Gjest nemorosa Skrevet 10. januar 2010 #1 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hei! Jeg er en jente på 22 år som nå endelig skal begynne å trene ordentlig igjen etter et halvt års opphold, hovedsaklig grunnet latskap og dårlig motivasjon. Målet mitt er å gå ned noen kilo som har lagt seg etter dette oppholdet, og jeg er motivert og gleder meg skikkelig til å begynne på igjen! Det hjelper også at 4 venninner av meg også skal begynne å trene nå, og vi har bestemt oss for å pushe hverandre for å ikke falle av lasset med en gang . Min foreløpige plan er å trene annenhver dag: Mandag fra kl. 8-9 Onsdag fra kl. 10.30-11.30 Fredag fra kl. 8-9 Lørdag/søndag fra kl. 9-10 Dette er bare et utkast siden jeg ikke har fått avtalt noe med venninnene mine enda, men jeg tenker å begynne allerede i morgen! Jeg skal få bestilt meg en time med PT også så snart som mulig, så jeg får inn gode treningsvaner og et godt treningsprogram. Utgangspunktet mitt er 75,1 kg fordelt på 173 cm mitt første delmål blir å komme ned til 70 kg! Dette skal jeg klare Endret 25. januar 2010 av nemorosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 10. januar 2010 #2 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei! Jeg er en jente på 22 år som nå endelig skal begynne å trene ordentlig igjen etter et halvt års opphold, hovedsaklig grunnet latskap og dårlig motivasjon. Målet mitt er å gå ned noen kilo som har lagt seg etter dette oppholdet, og jeg er motivert og gleder meg skikkelig til å begynne på igjen! Det hjelper også at 4 venninner av meg også skal begynne å trene nå, og vi har bestemt oss for å pushe hverandre for å ikke falle av lasset med en gang . Min foreløpige plan er å trene annenhver dag: Mandagfra kl.8-9 Tirsdag fra kl .. ? Men altså, skal du trene hver dag sånn helt plutselig? Uansett skal du ha masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 10. januar 2010 #3 Del Skrevet 10. januar 2010 .. ? Men altså, skal du trene hver dag sånn helt plutselig? Uansett skal du ha masse lykke til! Hehe jeg kom borti post knappen før jeg var ferdig å skrive. Jeg har trent litt det forrige halvåret også, men har ikke hatt noen faste rutiner. Tenker derfor at om jeg setter opp faste tider vil det bli lettere å komme seg på trening. Skal ikke trene hver dag heller, annenhver dag passer meg bedre, så jeg får nok restitusjon mellom øktene og ikke blir lei med en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 11. januar 2010 #4 Del Skrevet 11. januar 2010 I dag har jeg hatt en kjempefin første treningsøkt. Fikk jogget, syklet og rodd i en times tid tilsammen og er veldig fornøyd! Tok meg en halvtime sol som belønning, og tenker å ta en styrkeøkt på onsdag! Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 13. januar 2010 #5 Del Skrevet 13. januar 2010 I dag ble det en time med styrketrening rett etter skolen! Lenge siden forrige styrkeøkt, så er sånn deilig sliten i hele kroppen enda skal belønne meg med en fiskewokmiddag litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 18. januar 2010 #6 Del Skrevet 18. januar 2010 Fikk ikke tid til å trene på fredagen pga en reise, men kom sterkt tilbake med en 2-timers treningsøkt i dag! Idag ble også to venninner med meg, og det var kjempekjekt å ha noen å trene med og som pusher på når jeg trenger det som mest så god og sliten har jeg ikke vært på lenge, og jeg gleder meg masse til neste økt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 18. januar 2010 #7 Del Skrevet 18. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 #8 Del Skrevet 19. januar 2010 du høres jo ut som du er "inne" på disse treningsgreiene, så da er det bare å fortsette i den gode duren...:=) En utrolig god ide å være flere som trener sammen, da får man pushet hverandre skikkelig:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 19. januar 2010 #9 Del Skrevet 19. januar 2010 ah, det er kjempefin å ha noen å trene sammen med. Ha noen som pusher deg og maser deg med på trening :gjeiper: Er ikke så lett å lure seg unna når noen venter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 20. januar 2010 #10 Del Skrevet 20. januar 2010 Så koselig med tilbakemeldinger dere, og takk for velkomsthilsingen er utrolig digg å ha noen å trene med ja, jeg kan ikke snike meg unna uten å få dårlig samvittighet lenger..det var jeg veldig flink til før I dag har jeg hatt den beste treningsdagen noensinne tror jeg. Trente i en og en halv time sammenhengende(!) med en venninne. Hun er kjempeflink til å få meg til å yte det lille ekstra, noe jeg virkelig gjorde i dag! Og det var DEILIG og etterpå lagde vi tacos som belønning! Dette går veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 22. januar 2010 #11 Del Skrevet 22. januar 2010 I dag ble det en ny dag med trening med to gode venninner var på senteret i en time omtrent, og det ser ut til at det blir en aldri så liten tur i morgen og på søndag også! Må veie opp for fyllekulen i morgen kveld . Gleder meg allerede! Hadde aldri trodd trening skulle være så morsomt og jeg kjenner bare selvtilliten stiger med hver tur på senteret ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 24. januar 2010 #12 Del Skrevet 24. januar 2010 I går ble det en times styrkeøkt og jeg gikk på byen og tok meg noen øl med god samvittighet ! Har bestemt meg for å slutte(!!) å spise godteri, da jeg tror det er dette som har ødelagt mest for meg. Ligger veldig godt an, det er over en uke siden sist jeg spiste noe godt annet enn popcorn før kunne jeg finne på å kjøpe noe hver gang jeg var innom butikken, men etter at siste ukes prøveprosjekt med å la være gikk så fint tror jeg like godt jeg slutter helt! Tror ikke det skal bli en kjempeutfordring sluttet med brus for halvannet år siden og det gikk rimelig smertefritt. Kommer til å savne sjokoladen i begynnelsen, men dette går vel over etterhvert(håper jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 24. januar 2010 #13 Del Skrevet 24. januar 2010 Hei, hei! Å, jeg misunner deg at du har klart å slutte med brusen!! Det er virkelig min store last... Jeg blir utrolig imponert hvis du klarer å kutte ned godteriet også. Men husk å kose deg iblant også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 25. januar 2010 #14 Del Skrevet 25. januar 2010 Heihei Squill så koselig at du tok turen innom! Brusen var ikke så vanskelig for meg egentlig, siden jeg ikke fikk brus da jeg var liten og heller aldri har vært særlig avhengig av det. Det er verre med sjokkisen I dag var jeg og en venninne på trening i en time og 20 minutter! Fikk også bestilt time med PT på onsdag! Skal bli godt å endelig få satt sammen et ordentlig treningsprogram. I dag møtte jeg på en hunk fra klassen der også, så om jeg ikke var motivert til å trene før ble jeg iallfall det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 25. januar 2010 #15 Del Skrevet 25. januar 2010 Så flinke dere har vært! Syns selv også det er vanskelig å kutte på sjokoladen. Men jeg har bestemt meg for å kutte NED til 1-2 ganger i uka i stedet for å kutte det helt ut, for da sprekker jeg bare Men har jeg 1 dag i uka er det lettere å holde seg. Veldig imponerende om du klarer å slutte helt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 27. januar 2010 #16 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvor lenge har du klart å holde deg til sjokolade en gang i uken? det er jo kjempefint om du klarer det, tror ikke jeg hadde klart det selv...det må nok bli alt eller ingenting. I dag var jeg på time med PT og fikk tildelt treningsprogram og mange gode tips, gleder meg til å begynne på fredag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 27. januar 2010 #17 Del Skrevet 27. januar 2010 Så bra du likte PT timen! Jeg har bestilt veiledning selv idag, og var litt bekymret for at det ikke er verdt det, men dette var jo litt "betryggende" Jeg spiser forresten den nutrilett-sjokolade baren, og syns den hjelper ganske mye på sjokolade suget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 28. januar 2010 #18 Del Skrevet 28. januar 2010 i noen uker kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 28. januar 2010 #19 Del Skrevet 28. januar 2010 Flink Fikk plutselig masse energi nå i kveld, så istedenfor å benke meg foran TV'n - noe jeg vanligvis gjør torsdagskvelden - tok jeg meg en 45-minutters kondisjonstrening på senteret! :happy: Gleder meg til å begynne på treningsprogrammet i morgen, og er litt spent på hvor lang tid det kommer til å ta å komme gjennom alle øvelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 30. januar 2010 #20 Del Skrevet 30. januar 2010 I går testet jeg det nye treningsprogrammet, og det kjennes godt på kroppen i dag for å si det slik! Var støl både her og der da jeg våknet me like! Skulle egentlig på fjellet i dag og stå på ski, men endte opp med å måke hele parkeringsplassen utenfor leilighen isteden, da det hadde lavet ned iallefall 20 cm siden i går kveld..og da jeg etter en og en halv time var ferdig å måke over 40 kvadratmeter tung snø var jeg altfor sliten til å dra meeen hvis jeg skal se det fra den lyse siden fikk jeg iallfall brent av noen gode kalorier i dag også! Så får jeg heller ta skikjøringen en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå