Gå til innhold

Nytt år og nye mål!


Gjest nemorosa

Anbefalte innlegg

Gjest nemorosa

I dag dro jeg alene på trening og fikk unnagjort treningsprogrammet :) det er litt rart, men jeg føler jeg var mer sliten etter trening da jeg trente på måfå enn det jeg gjør med programmet. Mulig det bare er innbilning..jeg håper det! Gleder meg til resultatene kommer! I morgen blir det en tur i skitrekket på kvelden, fin trening det også har jeg hørt ;) men mest moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nemorosa

I dag våknet jeg av sår hals og var veldig støl i lårene av gårsdagens skiutskeielser! Ettersom jeg ikke var slapp eller noe gjorde jeg mitt vanlige treningsprogram..noe jeg angrer på nå, noen timer senere :sukk: har vondt i alle muskler og ledd og er kjempeslapp! Aner ikke om det er treningen som gjør det eller om jeg har blitt syk :gjeiper: håper virkelig ikke på det siste, men det finner jeg nok ut i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent litt på en sår hals selv disse morningene, men jeg satser på at det ikke er noe :) Kjempekjedelig å ikke få trene når man har begynnt å komme inn i det! *håper du ikke er blitt syk * :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Heisann Momseguri og tusen takk for klemmen :) det var nok en liten forkjølelse som var på vei dessverre, så det ble lite trening på meg i går. Irriterende, men det var i det minste lenge siden sist..er litt optimistisk og satser på at det går er år til neste gang nå :jepp: har i alle fall begynt å bli bedre igjen nå, og håper på full recovery til mandagen! Hvordan går det med deg da? Håper ikke du har blitt forkjølet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Er syk enda :tristbla: blir nok ikke noen trening på meg i dag heller! Men tar gjerne imot tips til hvordan jeg kan bli frisk fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Var på legevakten i går kveld og fikk konstatert halsbetennelse med 10 dagers antibiotikakur :( så det blir nok noen dager til neste oppdatering! Æsj, håper jeg klarer å komme i gang igjen når jeg er ferdig med medisinene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest nemorosa

ENDELIG frisk og rask igjen! :smilbla:

Var en tur på treningssenteret i går og gjorde unna en times kondisjonstrening, og i dag gikk jeg gjennom styrkeprogrammet :)! Tenker å komme tilbake med full styrke og kjører på med en ny kondisjonsøkt i morgen :fnise: føler jeg må ta igjen for det tapte. Er iallfall kjempemotivert nå, etter å ha vært rastløs og syk i to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går det styrkeprogrammet ut på? :) Hvilke øvelser? Har nettopp fått et styrkeprogram selv, så ble nyskjerrig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nemorosa

Heisann Aselia :) koselig du tok turen innom!

Treningsprogrammet mitt er som følger:

Bryst:

Sittende benkpress 3 x 6-12

Rygg:

Nedtrekk 3 x 6-12

Ryggmaskin 3 x 12

Skuldre:

Nakkepress 3 x 6-12

Forside lår:

Sittende benpress 3 x 6-12

Bakside lår:

Sittende lårcurls 3 x 12

Legger:

Sittende tåhev 3 x 6-12

Biceps:

Bicepsmaskin 3 x 6-12

Triceps:

Nedpress 3 x 6-12

Mage:

Crunches/magemaskin 3 x 12

Synes det er litt lite mage og rumpeøvelser, så bruker å legge på litt situps og utfall :) og har selvfølgelig en 15 minutters oppvarming før jeg begynner på programmet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det der :) Jeg tror jeg og ville lagt på mer mageøvelser ja :) Litt like øvelser som jeg har tror jeg, har ikke fått programet ennå så har ikke helt kontrollen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...