Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Hva kan man si? jaja... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74005 Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. august 2003 #2 Del Skrevet 30. august 2003 Ingenting overrasker meg lenger. Nå er det slik at jeg faktisk har forventninger til at noe tragisk/ tullete må skje når FRP skal på valgkampsrunde - og det er et dårlig tegn. Vi bør la oss overraske og blir litt sint over hvordan disse mennen i FRP turer frem. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. august 2003 #3 Del Skrevet 30. august 2003 La dem bare fortsette å denge hverandre. Vi andre blir vinnere av sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. august 2003 #4 Del Skrevet 30. august 2003 syns det er bra at politikere får seg en på tryne mangeav dem fortjene rdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. august 2003 #5 Del Skrevet 30. august 2003 syns det er bra at politikere får seg en på tryne mangeav dem fortjene rdet Dette er faktisk det mest harry argument man kan bruke. Men kanskje du er litt harry, lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. august 2003 #6 Del Skrevet 30. august 2003 det var en spøk da det var ikke et argument for eller mot noe... hvis jeg er harry da er dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2003 #7 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg synes det er skikkelig tåpelig når folk sier det var bra Schanche klappet til mannen + den nye saken; æresdrap får mye piss mens æresklaps er hva reale karer gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 #8 Del Skrevet 31. august 2003 Frp er nå Frp, det er nå helt sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå