Gjest Achlys Skrevet 3. mai 2014 #881 Del Skrevet 3. mai 2014 YSL Rouge Volupte Shine i nr 8 og 12, veldig fornøyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 3. mai 2014 #882 Del Skrevet 3. mai 2014 The Balm Betty Lou bronzer og The Balm Mary Lou manizer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 31. juli 2014 #883 Del Skrevet 31. juli 2014 Bliss diamancel neglefil, håndfil og fotfil: Har ønsket meg veldig lenge, spesielt etter å ha lest alle de gode omtalene på MUA. Prisen er ganske høy, så jeg ventet til de dukket opp på tilbud. Glamglow supermud: Har testet den allerede. Jeg synes jeg fikk kjemperesultater, til tross for at jeg ikke har fet hud i det hele tatt. Clinique all in one colour palette: Jeg liker egentlig ikke tanken på slike paletter, ettersom det er mye emballasje og man risikerer at noen farger ikke passer. Men jeg rekker sjelden å sminke meg før jobb, så tenkte det var greit å gå til anskaffelse av noe som tar opp liten plass i jobbveska, og som kan ligge der på fast basis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 31. juli 2014 #884 Del Skrevet 31. juli 2014 Kofferten ble durabelig forsinket på siste reise, hvilket igjen betød at jeg ble stående uten såvel kosmetikk- som hudpleieprodukter. For å trøste meg selv i dette miseret, gikk jeg velvillig balstyrig. Her er resultatet: Hudpleie: - Bobbi Brown Eye Repair Cream - Bobbi Brown Extra Repair Moisturizing Balm - Bobbi Brown Lathering Tube Soap - Bobbi Brown Intensive Skin Supplement Serum - Bobbi Brown Hydrating Face Tonic - La Roche Posay Physiological Shower Gel - La Roche Posay Anthelios XL Fluid Gel SPF 50 - La Roche Posay Redermic C for dry skin - Lierac Micro-Abrasion - Lierac High Peel Make-up: - Estee Lauder Sumptuous Extreme Mascara - Giorgio Armani Face Fabric Foundation - Lancome Artliner i svart - MAC Omega øyenskygge (bruker den også på brynene) - Bobbi Brown Pot Rouge i Überbeige - Chanel Lipstick i fargen "Pirate" - Giorgio Armani Lip Maestro, nr. 400 - MAC Make-up Brush Nr. 266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemon-aid Skrevet 1. august 2014 #885 Del Skrevet 1. august 2014 Youngblood foundation, mascara og liner Dyrt, men verdt det…I suppose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 1. august 2014 #886 Del Skrevet 1. august 2014 YSL Anti-Cernes Multi-Action Concealer i 02 Nude Beige Estée Lauder Perfectly Clean Fresh Balancing Exfoliator Estée Lauder Perfectly Clean Multi-Action Toning Lotion/Refiner Chanel Le Weekend de Chanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 1. august 2014 #887 Del Skrevet 1. august 2014 Chanel lebestift, utgående farve så jeg fikk med testeren som var tilnærmet u-testet. Nesten "ta 2, betal for 1" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #888 Del Skrevet 1. august 2014 Håndsåpe. Kjipeste billigmerke til 8 kroner flaska. Anonymous poster hash: 4b1e1...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 2. august 2014 #889 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Underlakk frå Depend Repairshampo frå Loreal Prof. Håndkrem frå Herbamedicus Endret 2. august 2014 av Raptuza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 2. august 2014 #890 Del Skrevet 2. august 2014 øyenbrynspenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silveri Skrevet 2. august 2014 #891 Del Skrevet 2. august 2014 Embryolisse Lait-Creme Concentre. Jeg har brukt opp den jeg kjøpte i Frankrike i fjor, men oppdaget nylig at Feelunique selger den. Med en rabattkode kom den akkurat under 200 kroners grensen Molton Brown Pink Pepperpod Body Wash - stor flaske med pumpe, kjempepraktisk i dusjen. Dessverre hadde de ikke min favorittduft fra Molton Brown, Templetree, i slik flaske. Bumble & Bumble Gentle Shampoo Bumble & Bumble Super Rich Conditioner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #892 Del Skrevet 2. august 2014 Fing'rs reparasjonssett Maybelline 7days Gel Nail Color Neglelakk (siste farger) W7 In the Nude Eyeshadow Kjøpt hos rosi.no. Masse som jeg ikke finner på andre norske nettbutikker. Anonymous poster hash: 6c101...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. august 2014 #893 Del Skrevet 3. august 2014 Syns det var som Vita på nett. Lite spennende utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 4. august 2014 #894 Del Skrevet 4. august 2014 Deospray frå Dove, sitrus Håndkrem Neglelakkfjernar Bodylotion m sjølvbrunar frå My Hårkur frå Loreal Hårfarge frå Syoss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 5. august 2014 #895 Del Skrevet 5. august 2014 - Chanel rouge coco shine i fargen Synopsis - Le volume the Chanel mascara i svart - Dior iconic overcurl mascara - Jean Paul Gaultier summer fragrance 2014 - Escada Joyful - Viktor & Rolf Bon Bon - Dior Airflash Foundation - Joico K Pak Colour Endure Violet Shampo & balsam - Emergin c protocell bio-active stem cell combat cream - Emergin c vitamin c serum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 11. august 2014 #896 Del Skrevet 11. august 2014 Shampo og conditioner fra Tigi, Europris hadde et virkelig bra tilbud i forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 11. august 2014 #897 Del Skrevet 11. august 2014 Chanel La Nuit de Chanel Chanel Le Lift Crème Fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 11. august 2014 #898 Del Skrevet 11. august 2014 Mascara fra Chanel - Le Volume Mascara fra Benefit - They're Real Mascara fra Guerlain - Le 2 Sistnevnte kjøpes ikke på nytt da effekten ikke reflekteres i prisen, som er hinsides selv om den er helt grei og gir fine, lange vipper. Har også kjøpt mye fra Decleor da jeg var på ferie i Frankrike. Kan anbefale alle å gå på en "drugstore" der. Billig, godt utvalg og mange gode deals. Sparte sikkert flere hundrelapper gjennom "3 for 2". Kjøpte Nattbalmen i Neroli, serumet i neroli, og rensevannet som jeg har gått gjennom flere ganger før. Kjøpte også sminkefjerneren/rensevannet fra Bioderma som var helt genialt til å fjerne mascarasøl. Ta på q-tip, gnikk det vekk, og vips ingen vaskebjørn lenger. Bra til å fjerne sminke også, uten å irritere huden. Angrer på at jeg ikke kjøpte en gedigen flaske, for den ryker fort om man bruker mye av det hver kveld. Der var det også produkter fra Phyto på en 3 for 2 deal, og jeg gikk litt agurk og kjøpte hårkur, leave in som jeg hadde prøvd før og likte, og enda en hårkur som var helt genial! Var 5 oljebaserte kurer i glasstuber som man skal knekke av tuppene på og helle over i en liten sprayflaske som følger med. Så sprayer man oljen i håret og bruker det som en kur. MYE mindre grisete enn å fordele oljen i håret på en tradisjonell måte, og gjorde håret mitt mykt og glansfult. Kommer til å beholde sprayflasken til fremtidig bruk, perfekt størrelse som holdt til hele håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Necasi Skrevet 12. august 2014 #899 Del Skrevet 12. august 2014 Real Techniques børstesett BareMinerals produkter: Matte Foundation Redness Relief Powder READY Foundation Ready Touch Up Veil Translucent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 12. august 2014 #900 Del Skrevet 12. august 2014 All-in-one nourishing oil fra Sephora. Kjøpte den da den var på 20 % rabatt. Kjempefornøyd så langt! Kan brukes i ansiktet, på kroppen, i håret, kan blandes inn med foundationen eller i fuktighetskremen, og mye mer. Har så langt brukt den i ansiktet for å få litt fuktighet etter å ha vært i solen. Lukter deilig, trekker godt inn og huden blir kjempemyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå