille og 391 Flash n´Fuchsia Makeup Forever´s HD Microfinish powder See by Chloé Eau Fraiche fra Chloé Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 13. august 2014 #910 Del Skrevet 13. august 2014 Alt for mye.... Reisesett fra Macadamia (sjampo, balsam (vanlig og leave-in), kur, kam og olje) CC-krem fra Lumene Clinique High Impact Extreme Volume Bodylotion fra Korres som lukter jasmin Neglelakker: Essie - russian roulette og ballet slippers, samt underlakk. Estée Lauder - Nudité Emergin C Scientific Organics fuktighetskrem for ansikt og øyekrem Emergin C Vitamin C-serum Dette var visst tidspunktet der maskaraen var klar for utbytting, alt av ansiktskrem var tomt og alle neglelakker tørket ut samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 24. august 2014 #911 Del Skrevet 24. august 2014 - Dior Nude BB cream - Chanel Les Beiges - Dior Pore Minimizer - YSL Touchè Eclat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 24. august 2014 #912 Del Skrevet 24. august 2014 Oh Gosh, har lenge lemmet Anastasia sin contour palett, men ville ikke kjøpe hele greia da det så ut som om jeg overhodet ikke kom til å bruke 50% av den. Kjøpte da tom palett og noen farger på ebay - Fargene Golden Peach, Sand og Fawn. Fawn ser veldig lovende ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 24. august 2014 #913 Del Skrevet 24. august 2014 Det siste eg kjøpte var ein Revlon Colorburst Lip Butter leppestift i årets oransje farge, fargen heiter Tutti Frutti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 24. august 2014 #914 Del Skrevet 24. august 2014 Chanel LES 4 Ombres - usikker på hva den heter, men den inneholder bruntoner. Glamglow Supermud - gleder meg veldig til å teste denne ut! YSL Rouge Voulpte - jeg er en storsamler av disse O.P.I (A Grape Affair) - perfekt nå til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. august 2014 #915 Del Skrevet 24. august 2014 - Dior Nude BB cream - Chanel Les Beiges - Dior Pore Minimizer - YSL Touchè Eclat Funker Dior Pore Minimizer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 25. august 2014 #916 Del Skrevet 25. august 2014 Funker Dior Pore Minimizer?? Har ikke fått testet den enda, ligger i skapet. Skal gi ett svar så fort jeg har fått tid til å prøve den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #917 Del Skrevet 25. august 2014 - Chanel angle brush - Christian Louboutin neglelakk. Super fornøyd med begge, skal definitivt kjøpe flere Chanel børster. Christian Louboutin lanserer flere farger i neglelakk kolleksjonen så blir nok par neglelakker til derfra. Anonymous poster hash: 59477...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenfranzen Skrevet 25. august 2014 #918 Del Skrevet 25. august 2014 All in one-neglepleie og neglelakk (Spaghetti Strap) fra Essie. Har også fått prøvepakker på sjampo og hårkur fra Miriam Quevedo, gleder meg til å teste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #919 Del Skrevet 25. august 2014 Har også fått prøvepakker på sjampo og hårkur fra Miriam Quevedo, gleder meg til å teste det. Hvordan får man prøvepakker? Anonymous poster hash: b3a7c...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenfranzen Skrevet 25. august 2014 #920 Del Skrevet 25. august 2014 Hvordan får man prøvepakker? Anonymous poster hash: b3a7c...9bc Jeg fikk dem på Ski hud- og fotklinikk, de skal visst begynne å selge produktene der. Ellers vet jeg dessverre ikke om noen andre steder hvor man kan få tak i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå